Totul a inceput cand Felix ( tipul de mai sus cand o sa creasca mai mare) avea numai 7 anisori.. El era un tip foarte aprig.. rau.. nu l prea placea lumea.. Felix mereu avea parul scurt ridicat cu gel .. era bine lucrat si avea ochii albastri cu buze carnoaste si delicate insa nimeni nu l suporta .. viata lui a fost un dezastru.. Mereu cand iesea pe drum sa se joace era ignorat si el nu suporta asta.. mereu statea singur..
Au trecut 2 ani de atunci si Felix nu mai suporta ignoranta asta.. se ura pe el.. dorea sa se schimbe.. dar nu putea. Mereu cand incerca sa faca ceva bun o dadea in bara urat de tot si lumea iara il ura.. pana cand a venit o tipa.. Din Italia venise tipa.. era foarte draguta, se numea Alice pur si simplu era draguta , avea parul negru cu niste ochii fabulosii gri si niste buze foarte frumoase zici ca erau bezele . Mereu avea zambetul pe buze.. niciodata nu m-am putut gandi ca tipa asta care trebuia sa apara era asa frumoasa, zicand Felix..
Felix avea 9 ani iar Alice avea 7 . Ea si-a facut repede multi prietenii , Adica prietenii mei -Felix- dar el ofta .. stia ca nu are sansa sa se imprieteneasca cu ea .. cu Alice ( ea e Alice )
Intr-o zi Felix si-a incercat norocul si a iesit pe drum.. sa dus tot la vale.. si a vazut-o pe Ea, era chiar Alice..
-Este uimitoare.. sper sa ma pot baga in seama cu ea si sa nu fiu timid-
Degeaba.. prietenii lui deja i-au zis lui Alice ce fel de om este Felix.. stand ziua aia singur .. pe o banca mai pe seara Alice se apropia de el si ii zice :
-Buna, eu sunt Alice tu ar trebui sa fi Felix din cate am auzit de la prietenii tai.. chiar ai niste prietenii minunati..
Eu ( eu sunt Felix ) eram panicat si imi transpirase mana.. nu stiam ce ar trebui sa fac acum.. dar m-am uitat la ea, era frumoasa ma puteam pierde in ochii ei.. si i-am zis :
-Buna, da.. eu sunt Felix .. stiu ca si tu ma urasti «M-am uitat urat la ea» , toata lumea o face.. ti.au povestit prietenii mei deja.. ma bucur sa te cunosc Alice. N-am mai vorbit cu o persoana de mult timp «Am zambit si m-am uitat in pamant rusinat»
Alice incepu sa rada usor si mi-a dat numarul de telefon .. In acea seara am vorbit doar cu ea si a fost chiar distractiv .. N-am mai ras de mult asa gandul ca Alice sa imprietenit cu mine ma ucide.
Ora era 10:23 si imi vibreaza telefonul, era Alice ma intrebat: - Ce faci Felix ? Nu mi-ai dat mesaj.. asteptam asta de la tine -
Speriat ca o sa o pierd si pe ea.. M-am gandit sa ii zic adevarul : -Buna Alice.. Uite eu is mai timid de fel .. nu am vrut sa te deranjez , dupa nu prea mai am cu cine vorbi .. iarta-ma .. -
M-am asezat pe canapea . Mereu aveam gandul la ea , oare m-am lasat moale ? i-am cerut iertare.. cum e posibil ? Primesc iara mesaj de la ea:
-Cum nu ai cu cine vorbi ? ceilalti ce fac ? de ce te ignora in primul rand ?
CITEȘTI
Infinitul dintre NOI
RomanceAm aparut si eu pe platforma asta :)) si uite ca vreau sa scriu si eu o carte blanao .. Acum sper sa va placa la nebunie :)) v-am pupat :**