Aldatılma

2 1 0
                                    

Ah gene alarmın sesiyle uyanmıştım.Okulun ilk günü hemen bir saat önceden kalkmış hazırlanmıştım.Aşşağiya annemle babamın yanına kahvaltıya indim.
"Sabah sabah bakıyorum kahkahalar atılıyor bensiz olmaz ama darılırım."
dedim babam "Erkencisin bakıyorum"
"Of baba ya okulun ilk günü bizim hocaları biliyon hem sınıf arkadaşlarımı özledim."dedim ve kahvaltıya başladık ailemle herşey çok güzeldi alışveriş bile...
Taksiye binip okula gittim normalde okula beni babam bırakırdı ama bu sefer annemle haset giderecekmiş.
Okula geldim bizimkilerin yanına uğradım.Gene sohbet koyu...
Selin:Kızım Alev iyiki geldin sana haberim var okula yeni belalı bi tip gelmiş diyolar.Çok yakışıklıymış."
"Yaa öylemi Selin desene tam bana göre tip."dememle gülüşmemiz bir oldu."Neyse kızlar ben tuvalete gidiyorum.Siz sonra dedikoduları bana anlatırsınız."dedim ve yanlarından uzaklaştım.Koridordan geçerken bir el beni depoya doğru çekti ve boğazıma bıçak tuttu.Nefesini boynumda hissedebiliyordum uzun uzun nefesler alıyordu ve konuşmaya başladı "Şımdi sana ne yapayım Alev."
"Allahın cezası seni tanımıyorum bile adımı nerden biliyosun?"şok olmuştum adımı nerden biliyodu ve ben ona ne yapmıştım bilmiyorum.
"Seni takip ettim güzelim ve bana ne yaptığına gelirsek hiçbirşey canım sadece seninle eğlenmek istiyo."
"Sen okula yeni gelen çocuksun dimi?"
"Evet ben oyum.Beni nerden tanıyorsun?"
"Arkadaşlarım okulu yeni bir piskopat Allahın cezası,bela tipli biri geldi dedilerde oradan biliyorum."dememle boğazıma bıçağı biraz daha bastırdı sanki nefes alırsam boğazım kesilecek gibi hissediyordum bu ćok kötü bir histi.
"Eğer biraz daha konuşursan boğazını boydan boya kesicem.Serbest bırakmamı istiyormusun?" dedi ve
"Evet " dedim kısık bir sesle o ise güldü ve kulağıma eğilip
"O zaman seni serbest bırakmam için yalvar bana o zaman bırakırım."
"Ben ve yalvarmak çok beklersin."
"Tamam o zaman bende seni keserim hiç vicdan azabı duymam.Sen bilirsin."dedi ve bıçağı biraz daha bastırdı gerçekten öldürcekti.
"Tamam özür dilerim oldumu?"
"Evet. " dedi ve bıçağı boğazımdan çekti kapıyı açmamla müdürü karşımda görmem bir oldu ve aniden
"Benimle geliyorsun Alev.Sende Ayaz ve sırıtma odama çabuk."dedi ve adının Ayaz olduğunu öğrendiğim piskopat la müdürün odasına gittik.
"Anlatmaya başlat Alev depoda ne işiniz vardı hem de ikiniz?"
"Şımdi şöyle oldu müdürüm..."
dedim ve Ayaz ın lafa karışması bir oldu ve ağzından çıkan sözle ben şok
"Amca ben Alevle sevgiliyim."dedi
"Tamam o zaman çıkabilirsiniz."dedi ve odadan koşarcasına çıktım kapıyı kapatıp bir kaç adım atmamla sette kolumdan çekildim.
"Bana bak sakın kimseye birşey söyleme yoksa gırtlağını boydan boya yararım yani seni seviyorum sevgilim." Ne olduğunu anlamam son sözünde müdür yanımdan geçti...
"O yüzden son sözünü söyledin dimi?"
"Evet sen neden söylicem sandın? Ayrıca ben bunu kimseye söylemem."
"Öylemi o zaman senden ben birşey isticem yoksa herşeyi öter. "
"Ne istiyorsun? " dedi kızarak bense
"En son söylediğin şeyleri şöyle. "
"Hayır!"dedi ďum düz bir sesle
"Tamam o zaman bende gidiyorum."dedim ve bir kaç adım atmamla biri beni kucakladı ve doğru bildiniz bu Ayaz dan başkası değildi.
Beni bir yere götürüyordu bense şoku atlatmamla bir daha şok oldum çünkü
ellerim Ayaz ın boğazına sarılıydi hemen ellerimi çektim beni düşürmek gibi yapınca boğazına yapıştım ve ona sımsıkı sarıldım.Yuh kızım az daha yapışsaydın adama.
Merdivenleri çıkıyorduk sonra vücudumu bir rüzgarın sardığını hissettim ve tekrar yürüdü bense gözlerimi sımsıkı kapamıstım.
"Gözlerini aç!"dedi ve açtım o sırada ağzımdan bir çığlık döküldü
"Manyak bırak beni!İmdat! Yardım edin!Kimse yokmu?"Diye bağırırken o ise gülüyordu
"Ne o yüksekten korkar mısın?"
"Sen nasıl bir piskopat sın? Farkında mısın bilmem ama çatı katındadır ve sen beni aşağıya mı atcaksın? "dedim
"Evet ama özürdilersen ve bana bir öpücük verirsen seni atmam."dedi
"Hah.Çok beklersin"dememle atcak gibi oldu bense ona sokuldu ve
"Tamam özür dilerim indir beni lütfen yeteri indir" dedim ve beni indirdi ve sırıttı
"İşte böyle şimdi sıra öpücükte."dedi ve gözlerini kapatıp dudaklarını büzüp bense fırsattan istifade koşarak
merdivenleri inmeye başladım arkamdan ayak sesleri geliyordu korkmaya başladım ve dahada hızlandı o da hızlandı bense ilk gördüğüm yere kızlar tuvaletine girdim sonuçta oraya giremedi dimi.
Hemen arkamdaydı eğer buraya
girmesem kesin beni yakalayıp atardı.
"Sakın yalnız kalma küçüğüm yoksa benden çekiceklerin var."demesiyle kanım dondu buz gibi oldum ve Seline mesaj attım yanıma gelmeliydi yoksa ben çıkana kadar gitmicekti.O sırada Selin den mesaj geldi
Selin: Alev dersteyiz gelemem daha yarım saat var.Hem nerdesin sen?"
Dersteymişiz bende neden kimse bahçede yok diyordum.Off daha yarım saat vardı ve ben yarım saatten önce çıkarsam bu adam kesin beni öldürürdü.
"Daha ne kadar burada bekliceksin?"
"Sen çıkana kadar ya da bana öpücük verene kadar sonuçta sevgilinim."
"Sen kendi hayal kuruntularındasın biz sevgili değiliz yalanlara kendini inandırmak. Hayal dünyasında olduğunun farkında mısın?Nasıl bir piskopat ruh hastasısın ya?"
"Yeter artık çok sıkıldım gel buraya."
dedi ve beni kendine çekip tuvaletten çıkmamı sağladı ve beni öpmeye başladı bense ne yapıcağımı şaşırmıştım o ise saçlarımı okşamaya
başladı bense ellerimi onun karın kaslarında gezdirdim ve öpüşmeye devam ettik beni kucağına alıp duvara sırtımı dayadı bense mecburen bacaklarımı onun sırtına doladım öpüşmeye devam ettikten sonra dudaklarını benden çekip
"Sen benim sürtüğümsün.İste böyle öpülür. " demesiyle onun kucağından indim soluk solugaydım o da derin derin nefesler alıyordu onu sertçe göğsünden ittiriliyordum
"Yeter artık bu kadarı fazla bu oyuna bi son ver.Aramızda hiçbir şey yok."
"Tamam zaten istediğimi aldım bundan sonra işime yaramazsın."dedi ve gitti bense orada öyle kalakaldım.
Birkaç dakika sonra Selin yanıma geldi dersten çıkmışlardı ona herşeyi anlatıp anlamamakta kararsız kaldım bence anlamalıydım çünkü o benim yakın arkadaşımdı ama anlatmadım onla kantine inerken içim içimi kemiriyor tam anlatıcaktım ki bir el bana sertçe sarıldı arkamı döndüğümde ise sevgilimle karşı karşıya geldim ve rahatlayıp ona sarıldım."Seni seviyorum."dedi bense gözlerimi açtığımda bize bakan tanıdık bir yüz gördüm bu kişi Ayaz Dı bana sanki nefret eder gibi bakıyodu sanki "Bunu neden yaptın gerizekalı sana gününü gösteririm."
der gibi bakıyordu o sırada telefonunu eline aldı ve bir şey yaptı
telefonu titredi galiba mesaj gelmişti.
Mesaja baktım gizli numara yapmaya acaba kimden tabiki Ayaz dı mesaja bakmama şok oldum ve Ali den ayrıldım onu ittim Ayazın bana gizli numaradan bir fotoğraf atmıştı.Bu fotoğrafta Ali yani benim şimdiki sevgilim ve bir kız beni aldatıyordu belki önceden diye tarihine baktığımda dün olmuştu herşey Ali ise benim bir aydır sevgilimdi.
"Ali bu doğrumu?"dedim ve fotoğrafı ona gösterdim beni aldattığı kişi ise benim eski best friendimdi.
"Alev herşeyi açıklayabilirim bak çok alkolyüdüm kafamı dağıtmam..."daha lafını tamamlayamadan ona tokat attım.Ayaz ise bunu görünce sırıttı.
Selin ise elindeki vişne suyunu onun gömleğinin üzerine döktü oh iyi olsun
Hemen orayı terk ettim okuldan çıkmalıydım sonuçta ilk gündü kimse bana kızmazdı tam bahçeye çıktım bir el beni sürükleyerek banklar oturttu du bu kişi Ayaz di ve karşıma oturdu bir süre ikimizde konuşmadık
"Bana bunları sen mi attın?" dedim
"Evet o kişi benim sevgilimdi yani eski dün şüpheleniyordum onu takip ettim ve sonuç bu seni nerden bulduğuma gelirsek Ali yi araştırdım ve seni takip etmeye başladım ayrıca senide artırdı öyle numaranı buldum."
"Teşekkür ederim ayrıca senin eski sevgilin benim eski best friendimdi onla çok yakındık ama bir sene önce."
"Öylemi bak bundan bana bahsetmemişti."
"Seninle işim bitti yeter anladın mı?"
dememle güldü o gülünce bende sinirden gülmeye başladım.
"Neden gülüyorsun Ayaz?"
"Sen neden gülüyorsun Alev sevgilim."dedi adımı duymak bile kalbimi durdururken sevgilim demesi nı garipsemiştim o sırada Ali yanımıza geldi ćok mutsuz ve sinirli görünüyordu ve yanıma oturdu ve Ayaz ın ellerimi tuttuğumu o an farkettim Ali Ayazın ellerini itip ellerimi tutarak bana
"Seni kimsenin elimden almasını istemiyorum.Seni üzdüğüm için özür dilerim.Seni kırdım farkındayım ama herşeye yeniden başlayabiliriz en baştan seni ne kadar sevdiğimin farkında mısın?" dedi
"Eğer onu sevseydi Alev ı eski best friendi benimse eski sevgilim Cansel le aldatmadım hem sen onu dün aldattın dimi bildiğim kadarıyla siz Alev le bir aydır sevgiliydiniz dimi?"
bu sözleri Ayaz dan duymak beni bir hayli şaşırtmıştı bense ellerimi Ali den çekip onun gözüne bakarak
"Bana bak Ali seni artık sevmiyorum benim yalancılara işim olmaz.Beni aldatmadan önce düsünücektin olacakları."dedim o ise hala yüzsüz yüzsüz konuşmaya devam etti
"Seni gerçekten çok seviyorum Alev bak çok sarhoştum ne yaptığımı bilmiyordum Cansel bana içirdi aklıma o girdi hayatım benim bir suçum yok."dedi
"Madem aklına o girdi o seni sarhoş etti.O seni sarhoş etmeden önce sen ayık değilmiydin işin yatağa gireceğini düşünmedin mi? Madem o senin aklına girmeden önce senin aklın neredeydi beni sevseydin her şeye rağmen o kızla yatmazdın ölceğini bilsen bile."dedim beni çok kırmıştı ama hala onu sevmeye devam edicektim belkide ama sonuçta bir kere aldatan bir daha aldatırdı
"Alev bak tatlım..."daha lafın devamını getirmeden Ayaz Ali'nin lafını böldü
"Eğer onu gerçekten sevseydin onu Canselle aldatmazdın ve üstüne böyle yüzsüz yüzsüz konuşmazdın."bunları demesiyle şok oldum
Ali "Sen benim sevgime karışamazsın Alev yoksa zihnini bulandıran bu mu eğer beni gerçekten sevdiysen her şeye yeni baştan başlayabiliriz."
"Yok öyle birşey Ali efendi!"dedi Ayaz ve ben ne olduğunu anlamadan Ali'nin suratına yumruğu geçirdi Ali birden yere yığıldı koşarak onun yanına gittim ağzı kan icindeydi ne olursa olsun o da bir insandı sonuçta Ayaz a dönüp"Sen ne yaptığını sanıyosun ya manyak çık hayatımdan!Hayatımda ne olduğu seni ilgilendirmez ilişkilerim seni ilgilendirmez."bu sözlere daha fazla sinirlenmişti Ali yi ayağa kaldırdım Ali ise bana kollarını dolayarak
"İste benim sevgilim."dedi gerçekten yüzsüzdü onu iterek
"Ali ben senden ayrıldım bitti bizim ilişkimiz ayrıca ikinizdende nefret ediyorum ne yaparsanız yapın isterseniz birbirinizi yiyin umrumda değilsiniz!"
dedim ve merdivenleri çıktım derse hoca girmeden bir dakika önce yetişmiştim.Bundan sonrası ise normaldi
Okul çıkışı...
ikisinide okul bitinceye kadar görmedim.Herhalde ikiside mesajı algılamıstı çıkısta bir taksiye bindim evime giderken yolda babam ardı ve direk konuya girdi işte babamın bu huyunu seviyordum lafı dolandırmıyordu
"Alev biz annenle iki günlügüne iş seyahatine gidiyoruz uslu dur." dedi ve telefonu kapattı oh be depresyona rahattça girebilecektim hem okulada gitmicektim onlar gelene kadar sonuçta tatil benimde hakkımdı eve girdim odama çıktım ve kendimi yatağa atıp uykunun kollarına kendimi bıraktım.

                 GERÇEKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin