First part

309 11 0
                                    


Camila's POV

Stála jsem před školou a čekala na mé nejlepší kamarádky. Byli čtyři. Dinah neboli DJ, Normani neboli Mani, Ally byla prostě Ally a nakonec Lauren, Lo, Lolo. Začala jsem dělat insta stories.

Po pár minutách se objevila Dinah s Mani. Oběma jsem jim skočila kolem krku. ,,Bože, tak ráda vás vidím!" řekla jsem jim a usmála se. ,,Taky tě rádi vidíme, byla si na té dovolené snad věčnost" odvětila DJ. Zasmála jsem se a za Dinah a Normani jsem spatřila Ally. ,,Ally!" vykřikla jsem a rozběhla se k ní. Objali jsme se a všechny čekali na Lauren.

,,Už jsem tady!" přiběhla k nám Lo a jakmile mě spatřila tak shodila batoh na zem. Skočila jsem na ni a nohy jí obmotala kolem jejího pasu. Ruce kolem krku a ona mi mé nohy chytila abych nespadla. Holky se nám smáli ale já je ignorovala, protože jsem byla nesmírně ráda v náruči Lauren. ,,Konečně si zpátky Camz" vydechla a já jí stiskla ještě víc. Miluji tu přezdívku. Vymyslela ji ona a proto si tu přezdívku nesmí nárokovat nikdo jiný. Seskočila jsem z ní a až teď si všimla jak jí to sluší. Měla na sobě světle modré, riflové kraťasy a v nich zakasané černé tílko s hlubokým výstřihem. Na nohách měla černé kotníkové tenisky. Na jejím těle byli však nejhezčí dokonale zelené oči. ,,Chyběla jsi mi!" dodala ještě šeptem. Můj úsměv se ještě víc rozšířil. Napadla mě super věc. Z batohu jsem vytáhla reproduktor a pustila karaoke verzi naší písničky Me & My Girls. Zesílila jsem to na maximum a začala zpívat.

And we play our favorite songs
And we scream out all night long like ooh ooh
When it's just me and my girls

All the lights, turn them off
It's too loud in here to talk
I don't understand a word you say
Gotta sleep but instead karaoke on the bed
Taking duck face selfies right and left

We get crazy with it
We get stupid with it
We don't care if people starin' when we wobble with it
We get diva on it
We get Queen B on it, yeah
We get Britney, Demi, One Direction, Bieber on it

And we play our favorite songs
And we scream out all night long like ooh ooh
When it's just me and my girls
And we dance like no one's watching
We crack up booty poppin' like ooh ooh
When it's just me and my girls

Watch me now
Me and my girls
Me and my girls
Me and my girls
Me and my girls
Me and my girls
Me and my girls

My voice is gone, got my favorite PJs on
Times like this don't always come along
You're all I need, there's no where I'd rather be
Than to have you crazy freaks with me

We get crazy with it
We get stupid with it
We don't care if people starin' when we wobble with it
We get diva on it
We get Queen B on it, yeah
We get Britney, Demi, One Direction, Bieber on it

And we play our favorite songs
And we scream out all night long like ooh ooh
When it's just me and my girls
And we dance like no one's watching
We crack up booty poppin' like ooh ooh
When it's just me and my girls

Watch me now
Me and my girls
Me and my girls
Me and my girls
Me and my girls
Me and my girls
Me and my girls

Break it down
Now break it down
Now break it down
Now break it down

Break it down
Now break it down
Now break it down
Now break it down

And we play our favorite songs
And we scream out all night long like ooh ooh
When it's just me and my girls
And we dance like no one's watching
We crack up booty poppin' like ooh ooh
When it's just me and my girls

Watch me now 

Během písničky jsme se dostali do třídy a tak jsme se posadili do lavic. Vedle mě si sedla jako vždy Lauren, před nás Mani s Dinah a za nás Ally s naším kamarádem Alejadndrem. Za Ally a Alejandrem seděli jeho bratři Fabian a Daniel. Usmála jsem se na Lauren a ta mi úsměv opětovala. Zazvonilo a do třídy vešel učitel matiky. Všichni včetně Lo se postavili, to není zvykem, Lolo má dnes nejspíš dobrou náladu.

,,Dobrý den žáci, jsem mile překvapen že se postavila i slečna Jauregui, můžete se posadit" řekl a my tak udělali. Lauren si jen odfrkla nad jeho rýpnutím a zaplula do lavice. Zasmála jsem se jejímu chování a začala věnovat plnou pozornost učivu.

,,Co si jako myslí?" zeptala se uraženě Lo na konci hodiny. Všechny jsme se jejímu chování zasmáli a já ji objala. Usmála se a já byla šťastná. Nikdo nemá hezčí úsměv jak Lauren. ,,Klid Lo, nikdo neumí setřít člověka líp jak ty" ozvala se Ally. Přikývla jsem a Lolo nasadila sebevědomí výraz.

,,Holky počkejte!" zavolal za námi Alejandro. Zastavili jsme a otočili se. Doběhl nás a každé věnoval zářivý úsměv. Za ním se objevili jeho bratři. ,,Jedeme na měsíc do Thajska, pojedete s námi?" zeptal se a já se zasmála. Je vtipné se vrátit z dovolené a hned jet na další. ,,Záleží na tom kdy, protože nám za měsíc a půl začíná turné" řekla Dinah a my přikývli. Kluci se na nás usmáli. ,,Odjíždíme zítra, ve tři na letišti!" ušklíbl se a společně s jeho bratry odešel. Usmála jsem se na holky a společně jsme se vydali na další hodiny.

,,Crrrrrr!" zazvonil zvonek a tím ukončil naši poslední vyučovací hodinu. ,,Konečně, už jsem to tu nemohla vydržet!" řekla Lauren schválně na hlas aby to slyšel učitel. Ten jí spražil pohledem a chtěl jí poslat za ředitelem ale já se na něj omluvně podívala a bouchla Lauren do ramene. ,,Au" sykla a já ji zavraždila pohledem. Zasmála se mi a vzala si svůj batoh. Rukou objala jedno mé rameno a takhle se se mnou vydala na oběd.

I love you LaurenKde žijí příběhy. Začni objevovat