Aşşağıdan seslerin gelmesiyle uyandım saate baktığımda saat dokuzdu sonra belki yalnış duydum diye uyumaya devam edicekken gene aşşağıdan bir ses geldi ve merdivenlerden ayak sesi geldi biri yavaş yavaş yukarı benim olduğum kata çıkıyordu hemen yataktan kalktım ve kapıyı kilitledim ama adım sesleri benim kapımın önünde durdu ve kapıyı zorlamaya başladı bense dolabın içine saklandım ve beklemeye başladım ufacık aralıktan bir şeyleri görebiliyordum tam o anda kapıyı kırdı ve "Burada olduğunu biliyorum babanın bana olan borcu yüzünden öleceksin.Neredesin küçüğüm?"dedi gördüğüm kadarıyla elinde bir silah vardı nefes alışım konrolden çıkmıstı bana doğru geldi adımları dolabın önüne gelince durdu bense ağlamaya başlamıştım o sırada bir hıçkırık ağzımdan çıktı elimle ağzımı kapattım
"Acaba burada olabilir misin küçügüm?" dedi ve dolabın kapağını açtı ve beni kendine doğru çekti kafama silahı doğrultup beni merdivenlerden indirdi ve bir sandalyeye oturttu ve beni iple bağladı çok korkuyordum.
"Eğer sesini çıkarırsan ölürsün!"dedi
"Neden bana zarar vermek istiyorsun?"dediğim an ağlamaya başladım şu an ecel teri döküyodum.
"Babanın bana olan borcu yüzünden."
"Bak benim babam çok zengin borcunu mutlaka öder ayrıca katil olmak istemezsin dimi?"
"Ben seni öldürüp katil olsam ne olucak zaten seri katılım."dediği an şok geçirdim.Kafama silahı dayadı ve tetiğe bastı.Kafamdan aşağıya doğru ılık bir sıvı aktı ve akmaya devam etti ve boynumdan aşşağı indi ve seri katil iplerini çözdü ellerim serbest kalınca elimi boynumda ki sıvıya götürdüm ne yani elindeki şu tabancası mıydı?
O sırada kar maskeli adam maskesini çıkardı bu kişi tahmin edin bakalım kim? Tabikide Ayaz dı.
"Ayaz manyak mısın sen aklımı başımdan aldın."dedim ve ellerimi yüzüme kapatarak ağlamaya başladım.Ayaz yanıma gelip elini omzuma koydu ve şöyle dedi
"Çok mu korkuttun?Kendimi sana sevecen bir şekilde affettirmek istedim.Korkuttum mu?"dedi.
"Yok korkutmadın.Ya yeter artık çık hayatımdan git ya! Beni rahat bırak."o ise çok daha fazla gülümsemişti.
"Ya neden gülümsüyosun?Asıl yüzsüz olan sensin."bu sözüme fazla kızmıştı ve beni sırtına alıp koltuga attı ve sonrada üstüme eğilip "Galiba fazla ağırsın seni taşıyamadım."dedi "Allah ım ya pişkinliğe bak ben elli sekiz kiloyum sen beni taşıyamadıysan benim sorunum ne demekki sen fazla güçsüzsün."dememle üzerindeki tişörtü çıkardı yuhh!Hayatımda görmediğim bütün kaslar bu vücutta şekil almış gibiydi."Ağzını kapasan iyi olucak."dedi ve tekrar üstüme eğildi.
Ellerimi koltuğa bastırdı
"Hayvansın sen ya!"dedim acı içinde o ise sırıtarak "Şimdi kim güçsüzmüş bakalım kücük hanım?"dedi sinir bozucu sesiyle bense
"Ya üstünü giyin şimdi komşular görücek,laf söz olmasın.Ayrıca çabuk git buradan eğer biri görürse babama söyler."
"Tamam miniğim gidiyorum ama gitmeden önce sevgilini öpmek istemezmisin?"
"Hayır."dedim o da "Tamam o zaman ben seni öperim."dedi ve beni öptü sonra üzerimden kalkarak evden gitti yarın okula gitmiceğim için bugün sabaha kadar dizi izleyebilirdim ve nutella kaşıklardım,jelibon krizine girerdim ama Ayaz'ın dediği sözden sonra bunu yapmamaya karar aldım sadece dizi izlicektim.Dizimi açtım en güzel yerinde Ali bana mesaj atmıştı
Ali:Evin önündeyim gelsene lütfen son kez konuşalım bari
demişti acaba gene ne zırvalıcaktı kesin konuşmasam bu daha fazla uzicaktı.O yüzden dışarı cıktım.Üstümde şortlu geceliğim vardı.Ali yi sokak lambasının altında gördüm dudağının kenarı çok kötü görünüyordu yanına gittim ve "Ne var Ali yine ne saçmalıcaksın?"dedim o ise "Alev bir şey söylemeye gelmedim sadece özürdilicektim."dedi ama nedense içimdeki bir ses buna inanmıyordu."Çok mu acıyo?"dedim yarasına dokunarak buna gülümsemişti ve "Hayır senin beni terketmen kadar acımadı ve hiçbirşey bunun kadar acıyamaz."dedi bense "Ali madem bu bukadar acıyacaktı neden beni aldattın?" işte buna verecek bir cevabı yoktu.
Ben daha ne olduğunu anlamadan bana kollarını sardı ve beni öpmeye başladı.Onu ittirmeye çalıştıkça beni daha çok kendine çekiyor ve bileklerimi aşırı sıkıyordu biraz zaman geçmiştiki biri Ali yi yere itti bu kişi Ayaz dı ne yani gitmemişmiydi "Birde bana ayıp olur diyordun zaman geçtikten sonra birde baktımki sokakta koğala gibi birbirinize yapışmışsınız."dedi ve Ali"O benim sevgilim sana ne yapıcağımızı sormıcam.Dimi sevgilim?"dedi Ayaz ise "O artık senin sevgilin değil o benim sadece benim." dedi bense "Ali Ayaz hafi siz gidin bakın şimdi komşular görücek falan hiç onlara laf olasım yok."dedim Ali "Tamam sevgilim ben gidiyorum."dedi ve uzaklaştı Ayaz ise beni elimden sürükleyerek eve kattı kapıyı kapattıktan sonra beni ittirdi ve "Neden ona engel olmadın?"dedi ellerini saçlarının arasında gezdirerek bense "Ondan kurtulmaya çalıştım ama beni daha çok kendine çekti onu ittirmeye çalıştım ama bileklerimi sıktı."dediğim an gözleri büyüdü ve yanıma geldi bileklerime baktı bende onla beraber ilk kez bakmıştım bazı yerleri kızarmış bazı yerleri morarmış bazı noktalarında ise parmak izleri vardı "Bunu ona ödeticem."dedi Ayaz sinirli bir şekilde bense "Boşver aranızdaki kavga uzamasın zaten bunları görünce yaptığına pişman olucaktır." "Tamam bu sefer senin hatrın için birşey demiyorum ama bir sıkıntı olursa bana söyle."dedi ve mutfak masasının üstündeki laptopa,nutella ve bir kase dolusu jelibona baktı tamam size yemicem demiş olabilirim ama ne yapabilirim sonuçta depresyondaydım ve dizi izliyordum."Gelsene birşeyler yapalım."dememle gülümsedi ve kolunu boynuma doladı ve benimle dizi izlemeye başladı düşünün Ayaz dizi izliyo dicektim tam da Ayaz'a baktığımda telefonla oynadığını görünce gülsem mi kızsam mı bilemedim ama biraz kızmıstım ama jelibonu nutellaya batırmasıyla kahkahalarla gülmeye başladım o ise "Ne var ben böyle seviyorum sen buna şükret."dedi ve telofonu kapatıp diziyi izlemeye başladı kesin biraz sonra sıkılırdı.
İki saat sonra...
Ayaza sıkılır demiştim ama kendim sıkılmıştım. Tam diziyi kapatıcağım sırada Ayaz bana engel oldu.Ayaz'a baktığımda pürdikkat diziyi izliyordu benim kıkırdamamla bana döndü "Ne sadace öylesine izliyordum ben ne biliyi Arch'ı." dedi ve daha çok gülmeye başladım dizi karakterinin adını kendine has kısaltmıştı.Bende diziyi izlemeye tekrardan başladım ve bir süre sonrası karanlık...
Sabah...
Sabah gözlerimi açtığımda yatağımdaydım ama yanımda Ayaz yoktu yataktan kalkınca abajurun yanında bir not buldum not Ayaz ındı notta şu yazıyordu
"Sen uyuduktan sonra seni yatırıp bende çıktım sonuçta kalsam komşulara ayıp olurdu dimi?"yazmıştı ve bende bunları okuduktan sonra kendime küfretmiştim neden ona bunu demiştimki?O an ondan kurtulmak için demiştim ama şu an deli gibi yanımda olsun istiyordum işte bu kendime lanet etme sebebimdi.Saate baktım.Ne?! Saat on ikiydi bu saatten sonra okula gitsem bile hiçbir fayda etmezdi.Notun arkasını çevirdikten sonra arka sayfada yazanları okumaya başladım.
"Sen öyle tatlı tatlı uyuyunca bende alarmı kurmadım hem sen fazla geç uyudun erken kalkmayı bünyen kaldırmazdı nasıl olsa seni bugün okulda görmesemde sorun olmaz."demişti çok düşünceliydi öküz ama tatlı diyerek aşşağıya indim.Kendime kahvaltı hazırlamaya başladım ne yani kendisi uyumamışmıydı ve okula gitmişti ben uyuduğum halde başım kaynar kazan gibiydi kahvaltıyı hazırladıktan sonra mutfak masasına oturdum o an laptopun yanında duran yeni notu farkettim notta şunlar yazlıydı
"Dizinin bi sonraki bölümünü bensiz izleme Arch'ı merak ediyorum."yazmıştı of Ayaz ya çok tatlı çocuktu belki onunla sevgili olurdum.Kahvaltımı yaparken telefonuma mesaj geldi Ayaz atmıştır diye bir hevesle telefonu açarken hevesim kursağımda kaldı çunkü mesaj Ali dendi
Ali:Günaydın Sevgilim. Yazmıştı ona daha fazla öfkelendim o sırada tekrar telefonuma mesaj geldi bu da Ali den sandım ama değildi
Selin:Kızım seni çok merak ettim,aradım ama açmıyosunbende mesaj atıyım dedim.Hem siz Ayazla sevgili misiniz?"demişti telefonuma baktım otuz cevapsız arama vardı ve hepside Selin'dendi ben nasıl bunu duymamıştım o sırada Ayaz'dan mesaj geldi.
Ayaz:Rahat rahat uyu diye telefonu uçak moduna almıştım.
dedi düşünceli çocuk Ayaz 'a mesaj attım.
Alev:Ayaz ben söylemediğim halde Selin çıktığımızı biliyo? Nereden?Bunu sence ona kim söylemiş olabilirki?"yazdım o da anında cevapladı.
Ayaz:Ben söyledim,nispet olsun diye😏
Alev:Off ayaz yaa şakanın sırası değil.😤
Ayaz:Kızım bu senin en yakın arkadaşın değil mi?Ondan söyledim.Bilmeye hakkı var.
Alev:İyi aferin iyi düşünmüşsün.
Ayaz:Tabikide.Hastayım bugün bize gelsene.Adrasi sana atarım.😧😥
Alev:Çok şeytansın ya...
Ayaz:Geliyonmu,Gelmiyonmu?
Alev:Hayır!...
Ayaz:Tamam o zaman bende Hale'yi çağırırım.
Alev:Bende o zaman Kerim'i çağırırım.O beni senden iyi korur...
yazdım ve telefonu uçak modunu aldım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Ayaz'dan...
Aslında Hale diye biri yoktu bunu Alev'i sinir etmek için söylemiştim ama bugün ona gittiğimde Kerim diye birini çağırırsa ona gününü gösterirdim hemde fazlasıyla.Şimdiden çok sıkıldım,dersler çok sıkıcıydı,bunaltıcı ve can okuyucu hayatımda en nefret ettiğim şey okuldu.Okulu kim bulduya?Tam o sırada hoca
"Ayaz tahtaya kalkıp bu problemi bize çözebilir misin?"dedi ve bende kafamı sallayıp tahtaya çıktım iyiki sayısalım iyiydi yoksa kesin rezil olmuştum.Problemi çözünce hoca şok oldu çünkü bunu benden beklememiş olması lazım bense ona sırıtarak yerime yani sınıfın en ücra köşesine geçtim yanım boştu ve biz Alev ile aynı sınıftaydık tabi bugün olsaydı onu yanıma oturttururdum ama yoktu geldiğinde bu müjdeli habere çok sevinicek ve benden kurtuluş yolu olmadığına kesin bayılırdı.Kafamı sıraya koydum, dersi ve hocayı zerre umursamayarak uyudum.
Öğle tenefüsü...
Kafamdan aşşaģıya su damlalarının dökülmesiyle uyandım bunu yapan tabikide Ali'den başkası değildi zaten kim buna cesaret ederdiki?Bana gülerek baktı pis sarı!
"Koçum sen harhalde yürek yemedin,direkman yuttun!"dedim o ise gülmeye devam etti
"Sen bana o yumruğu vurmakla en büyük yüreği yedin!Sevgilimden uzak dur!"
"O senin sevgilin değil benim sevgilim."dedim ve oradan uzaklaştım korktuğumdan değil zaten hangi aptal benim korktuğumu düşünürki? Sadece onun suratını okulda dağıtıp amcamın başıma bela olmasını istemiyordum.Banklardan birine oturdum o sırada yanıma eski sevgilim Cansel geldi.
"Cansel sen gitsene şurdan sevgilin seni bekler hem sen ne yüzle benim yanıma geliyosunki?"dememle bu laflarıma biraz bozuldu ama güya bana belli etmemeye çalıştı.
Ali yanımıza gelip
"Sevgilim şu adamdan uzak dur!"dedi bense
"Sen benim yanımdayken Aleve sevgilim de,Canselin yanındayken ona sevgilim de yok öyle dünya."dememle Cansel ondan kollarını çekti ve
"Senden ayrılıyorum Ali."dedi ve çekip gitti.
"Bu bir kızı ikinci defa elimden alışın oluyor Ayaz."dedi ve o da gitti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEKLER
Teen FictionGerçekler için savaşan bir kadının bir genç kızın gerçeklerde kaybolması.Acaba herşey ne kadar doğru,ne kadarı yanlış bilmeden karar alan bir kız...