-Alice.. , avea ochii în lacrimi.. Ea se uita speriată la mine.. Părinţi tăi.. Au fost omorâți de nişte tip.. Eu am ajuns prea târziu să îi salvez.. Au fost ucişi Alice.. E din cauza mea.. Iartă-mă..
Ea stătea acolo fără să facă nimic, parcă nu credea ce sa întâmplat dar dintr'o dată a ridicat capul din podea şi a zis :
- E NUMAI VINA TAA!
Ţipa aşa de tare încât nu credeam că sa întâmplat asta.. Era imposibil..
Mă uitam atent la ea.. Era ca un pui de pisică fără mamă ..
-Vreau să îmi văd părinţi ..spuse Alice..
Sa ridicat din pat şi a fugit căte scări dar am prins o de mână şi am luat-o la pieptul meu.. Era asa prefect.. Simţeam că visez .. Simţeam cum ceva îmi curge pe spate.. Era sânge.. Alice mă înjunghiase.. Speriat am strigat tare.M'am trezit , eram în pat şi era vre'o 4 ceasul.. Am avut un coşmar.. M'am ridicat din pat şi m'am uitat pe geam .. Eram aşa somnoros .. Nu puteam sta fără să o privesc puțin.. Eram lângă draperi.. Am văzut o pe Alice... Nu ştiu ce dracu făcea dar era golașă.. Avea nişte sâni mari bine conturati cu o siluetă bine conturată, să nu uităm de fund.. Era drăguţ.. Dar era ciudat ca o spionez . Dintr'o data ea se întoarse şi mă văzuse . Sa înroşit toată, uitase să tragă draperiile.. Şi sa grăbit repede la ele.. Dar eu am privit în altă parte şi am văzut 3 tipi, m'am frecat la ochii deoarece nu'mi venea să cred.. Erau întrecere, stresul şi panica mă lăsase deodată chiar am reuşit să mă calmez. Întorcându-mă la patul meu aud cum Alice mă strigă, inima a început să îmi bată tare.. M'am întors şi era roşie la faţă.. Era nervoasă şi ruşinată în acelaşi timp.
-Ce făceai la geam Felix? Mă spionezi? De ce dracu mă priveşti atât?!
Eu am zâmbit .. Aveam un zâmbet trist totuşi.
-Alice mâine vino la mine şi îţi voi explica de ce stau cu ochii pe tine..
Ea nu a mai zis nimic, totuşi sa speriat puţin dar a dat din cap.
<Alice>
Cel mai tare tip din liceu ma chemat la el? Şi nu sună bine.. O să mă duc de teamă dar nu o să stau mult.. Sper să nu mă omoare sau ceva..
______________________________________Noaptea trecuse repede, era 7:30 şi soarele mângâia uşor pământul, eu m'am trezit şi m'am dus pe Balcon să o trezesc pe ea.. Era aşa frumosă când dormea.. Nu ştiu de ce mă simt aşa în preajma ei.. Nu am avut niciodată acel sentiment.. Nu ştiu ce înseamnă asta.. Dar trebuie să îi zic pericolul în care fără să vreau am bagat-o .
Geamul ei era deschis, era ciudat să intru asa peste ea.. Dar ce era să fac? Aşa că am deschis geamul şi m'am dus lângă ea, dormea aşa de adânc . M-am pus în genunchii lângă patul ei şi i'am luat mâna.. Era aşa catifelată şi moale.. Iară m-am ruşinat şi am simţit acel sentiment. Când am tras mâna să o sarut ea sa trezit şi a ţipat .
-DOAMNEEEE FELIXXX de ce dracu eşti idiot? Vii peste mine şi mă speri în halu ăsta ? Dacă eram goală ce dracu făceai ?
Eu am tăcut dar m'am ridicat în picioare că era prea ciudat ca eu să stau în genunchi în fața ei.. Şi m-am uitat foarte urât la ea ca şi cum aş fi vrut să o omor. M-am întors cu spatele la ea şi m'am dus la geam..
<Felix> -Alice cum de nu te-au auzit părinţii tăi că ai ţipat în halul ăla?
<Alice> -Sunt singură acasă idiotule.. Dacă tot eşti aici de ce mai chemat la tine?
<Felix> O să vii diseară la mine să vorbim cu NCP , şi îmi pare rău pentru ce o să auzi..
Eu am deschis geamul şi am plecat în camera mea. Totul era mai ok acum dar nu înţelegeam ce este sentimentul ăla.. Când stăteam în preajma ei.. Era singura tipă care mă făcea să zâmbesc. Iris prietena ei avea mereu un zâmbet malefic.. dar de ce? Mereu o trăgea de limbă pe Alice să iî spună ce fac şi unde mă duc şi chestii neimportante. Dar de ce? Dacă ea este iubita lui Alpha?.. Dar imposibil, trebuiea să fiu mort deoarece în vis Alpha a zis că mă vrea mort, oricum ştie unde stau și nu'mi este frică de nimic. O să trebuiască sã îl înfrânt odată şi odată deoarece dacă mai stau o să o facă el şi o să câştige.
Era 8:32 .. Am ieşit pe uşă şi azi mi-am luat maşina. M'am dus la Alice acasă şi am intrat pe uşa.
-Aliceeeee eşti acasă?
-Ce vrei Felix?
-Azi mergi cu mine la şcoală !
Alice se panicase puţin dar era ok.. Ştia cum să mă calmeze dacă mă enerva cineva, eram din ce în ce mai apropiaţi dar seara se va strica totul..
-Te aştept în maşină Alice..
Am aşteptat 10 minute..Si a ieşit pe uşă. Era superbă, era îmbrăcată în nişte blugii mulaţi pe pielea ei fină. Avea un tricou pufos cu o inimă în centru şi părul avea nişte bucle foarte frumoase.
-Felix dacă tot mergem cu maşina să treci şi pe la Iris.
-Mda bine.
Am oprit în faţa casei ei. Avea un Ford mustang parcat acolo dar ea nu avea maşina. Era un tip în costum la maşina care cred că era şoferul şi încă 3 tipi mari din casă cu unu mai mic pe lângă ei. Oare era Alpha? Numai la asta mă gândeam.. Iris sa pupat cu unu acolo, ăla cel mai mic dintre bestiile alea ucigaşe. Şi a venit în maşina la noi.
-Bună Alice, ce dor mi'a fost de tine draga mea!
-Bună Iris, şi mie la fel draga mea.
Mie nu mi-a zis nimic stătea acolo în spate fără să zică nimic. I'am zis şi eu sec-Cine erau ăia?
Nu mi-a rãspuns dar sa uitat în oglinda retrovizoare şi a zâmbit malefic.
-Niște prieteni Felix.. Îi cunoşti tu!
Un chicoti a ieşit din gura ei şi ma c-am bulversat de la drum dar am ajuns la liceu . Intrând în parcare băieţi erau acolo. M-am dat jos şi i-am zis lui Logan să aibă grijă de Alice azi că eu nu o să fiu la şcoală.
Logan era fratele lui Alice dar aceasta nu a ştiut vreodată ca ar avea un frate. Aceştea sau despărţit când erau mici deoarece părinţi l-au dat pe Logan la un penitenciar. Acolo a fost adoptat de o familie săracă şi aşa ne'am întâlnit noi în mafie. De aici îi cunosc pe toţi .
-Logan azi ai grijă de Alice deoarece nu pot să stau la şcoala, am nişte probleme.
-Eduard tu la primele 2 ore stai cu ea.
-Rafael tu la următoarele 2 ore
-Max la fel o să faci şi tu
-Dacă se întâmplă ceva cu ea îi spuneţi lui Logan şi el se va ocupa de restul. Aţi înţeles?
-Da frate
-Desigur
-Da boss
M'am urcat în maşină şi am plecat..<Alice>
Felix a zis băieţilor să aibă grijă de mine azi.. Dar de ce? Ce se întâmplă în jurul meu. Ajungând în şcoala toată lumea se uita la noi. Eu şi cu Iris îi aveam pe ei în spate NCP erau acolo. Nu'mi făcusem griji azi deloc. La primele 2 ore l'am avut pe Eduard şi chiar sa comportat frumos cu mine. Era drăguţ şi el dar nu prea vorbea cu mine. Mereu era serios şi la ore şi pe hol. Celelalte 2 ore am stat cu Rafael dar era ca şi primele 2 ore deoarce erau gemenii şi nu puteam să îi deosebesc. Max nu a rămas cu mine dar m'am dus cu Iris la cantină unde râdeam şi bârfeam pe toată lumea. Totul era ok. Nu pot zice că sa întâmplat ceva dar băieţei lui Felix au avut grijă de mine.
Orele sau terminat şi m'am dus în parcare la Logan.. Era acolo cu maşina lui scumpă.
-Alice treci în maşina şi Iris te duci pe jos acasă!
-Nu o pot lasă pe Iris aici! Ce dracu faci?
-Nu mai repet odată, am zis să treci în maşina asta odată.
-Nu fără Iris .. Nu plec fără ea.
Atunci l'am văzut pe Logan nervos ca niciodată apropiindu-se de mine. Ma prins de faţă şi încercăm să îmi ţin lacrimile care începuseră să curgă şi am închis ochii ca să îi simt pumnul lui aspru.. Dar nu când am deschis ochii Felix îl ţinea de mâna şi mi'a dat drumul. De frică am sărit în braţele lui Felix . Am văzut ca sa calmat foarte repede. El mi-a pus mâna pe şold şi ma tras mai aproape de el.. Era foarte ciudat..
-Alice treci în maşina mea..
Spuse Felix
-Bine.. Multumesc frumos pentru gestul tău drăguţ.
Nu am zis nimic. Eram fericit că am luat-o în braţe .
-Logan du.te cu Iris acasă la ea!
-mbine..
M'am urcat cu Alice în maşina şi era totul perfect.. Cu muzică pe fundal era perfect totul . Când primesc mesaj de la Logan sa stricat totul...
Frate.. Iubitul lui Iris e Alpha..
Când am citit asta .. Mi sa făcut frica pentru Alice.. Mai aveam puţin şi eram ajunşi acasă și inima îmi bătea din ce în ce mai tare . Am ajuns.. Uşa casei lui Alice era larg deschisă. Sa speriat şi a fugit în casă repede şi eu m'am dus după ea.. Şi când am intrat Alice a început să ţipe și să plângă.. Era distrusă..
Fugind către mine ma luat ȋn braţe.-Fe.. FE.. felix.. Părinţi MEI SUNT MORŢI!!!
Când am auzit asta m'am blocat .. Şi am ştiut că Alpha le'a luat viaţa..
-Alice e vina mea.. Dacă nu eram prietenul tău nu se întâmpla asta..
Din vina mea că eu fac parte dintr-o mafie.. ÎMI PARE RĂU..
Ea se uita la mine şi sa dat înapoi..
-LASĂ-MĂ ÎMPACE..
M'am speriat şi m'am apropiat de ea.. Şi m'am apropiat de ea mai tare.. Şi ca să o calmez am sărutato.. Mi-am lipit buzele de ale ei.. Şi mi-am deschis încet gura.. Asta a făcut şi ea.. Dar nu a fost cel mai uau sărut.. Dar am simţit-o în braţele mele cum se calmează..
-Nu trebuia să mă săruți.. Noi nu o să putem avea vre'o relaţie vreodată..
-CEEE?! ALICE.. Am ieşit din casă.. Distrus complet.. Dar trebuia să o ajut deoarece nu mai avea familie.. GANDESTE-TE FELIX!..______________________________________
SPER CĂ VA PLĂCUT ACEST CAPITOL
-----------------------------------------------------------
CITEȘTI
Infinitul dintre NOI
RomanceAm aparut si eu pe platforma asta :)) si uite ca vreau sa scriu si eu o carte blanao .. Acum sper sa va placa la nebunie :)) v-am pupat :**