Andreas Wllinger:
Nie wrócił do domu na noc, a ostatnio jak byłaś na jego treningu widziałaś, że jakaś typiara nie spuszcza z niego wzroku. Byłaś pewna, że to właśnie u niej nocował, więc jak wrócił do domu, wyrzuciłaś jego ciuchy przez okno, krzycząc, że Cię nie kocha i zamknęłaś przed nim drzwi na klucz.
Dawid Kubacki:
Podczas jednego z konkursów do dawida podeszła jakaś nieprzyjemnie wyglądająca dziewczyna zaczęła go rozśmieszać, a on śmiać. Myślałaś, że zaraz wyjdziesz z siebie, ale to wcale nie było najgorsze. Po zrobieniu zdjęcia blondyna pocałowała go w policzek i szepnęła mu coś do ucha. Na koniec posłała Dawidowi wyzywające spojrzenie. Nie wytrzymałaś tego widoku. Podeszłaś i z całej siły dałaś jej z liścia.
Domen Prevc:
Nie było takiej sytuacji. Ufasz mu, nawet bardzo. Nawet jego fanki nie robią na Tobie wrażenia. Wiesz, że on zawsze będzie Twój a ty jego❤
Peter Prevc:
Podczas spaceru, podbiegła do niego dziewczyna. Rzuciła mu się na szyję. Nie zrobiło to na Tobie większego wrażenia, bo wiedziałaś, że fanki lubią się rzucać na swoich idoli. Bardziej zabolało Cię to, że okazało się, iż owa dziewczyna jest byłą Petera. Mała z nim bardzo dobry kontakt. Udawałaś nie ruszoną, a gdy już sobie poszła, zrobiłaś Peterowi awanturę.
Manuel Fettner:
Pewnego wieczora poszedł z kolegami do baru. Gdy nie było go bardzo długo zaczęłaś do niego dzwonić. Nie odbierał. Jak już wrócił (co było o 5 nad ranem) zauważyłaś, że w kąciku jego ust było trochę szminki. Strasznie się zdenerwowałaś i uderzyłaś go z liścia, a potem kazałaś spać na kanapie.
Michael Hayböeck:
Pewnego razu, gdy mieliście rocznice Michael przyszedł jako pierwszy do knajpki, w której mieliście się spotkać. Gdy już dotarłaś zauważyłaś, że z TWOIM chłopakiem siedzi jakaś laska. Wewnątrz czułaś ból, ale nie dałś po sobie poznać zazrości. Podeszłaś i usiadłaś obok nich. Na całe szczęście była to tylko jakaś koleżanka Michaela, która jest już mężatką i nie jest nią zainteresowany.
Stefan Kraft:
Cały czas ktoś do niego pisał, a on odpusując uśmiechał się przegryzając usta. To było strasznie podejrzane. Strasznie się zdenerwowałaś. Czułaś jak boli Cię serduszko. Gdy Stefan poszedł do łazienki, chwyciłaś jego telefon. Sprawdziłaś z kim pisał. Oddetchnęłaś z ulgą gdy zauważyłaś, że to tylko Michael.
Gregor Schlierenzauer:
Raz zauważyłaś, że Gregor podejrzanie uśmiecha się do ekranu komputera. Pomyślałaś, że pisze z kimś, albo coś. Kiedy chciałaś się dowiedzieć o co chodzi. On zamkął klapę laptopa i nie powiedział Ci o co chodzi, ale lekki uśmieszek nie znikał z jego twarzy. Zaczęłaś płakać, krzycząc że Ci nie ufa. Później okazało się, że szykował prezent na waszą rocznicę, który miał być niespodzianką.
Johann Andre Forfang:
Hmm.... Nigdy nie czułaś zazdrości gdy przebywa z dziewczynami. Raczej nigdy nie byłaś zazdrosna... Ufasz mu!😘
Daniel Andre Tande:
Największą zazdrość czułaś gdy złapał kaczkę w parku i troszczył się o nią bardziej o nią niż o Ciebie. Byłaś tak zazdrosna, że zanosłaś kaczkę do innego parku, do którego nigdy nie chodzi. Płakał tydzień...
CZYTASZ
❤ Preferencje ❤ Ski Jumping ❤
Ngẫu nhiênZnajdziecie tutaj skoczków takich jak: ❤Andreas Wllinger ❤Dawid Kubacki ❤Domen Prevc ❤Peter Prevc ❤Manuel Fettner ❤Michael Hayboeck ❤Stefan Kraft ❤Gregor Schlierenzauer ❤Johann Andre Forfang ❤Daniel Andre Tande