Jungkook
Láttam a koncert végeztével egy nőt, aki az egyik biztonsági őrnek magyarázott. Távol voltak, csak pár foszlányt hallottam.
A nő valamit kérhetett a férfitől,
aki visszamordult, erre a nő lekevert neki egyet, és elsétált.
Magyarország bizarr hely. És most ott van az a lány, akivel Tae beszél éppen.Pár percel később Tae egy üveggel jött vissza. Első dolgom volt tőle elvenni.
-Uuuuuu!!!!!Pia!És jó erős szaga van!-szagoltam bele.
-Aha...-suttogott és a kijárat fele nézett.
-Csak nem a lányt hiányolod?-kérdezem gúnyosan.
Csak mordult egyet és otthagyott.
-Héé!-kiáltottam utána.-Még töröld fel a vizet, amit kiöntöttél előadás közben!
Rám se hederített. Pf. Micsoda alak.
Még sose láttam ilyennek. Leült a színpad szélére és lóbálta a lábát a semmibe. Gondolkozott. Vajon min?Amint visszatértünk az ideiglenes apartmanunkba, Tae elvonult.
-Őt mi lelte?-kérdezte Nam a vacsorát nyammogva.
-Nem tudom. Mikor a kocsiban megkérdeztem tőle,hogy tudja-e hogy a magyar lányok nagyon szépek, akkor azt suttogta hogy fogjam be-mesélte Jimin.
-Jaj, hagyjátok. Biztos rossz napja van-montam, miközben Yoongival sakkoztunk.
Igen sakkoztunk. Az egész turnés szabadidőnkben ez játszottunk. Már egész jó vagyok benne.
-Rendben, Kook.De beszélj vele.
-Holnap megyünk végre haza, majd a repülőn beszélek vele.
Este kinéztem a szoba ablakán és a csillagokat bámultam. Olyan gyönyörűen. Én meg olyan hülye vagyok,hogy ahelyett hogy aludnék,a csillagokat bámulom.Amikor vissza akartam húzni a függönyt egy alak lépett a ház elé.Engem nem láthatott,mert oldalt volt a szoba.
Öltözködése alapján nő, mégpedig jó gazdag. Azt a csizmát bárhonnan felismerem.
Állt egy darabig, majd előkapta a telefonját és valakit hívott.
Hallottam ahogy nevet majd lerakja és elsétál.Mit akart?Laura
Az ébresztőm szólt kora reggel.
Lassan lekéne cserélnem ezt a zenét.Felkeltem, megreggeliztem,meg minden olyan dolgot csináltam amit mindenki szokott.Épp munkahelyem fele tartottam amikor átvillant valami az agyamon.A kép ahogy Tae visszanéz rám és Jungkook kikapja a kezéből az üveget.
Jaj,csak ne ő találja meg!Bár amilyen szerencsétlen vagyok mostanság,nem csodálkoznék.Taehyung
A nap fényesen sütött a retinámba.Fejemre húztam a takarót, próbáltam volna vissza aludni de Jimin rám feküdt.
-Áá!-nyöszörögtem.-Jimin!Reggel van ehez!
-Tegnap olyan morcos voltál,de mostmár látom jobban vagy.
-Aha.....várjuk!Mennyi az idő?!
-Nos.......7:38-nézegette telefonján az időt.
-MI!!!!!!A repülőgép?
-Sztrájk és tüntetések vannak az egész országban.Ha vége mehetünk.
-Meddig leszünk még itt?
-Addig,míg ezek befejezik a lázongást.-Úgy ítéled nincs igazuk?-hallottunk magunk mögül egy nő hangját.-Ha valakit elnyomnak,miért ne lázadhatna.
Elvileg egy híres sztár vagy.Nem elég hogy erről az országtól semmit sem tudsz,de még műveletlen paraszt is vagy.Congratulations-tapsolt miközben neki támaszkodott az ajtó félfának.
-Maga ki?-kérdeztem mert a hölgy folyékonyan beszélt koreaiul de nem tűnt olyan nemzetiségűnek.
-Ennek a háznak vagyok a tulaja,azért jöttem,hogy beszedjem a lakbért,ugyanis ahogy hallom itt ragadtatok.Riadtan néztünk a nőre.Arcáról semmit se lehetett leolvasni, max a végtelen szánalmat amit irántunk érez.Szemeiben azonban ugyanaz a különös fény csillogott mint Lauráéban.
Bár ő nem volt olyan szimpatikus,de bekell vallani, azért jó nő.Jimin rángatott vissza a valóságba.
-Tae!TAE!Hallasz?
-Aha.-ráztam meg a fejem.
-Azt kérdeztem hogy körbe nézünk-e?
-Persze.
Mire visszanéztem,a nő eltűnt.
Ilyesztő.Gyorsan felöltöztünk és kiléptünk a szabad levegőre. Szöul rettentő szennyezett levegő ügyileg,de itt a friss levegő szinte részegít.Jungkook
Amikor Tae és Jimin kijelentette hogy elmennek,felosontam és elloptam az üveget amit a creepy lánytól kapott.Letettem a saját szobámban levő üveg asztalra(egy karcolás se volt rajta😱) és tanulmányozni keztem.Maga a palack zöld színű volt,rózsaszín címkével ellátva.Amíg bámultam megjelent a szobámban Yoongi és véletlenül meglökte az asztalt.Az üveg után kaptam és a körmömmel felszedtem a címke egy részét.Letéptem az egészet egy lakcím tárult a szemem elé.
BINABASA MO ANG
BTS vs Magyarország
FanfictionA magyarok mindig panaszkodnak azon, hogy nem elég híresek. Hogyan csináljunk világméretű botrányt?Majd én megmutatom! A BTS Magyarországra érkezik koncertezni. Mind úgy hiszik,békésen hazajutnak majd.............De vajon mihez kezdenek ha Nam sötét...