❤Jak Cię pociesza?❤

597 17 6
                                    

Andreas Wllinger:

Nie może patrzeć kiedy jesteś smutna, więc zamyka się w innym pokoju. Wychodzi gdy już Ci przejdzie.

Dawid Kubacki:

Wciąga gitarę i gra Ci wesołe piosenki ( poduczył się trochę od kolegów z kadry ). Rozśmiesza Cię tym.

Domen Prevc:

Proponuje Ci obejrzrnie jakiegoś filmu przyrodniczego. Mu zawsze to poprawia humor. Nie wie jednak, że Ci to nie wystarczy.

Peter Prevc:

Przytula się do Ciebie i nie puszcza dopuki nie powiesz mu o co chodzi. Potem pociesza Cię, szepcząc Ci do ucha, a na koniec całuje.

Manuel Fettner:

Urządza wam karaoke, co zawsze bardzo poprawia Ci nastrój. A on może posłuchać twojego anieskiego głosu.

Michael Hayböeck:

Piecze Ci ciasteczka i na każdym z nich pisze za co Cię kocha.

Stefan Kraft:

Wyciąga pełno gier planszowych i daje ci fory (przynajmniej tak mówi)

Gregor Schlierenzauer:

Wyciąga wasz album ze zdjęciami i razem wspominacie wasze cudonie spędzone chwile.

Johann Andre Forfang:

Pozwala Ci leżeć w łóżku do późna i robi obad zamiast Ciebie.

Daniel Andre Tande:

Wyciąga Cię na siłe z domu i idziecie na dach oglądać chmury/gwiazdy. A jak to nie pomaga wracacie do domu i oglądacie jakąś komedie romantyczną, żeby mógł Cię przytulać.

❤ Preferencje ❤ Ski Jumping ❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz