Our first kiss

25 2 0
                                    

Pobozkal ma spôsobom aký som dosiaľ nezažila. Bol nežný a zároveň vášnivý. S Markom som niečo také nezažila. On si moje bozky vynucoval. Áno,milovala som ho a asi Marka ešte milujem ale nechcem na neho myslieť.

Martin sa zrazu odo mňa odklonil a šepol:

,,Prepáč Vic. Asi som sa nechal uniesť plus to víno."

,,Neospravedlňuj sa mi. Ja ti práve ďakujem za krásnu oslavu. "

Potom sme sa rozhodli,že pôjdeme spať. Uložil ma do jeho izby a on išiel do obyvačky.

Zaspala som s úsmevom na tvári a bolesťou v srdci. No to som netušila, že budem mať nočné mory.

Boli sme tam my dvaja ja a Mark. Stáli sme na pokraji útesu a Mark držal v ruke nôž. Približoval sa ku mne a zrazu mi prešiel čepeľou po zápästí a ja som sa bála,že zomriem.

,, Načo má žiť niekto ako ty. Si nepotrebná, nikoho nezaujímaš. Ako som ťa mohol milovať?  Teraz mi je normálne smiešne. Ty troska, alkoholická troska. " - ponižoval ma Mark.

,, Prosím nezabi ma. Mám tu rodičov, priateľov a niekedy teba. Milovala som ťa a aj ťa milujem,napriek tomu,čo so mnou robíš. Tou troskou som kvôli tebe. Zapíjala som žiaľ kým si sa jebával s kurvičkami a ja som ťa čakala."- prosila som ho.

,,Rodičia a kamoši ťa majú v piči."-  dopovedal a sotil ma z útesu.

Zobudila som sa celá spotená a so slzami v očiach. Tieto sny ma prenasledovali  každú noc od nášho rozchodu. Každé ráno som plakala a nevedelo ma nič a nikto upokojiť. Nechcela som Martina zobudiť preto som si zobrala deku a šla som si zapáliť vonku na dvor. O chvíľu sa dvere otvorili a z nich vyšiel Martin len v župane.

,,Dobré ráno ranné vtáča".- pozdravil ma.

,,Dobré ráno aj tebe."- odzdravila som sa mu.

Podišiel ku mne bližšie lebo chcel zapaľovač. Videl ako plačem.

,, Ublížil som ti? Stalo sa niečo?"

,, Nie to sú len nočné mory."

Vyrozprávala som celý sen,on ma len nežne objal a zahlásil:

,, Poď, ideme si niečo spraviť na raňajky a dáme si kávu na upokojenie. Plus je mi celkom  zima keď som iba v župane."

Prikývla som a šli sme dnu. Nevedela som na neho vynadívať. Bol tak sladký. Nádherné oči, dokonalé telo a ten zadok. A ako bonus tá jeho hravá povaha. Škoda, že som ho nepoznala skôr.

Aj keď som mala v predstavách Martina no v srdci som mala Marka.

Z pohľadu Martina:

Bol piatok. Tak ako každý piatok som sa vybral na pivo. Ako som sedel videl som ju. Videl som na nej smútok ale napriek tomu sa usmievala sa so Sue. Pamätám si ju ako malé,bacuľaté dievčatko s dvomi vrkočmi,ktorej som vždy robil zle. No teraz je z nej krásne dievča s nádhernými očami.

Prisadla si ku mne a prekecali sme pár hodín. Potom som jej navrhol aby šla ku mne aj so Sue a ona šla. No Sue musela odísť a ja som s Vic zostal sàm. Bola taká utrápená. Chcel som ju potešiť, tak som otvoril fľašu červeného vína. Keď sme dopili tak sme šantili a potom som neodolal a pobozkal som ju. Bol to nádherný bozk. Potom som ju uložil do mojej izby a išiel som si ľahnúť do obyvačky. Ráno som ju videla na dvore tak som sa jej poprial dobré ráno. No keď sa na mňa pozrela tak plakala. Bál som sa,že to kvôli mne,no vysvetlila mi dôvod. Navrhol som jej spoločné raňajky a videl som ako ma žere očami. Vybral som vajíčka a spravil som praženicu.

,,Chutilo?"-opýtal som sa.

,, Bolo to výborné."- pochválila ma a žmurkla na mňa.

Tak máme tu druhú časť. Dúfam, že sa bude páčiť. Vaša Džana :)

Behind blue eyesWhere stories live. Discover now