Kitap tasarımı; your_choice06
Mu'min Mu'min' nin Kardeşidir🚩
________Biliyoruz ki bu son zamanlarda insanların birbirine hiç saygısı kalmadı. Herkesin kendini düşündüğü ve insanların gözünü para hırsı ile doldurduğu bir zamandayız. Peki biz bu zamanlar için neler yapıyoruz? Hiç kendimize sorduk mu? Sorduysak bu iyi haber. Ama sormadıysak hala geç kalmış sayılmayız. Çünkü umutlar hiçbir zaman tükenmez. O halde kendimizi bir yoklayalım. Gerçekten iyi bir müslüman mıyız? Müslüman olmak sözde değildir. Kalbimizde Allah korkusu taşırsak ve gerçekten kalpten inanırsak ancak müslüman oluruz. Fakat müslüman vardır ki tüm günahları işler, kul hakkına girer ama müslümandan âlâ müslümanım der, işine gelirse Allah'tan korkarım der. Ama bilmez ki Allah korkusu olsaydı o günahları isleyebilirmiydi. Eğer Allah korkusu olsaydı tüm günahlardan kaçar Allah' a yönelirdi. Çünkü onun azabından korkar merhametine sığınırdı. İşte bunlar kafirden öte kadir insanlardır. Evet sizleri üzecek ama bunlar doğru olanlardır. Eğer bir müslüman kafirle yılbaşı kutlar, cadılar bayramına katılır, 1 Nisan şakasını yapar, o mutlu doğum günlerini bir muma dilekle söndüren müslümansa peki kafir ne? Size soruyorum bir müslüman böyle mi olmalı? Çevremizde böyle insanlar çok fazla. Bazen çevrenizdekilere söylersiniz ama mutlaka tepki alırsınız , dışlanırsınız.
-Aman ne olucak sanki.
-Sizde bizi hep dinden soğutuyorsunuz.İşte bu şekilde kışkırtmalar bir müslümana yakışıyormu. Bir müslüman böylemi olmalı. Birde şu taraftan bakın. Siz hiç kafirin müslümanlar gibi Ramazan bayramını yada Kurban bayramını kutladığını gördünüz mü? Durum böyleyken peki neden müslüman kardeşlerimiz kafirlerin özentisi olmuş durumda. Olmayalım kardeşlerim olmayalım. Dinimize sahip çıkalım. Kimseye dinimizden taviz vermeyelim ve Allah yolunda yürüyenler olalım. Pes etmeyelim ve gerçekten kalben müslümanlar olalım. Yolun başındayız, sizinle Yürüyeceğimiz daha çok yol var.👣👣
Biliyorum bu bölüm kısa oldu ...
Ama 2. Bölüm biraz daha uzun olucak İNŞALLAH..👋Arkadaşlar inşallah beğenirsiniz...
Lütfen oy verip yorum yapmayı unutmayalım. ..
💕2. Bölüm en yakın zamanda gelecek....
💐Oylar ve yorumlar ne kadar fazla olursa yeni bölüm o kadar çabuk gelir. ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUZURA GİDEN İLK ADIM 👣
Roman pour AdolescentsRahman ve Rahim olan Allah' ın adıyla. .. Selamün Aleyküm arkadaşlar. Bu kitap sizleri dinle buluşturacak. Tanıtım 🎬 Bu kitap birkaç içerikten oluşuyor. Her bölümünde kısa bilgiler var. Tavsiye, toplumdaki yanlışlar, özlü sözler, anlamlı hikayel...