4.BÖLÜM

109 45 15
                                    

Selamün Aleyküm Arkadaşlar ❤

Bu bölümü yazmama bir arkadaşım vesile oldu. Arkadaşımıza lütfen destek olalım !!!!
👉krcrabia42

krcrabia42  = " Biyerlere fotograf atıyorlar mesela konya mevlana da havuza para atıp dua ediyorlar bunlar putperesliğe giriyor mu "

krcrabia42 = " Yani Allah' la insan arasına kimsenin girmemesi lazım bu kişiler havuza para atıp ona dua ediyorlar Allah'la insan arasına giren herşeyde putperesliğe giriyor.

krcrabia42 = " Bence birinin buna dur demesi lazım."

➡Arkadaşımız gerçekten haklı. Birinin bunlara dur demesi lazım. Müslüman bir ülkede putperes insanların hatta islama aykırı olan bağtıllara da dur demek lazım. Akıl vermiş Allah düşünmeye o halde neden Allah' ın ayetleri yerine Allah' a inanmak onu tek bir ilah olarak görmek yerine neden insanların kendi elleriyle yaptığı putları ilah olarak görüyorlar.

Nedir bu zavallılık?

Göremeyen, duyamayan cansız kutlar karşısındaki bu davranışlar  nedir?

Yönün kıble,
Aklın islam,
Kalbin Allah,
Demedikçe tapınacak çok şey bulur insanoğlu.....

Allah'ü Teala bir ayetinde;
"Ey iman edenler! Kendinizi ve ailenizi, yakıtı insanlar ve taşlar olan ateşten koruyun. O ateşin gayet katı, çetin, Allah' ın kendilerine verdiği emirlere karşı gelmeyen ve kendilerine emredilen şeyi yapan melekler vardır."
(TAHRIM Suresi / 6. Ayet)

İşte kardeşlerim bunlara bir dur diyelim. Allah' ın salih kullarından olalım inşallah ❤

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Arkadaşlar bir  bölümün daha sonuna geldik. Diğer bölümlerde görüşmek üzere❤

👉Yazacağım diğer bölümler için sizden fikir ve desteklerinizi bekliyorum!!!❤

Allah'a emanet olun👋

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 10, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HUZURA GİDEN İLK ADIM 👣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin