-Nu trebuia să mă săruți.. Noi nu o să putem avea vre'o relaţie vreodată..
-CEEE?! ALICE.. Am ieşit din casă.. Distrus complet.. Dar trebuia să o ajut deoarece nu mai avea familie.. GANDESTE-TE FELIX!..Ieșind din casa lui Alice simțeam cum amețesc și cum toată viața se scurge secundă cu secundă. Știam ca dacă o aduc pe Alice aproape de mine o sa fie implicată în toată treaba asta cu mafia . Fără sa mai stau pe ganduri m-am dus la Alice înapoi. Ea încă era acolo stand jos langă mama ei.
-Alice vino cu mine.. Trebuie sa stai cu cineva si singura nu te las sa stai .. hai vino gata cu plansul ..
Alice a ridicat fata din pamant si parca nu mai eram asa rau precum spunea ea mai intrecut. Eu chiar ii ofeream ajutorul necesar sa duca o viata buna pana sa isi gaseasca un prieten pe placul ei.. ca pe mine nu ma placea .. eu nu aveam ce dorea ea.. dar stiu ca o sa gasesc iubirea adevarata odata.. (Perosana care citeste aceasta carte isi da seama despre cine vorbesc aici.. puiuu.. )
-De ce vrei sa ai grija de mine daca te-am refuzat ? ce vrei de la mine ?.. cu ochii in lacrimi zisa ea..
-Draga mea Alice.. nu vreau nimic, vreau sa am grija de tine atata tot.. ar fi bine sa nu te opui si totul o sa fie ok.. sun eu la Politie dar pana atunci hai , hai la mine gata cu plansul ti-a ajuns!
Am ridicat-o de jos, parca se mai linistise putin .. Intrand in casa la mine am trimis-o sa faca un dus si sa uite de prostiile astea. A fost o saptamana grea pentru amandoi .. eu ma lupt cu 2 chestii acum.. una e scoala aia blanao .. si a doua mafia.. La momentul potrivit trebuie sa il infrutam pe Alpha ca asa oricum nu se mai poate.. Daca o ia pe Alice.. Dar Iris asta.. a cunoscut inca 2 fete , pe una o chema Lia .. avea asa un nume familiar .. Eu am stat cu o Lia impreuna dar a crezut ca o insel .. am suferit mult dupa ea .. ce cealalta fata era Alison .. Alt nume familiar .... o fata Alison avea o prietena Lia.. hmm o sa fiu curios sa le vad cum arata dar Iris cu cine o sa tina?.. el sau cu noi..
Alice striga din camera dupa mine
-Felix, vino putin in camera mare te rog
M-am dus acolo fara frica tura asta ca nimeni nu ma mai putea rani acum.. desi ea a facut-o fara sa isi de-a seama dar eu am inteles-o si nu-i nici o problmea .
-Spune Alice ce sa intamplat ..?
-M-am gandit sa stau o perioada cu tine daca vrei tu.. macar tu imi mai esti alaturi daca parinti mei au plecat ..
-Desigur draga mea Alice nici o porblema..
Am dus-o in camera ei .. totusi aveam o casa destul de larga cu 6 camere si a 7 era locul unde eu ma antrenam daca aveam vre-o problema .
-Fate comoda aici Alice. O sa iti placa ai incredere draga mea .
Alice a zambit si ma luat in brate chiar daca eu nu am mai simti ce simteam odata .. Dar nu puteam sa o las balta.. eram o rautate de om dar ea ma invatat sa vad partea buna oriunde .. si asta vreau sa fac si eu mai departe .. nu toata lumea intelege ce se intampla .. dar chiar si fetele te pot intelege mai bine decat un barbat devarat langa tine deoarce ele au altfel de gandire .. Mereu te ajuta sa treci peste .
-Multumesc mult Felix.. sa stii ca imi e foame ..
Am zambit la ea si am plecat . Nu am mai zis nimic dar am sunat la un restaurant sa faca o rezervare la o masa mai mare ca cine stie pe cine invit.
Pe la 9 l-am sunat pe Max , Eduard si Rafael sa mearga cu mine acolo iar Alice a sunat-o pe Irist.. Eu nu aveam cine stie ce incredere in ea deoarece era iubita lui Alpha dar Alice inca nu stia dar aveam degand sa ii spun despre chestia asta idioata!
-Alice este gata sa mergem ? daca tot iti era foame ..
-Acuma acuma nu te grabi ,
Eu m-am dus in masina sa o astept tot asa pun si o muzica buna . Ea a iesit din casa.. era asa frumoasa avea o rochie rosie pana la picioare .. mereu cand pasea un picior ii iesea din rochie , avea un colier din aur . Parul ei era facut in niste bucle lungi si minunate. Sa urcat in masina cu mine si ne.am dus la Max , Eduard si Rafael sa ii luam. Am asteptat dupa astea 20 minute dupa oamenii astea care nu sau grabit deloc . Iris era deja acolo adusa de Alpha ..
Am ajus si noi pe la 10:45 la restaurant si am comandat si noi ceva interesant. La un momentdat il vad pe Alpha ca intra in restaurant si Iris se ridica de la masa.. mi-am dat seama ca si Max sa ridicat de la masa si a plecat . Alice era nedumerita si cu Rafael , Eduard isi manca felia de pizza incet dar Max ma strigat afara .. Alice a vazut ca nu pare a fi ok totul si ma prins de mana si nu a vrut sa ma lase sa plec dar am ignorato si am iesit afara..
Max , Iris si Alpha era acolo, Alpha a dat noroc cu Max si ia spus buna treaba si am fost lovit cu un maner de pistol in cap . Am lesinat si m-am trezit dupa intr-o camera intunecata cu sange la cap.. Max si cu Iris erau in fata mea si radeau de mine.
<Iris> - Ce naiv poti fi Felix ! Chiar credeai ca o sa scapi de Alpha?
<Max> - Nu toti prieteni sunt prieteni Felix , te vreau mort, Alpha imi ofera mai multa protectie nu ca tine idiotule!
Atunci Iris mi-a pus pistolul la cap si mi-a zis ...
- Adio FELIX !
CITEȘTI
Infinitul dintre NOI
RomanceAm aparut si eu pe platforma asta :)) si uite ca vreau sa scriu si eu o carte blanao .. Acum sper sa va placa la nebunie :)) v-am pupat :**