🌹Co się wydarzyło?🌹

662 18 5
                                    

Andreas Wllinger:

Podczas karmienia lam, Andi zaczął je przedrzeźniać. Rozbawił Cię do łez. W końcu jedna z lam podeszła od tyłu do chłopaka i złapała jego czapkę. Przestraszony Andi odwrócił się, chcąc odzyskać skradziony przedmiot. Niestety było już za późno, czapka została pożarta. Wybuchłaś śmiechem. Andreas strzelił focha, wycił Cię za rękę i zaprowadził Cię, mówiąc, że pózdziecie zobaczyć NORMALNIEJSZE zwierzęta.

Dawid Kubacki:

Kelnerka okazała się laleczką, która za wszelką cenę chciała poderwać Dawida. Próbowała wszystkiego, aby pokazać mu jaka to ona jest cudowna. Przez co cały wieczór siedziałś w nerwach.

Domen Prevc:

Pozwoliłaś Domenowi wybrać film. Zupełnie nie spodziewałaś się, że wybierze horror. Chciał pokazać Ci jaki to on jest męski. Niestety, nie za bardzo mu to wyszło. Dla Ciebie film okazał się nie taki straszny, Domen zaś cały wieczór przesiedział ukryty w twoich ramionach.

Peter Prevc:

Akurat w ten dzień dostałaś okresu, więc nawet nie chciało Ci się założyć stroju kompielowego, bo i tak wiedziałaś, że się nie wykąpiesz. Weszliście na pomost. W pewnym momenie poczyłaś, że ktoś Cię popchnął. Straciłaś równowagę i wpadłaś do wody. Gdy wypłynęłaś na powietrze, zobaczyłaś tylko roześmianego Petera. Wkurzona wyszłaś z jeziora i usadowiłaś się na waszym kocu. Nie odzywałaś się do chłopaka. Ten widząc, że cała trzęsiesz się z zimna wyjął swój recznik i opatulił Cię nim, a potem mocno się do Ciebie przytulił. Nie potrafiłaś się na niego gniewać.

Manuel Fettner:

Namówiłaś go, żebyście przyszli jak najwcześniej i zajęli miejsca pod sceną. Na początku się opierał, ale w końcu przekonałaś go swoim urokiem. Spędziliście cały dzień pod sceną. Bardzo się do siebie zblirzyliście. Podczas koncertu świetnie się bawiliście. Było super!

Michael Hayböeck:

Podczas imprezy, gdy Michael poszedł do łazienki, dosiadł się do Ciebie jakiś obcy, pijany facet. Zaczął prawić Ci komplementy i namawiał na drinka. Na całe szczęście Michael wrócił szybko i odgonił nieprzyjemnego faceta. Był twoim bohaterem.

Stefan Kraft:

Usiedliście na zimnym betonie, podziwiając rozgwieżdżone niebo. Stefan poopowiadał Ci o niektórych gwiazdach i planetach. Mimo, iż czułaś, że chłopak trochę zmyśla, bardzo Ci się podobało. Po jakimś czasie zrobiło się chłodno. Gdy Stefan zobaczył, że się trzęsiesz zdjął swoją kurtkę, opatulił Cię nią i mocno Cię przytulił. Było cudownie!

Gregor Schlierenzauer:

Założyłaś nieodpowiednie buty, przez co, co chwila się przewracałaś. Na szczęście Gregor stał blisko ciebie i ciągle Cię łapał. Przynajmniej było zabawnie.

Johann Andre Forfang:

Ubrałaś się najlepiej jak mogłaś, i zrobiłaś cudowną fryzurę. Gdy chciałaś już wychodzić, zaczęło lać, a chłopaka nigdzie nie było. Uznałaś, że pewnie się pomylił i wjechł do sąsiadów, jak większość ludzi, więc popełniłaś największy błąd jaki mogłaś popełnić. Wyszłaś na dwór, osłaniając się jedybie mała torebkę.

Daniel Andre Tande:

Rozłożyliście koc na miękkiej trawie. Usiedliście na nim, rozmawiając. Żeby było romantycznie Daniel zaczął Cię karmić. Było bardzo przyjemnie. W pawnym momencie, nie wiadomo skąd pojawił się pies, chwycił koszyk z jedzeniem i zwiał. Daniel, chcąc być twoim bohaterem pobiegł za złodziejem. Skończyło się na tym, że wrócił do Ciebie cały poobijany, tzrymając w ręku skradzony koszyk.

❤ Preferencje ❤ Ski Jumping ❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz