Atunci Iris mi-a pus pistolul la cap şi a zis:
-ADIO FELIX!
M-am uitat oarecum la ea şi am văzut încet cum apasă pe trăgaci.. Şi Max a ţipat şi a sărit pe ea. Atunci ea a tras . Am simţit glonţul cum ȋmi intră cu furie în mine.. Dar nu în cap.. Nici un picior.. Ma nimerit în mână.. Sângele a început să iasă.. Simţeam cum parcă rămân fără el .. Îl vedeam pe Max cum ţipa la Iris şi cum o lovea.. Nu puteam să o ajut.. Vedeam totul mai cu ceaţă.. Simţeam cum leşin.. Am văzut doar cum Max a fugit către mine şi striga să rămân cu el să nu adorm.. Dar prea târziu.. Am leşinat în braţele lui.. El ţipa cât îl ţinea gura dar cine să audă?
........................................................................Alice era la masă cu Eduard şi Rafael şi începu să îşi facă griji.. Nu mai venisem de afară de jumătate de oră. A crezut că am lasat o baltă aşa că ea sa dus acasă cu Eduard şi Rafael. Dacă ştia Alice ce'am păţit nu mai era aşa..
Ajungând acasă Alice sa dus în cameră să să schimbe şi Eduard a fost sunat de Max.
-Alo, Eduard.. Max a fost împuşcat şi e la spital inconştient.Eduard atâta a auzit şi nu a mai zis nimic. A scăpat telefonul din mâna .. Şi a fugit către maşina, Rafael nu ştia ce dracu are Eduard.
-Eduard ce mama dracului faci?
Acesta plecă cu o furie cu maşina direct la spital. Era de nestăpânit.. Dacă sărea acum cineva ȋn faţa maşini nu'i păsa. Ajungând în parcarea spitalului acesta a fugit înăuntru şi a strigat..
-Felix Reed , unde este?
<Asistenta> -Etajul 4 , camera 56.
Nici nu a mai stat . A fugit cu un suflet la mine..
Intrând pe uşa la văzut pe Max acolo.. Era cu ochii îl lacrimii.. Era şi Iris.. Dar de ce Iris? Ce căuta ea aici.. Nu era iubita lui Alpha? Nu ea mă împuşcase?.. Iris plângea.. A ştiut că a greşit.. La fel şi Max..
-----------------------------------------------------------
Trecuseră 2 săptămâni şi Alice nu ştia unde sunt.. Nici nu doream să ştie.. Dar era ok.. Erau 2 tipe noi în cameră.. Prietenele lui Iris. Lia şi Alison şi da.. Era Lia.. Lia devenise iubita lui Max.. Iris era bună prietenă cu Alison se înţelegeau chiar bine. Nu prea o cunoşteam dar totuşi era frumoasă.
Alice la sunat pe Eduard şi a întrebat de mine.. Aveam 47 de apeluri pierdute şi încă 68 de mesaje de la ea. Chiar ţinea la mine. Eduard nu ştiu ce ia zis exact dar mă bucur că nu ia zis adevărul deoarece îşi făcea griji foarte mari pentru mine şi nu doream asta.
Mai trecuse o săptămână si intr'o joi m'am trezit şi eu.. Toată lumea era acolo până şi Alison şi Lia.. Am deschis ochii şi am strigat.. Mã bucur că sunteţi aici.. Toată lumea sa ridicat şi sa apropiat de mine si au zambit .
Alison a venit lângă mine şi ma prins de mâna şi a spus..
-Mă bucur să te cunosc Felix. A zambit. Avea un zâmbet cald și drăgălaş
Era frumoasa , avea niste ochii ca 2 stele perfecte , corpul ei era nemai pomenit dar acei ochii te puteai pierde în ei..
Şi eu i-am zambit ..
-Şi eu Alison..
A rămas nedumerită că îi stiam numele dar nu a mai zis nimic .
Am ieşit din spital.. Nu mai văzusem lumina zilei de mult, era fericită cã mã atinge din nou .. Era cald afară , mustangul meu era parcat strâmb, cred că Eduard cum sa grăbit .
M'am urcat şi în 10 minute am ajuns şi eu acasă . Alice nu era prin nedumerirea mea acasă şi mi'am sunat prietenii.. Am iertat o pe Iris.. Ştiu că a fost obligată de Alpha să facă asta.. Şi l'am sunat pe Max, Eduard, Rafael, Logan.
Mai pe seară au apărut şi ei. Venise şi Alison cu Lia.
Ne-am dus în camera de oaspeţii și ne-am aşezat la masã. Am adus niste beri şi sticle de tărie . Am început să radem de faze de când eram mici. Totuşi eu stăteam lângă Alison. Simţeam un nod în gât când stăteam lângă ea. Totuşi ne tineam de mâna strânşi, parcă nu ar fi fost zi şi mâine dar nu eram împreună . Totuşi parcă doream să fie a mea.. Era asa specială dar îmi era teamă sã nu o implic şi pe ea în toată faza cu mafia că după Alpha îi putea face rău. Dar eram beat, nu tare dar totuşi eram. Eu cu Alison am început să vorbim şi ne'am ridicat de la masă ca să mergem în camera mea . Pe hol m'am gandit că acum e momentul să o sarut să văd ce zice.. Am pus o cu spatele de perete şi m'am apropiat de ea. Atunci mi'am lipit buzele de buzele ei moi şi catifelate. Printr'o mică mişcare sa lăsat dusă de val şi şi a deschis gura să o pot saruta cum trebuie. Totul era foarte perfect până când ma împins de lângă ea si ma tras de mâna în cameră. Ma aşezat pe pat.. Şi mi'a zis încet în timp ce îşi dădea bluza jos..
-Ce miroşi a alcool Felix.. Dar al meu eşti!
Atunci a venit în faţa mea şi mi'a ridicat mâinile pe fundul ei moale. Parcă visam. Mi'a dat tricoul jos şi eu am urcat uşor să îi dau şi sutienul.. Avea culoarea roşu.. Îmi plăcea culoarea asta era aşa sexi. Am pus o pe spate în timp ce i'am dat pantaloni jos.. Era aşa perfectă.. Am început să o sarut şi să cobor după.. Gât.. Sâni.. Abdomen.. Şi mai jos.. A fost o noapte foarte drăguţă.
Dimineata m'am trezit cu ea lângă mine.. Mă aștepta cu o cafea.. Mă durea capul îngrozite de la bãuta de aseară cu băieţi. A venit lângă mine şi mi'a zis..
-Cum te simţi iubire..
Am rămas şocat să văd cã îmi zice asta chiar Alison.. Eram aşa fericit să aud asta..
Dar ştiu că această fericire nu durează aşa mult...
CITEȘTI
Infinitul dintre NOI
RomanceAm aparut si eu pe platforma asta :)) si uite ca vreau sa scriu si eu o carte blanao .. Acum sper sa va placa la nebunie :)) v-am pupat :**