Lauren POVNěco mě šimralo na nose a tak jsem otevřela oči. Zjistila jsem že to jsou vlasy mé krásné přítelkyně. Uvědomila jsem si co se včera stalo. Vyznala jsem své city Camile, líbala jsem ji, stala se mou přítelkyní a pak jsme se mazlily v naší společné posteli. Usmála jsem se a zadívala se na krásnou dívku která mi ležela na hrudi. Nejspíš jsem se na ni dívala dost dlouho protože najednou z ničeho nic otevřela oči. ,,Dobré ráno" zachraptěla jsem. ,,Dobré" usmála se a natáhla se pro polibek. Naklonila jsem se k ní a lehce spojila naše rty. ,,Může být ráno snad ještě krásnější?" zeptala se. ,,Mám ještě nějaká esa v rukávu, ale neboj ty se jich určitě dočkáš" usmála jsem se na ni a znovu spojila naše rty. Najednou jsme zaslechly křik. Zděšeně jsme se na sebe s Camz podívali.
Camila POV
Vyletěli jsme z postele a následně z pokoje. ,,Co se stalo?" zeptala se Lolo, když jsme doběhli po schodech dolů. ,,Pokud včerejšek nebyl jen sen tak vy dvě spolu chodíte" zapištěla Ally. ,,No už to tak bude" usmála jsem se nevině a chytla ruku Lauren. ,,No to vám to trvalo" ozvala se za námi Dinah. ,,Už jsem myslela že umřu při čekání na to až se stane Camren skutečností" dodala ještě a chytila nás kolem ramen. ,,Jsem na vás pyšná" dokončila to. ,,Mluvíš jako kdyby jsi byla naše matka" rýpla si Lauren. ,,A ještě jsi mladší jak my obě" přidala jsem a nalepila se k Lolo. ,,No vy naděláte" protočila oči a šla do kuchyně. Najednou jsem ucítila teplé rty Lauren na mé tváři. Usmála jsem se a šla si sednout na sedačku. ,,Holky" doběhla dolů Mani. ,,Tohle musíte vidět" ukázala na počítač v její ruce. ,,Víte co je hlavním skandálem dne?" zeptala se a my zavrtěly hlavou že nevíme. ,,Známé zpěvačky z Fifth Harmony rozskandovaly celou párty. Je skutečně známý ship Camren skutečností?" přečetla nahlas. Vytreštila jsem oči. ,,A to není jediný článek, další, včera večer bylo pořízeno video kde zpěvačka Ally Brooke ze skupiny Fifth Harmony rozskandovala párty a oznámila tak že vztah mezi zpěvačkami Lauren Jauregui a Camilou Cabello je skutečný. Podívejte se samy na pořízené video!" dodala. ,,Camz, Lolo, nevím jestli chcete už mít vztah o kterém všichni ví ale pokud ne tak toto půjde těžko zamluvit" řekla. ,,Holky já se strašně omlouvám pamatuji si to jen matně, po tomhle už mám tmu" omluvila se Ally a šlo na ní vidět že jí je to vážně líto. ,,To je v pohodě Ally, jen musíme vymyslet jak to zakecáme, protože já s tím tak brzo ven ještě nechci" podívala jsem se na Lauren. ,,Já souhlasím" usmála se na mě a sedla si vedle mě na sedačku. Nelíbilo se mi to jak jsme seděli a proto jsem se posunula a sedla si Lolo do klína. Ona obmotala své ruce kolem mého pasu a natiskla si mě na sebe. Otočila jsem hlavu k jejímu obličeji a věnovala jí lehký polibek. ,,Aww" ozvalo se vedle nás a tak jsme se tam s úsměvem podívali. ,,Bože jsme tak ráda že jsem tě dokopala k tomu to Mile říct" usmála se na Lolo, Ally. ,,Ty jsi věděla celou dobu že se Lauren líbím?" zeptala jsem se jí zmateně. ,,Hm, no vlastně jsme to věděli všechny" podrbala se na zátylku Dinah. ,,Cože i ty?" zeptala jsem se jí. Kývla hlavou. ,,V klidu kotě" zavrněla mi do ucha Lauren. ,,To já jim řekla aby ti to neříkaly, věděla jsem že ti to musím říct sama" usmála se na mě. ,,Myslím že tě zabiju" řekla jsem ale následně jsem se společně s ostatními zasmála. ,,Jde se do města dámy" zakřičel Daniel. ,,Musíme se obléct" řekla jsem a vstala ze sedačky. ,,Všichni mají půl hodiny, kdo tu nebude, tak je bez alkoholu" řekla Lauren a já přikývla. Rychle jsme se vydali do pokoje. Rychle jsem se svlékla a až potom si všimla pronikavého pohledu Lolo. Zčervenala jsem a oblékla si červené letní šaty. ,,Nejsou ty šaty nějaké krátké?" zeptala se a přistoupila ke mě. ,,S takovou se za tebou bude otáčet každý druhý člověk" vydechla a přiblížila se ještě blíž ke mě. Najednou mě přitlačila na stěnu a nakonila se k mému uchu. ,,A to se mi vůbec nelíbí" šeptla. Zachvěla jsem se vzrušením, skousla můj ušní lalůček a odstoupila. Svlékla si oblečení co měla do teď a objevila se přede mnou pouze ve spodním prádle. ,,Co pak Camz?" mé jméno vyslovila s takovým sexuálním náznakem až mi přišlo že to nebylo možné. ,,Tak a dost" řekla jsem a rychlými kroky se k ní dostala. Shodila jsem ji do postele, která byla přímo za ní. Rychle jsem skočila za ní a naléhavě ji políbila. ,,To vy dvě jste říkali... půl hodiny" vběhla do pokoje Dinah. ,,Omlouvám se" řekla rychle a odešla. Lauren mě přetočila pod sebe a ohla se k mému uchu. ,,Pokračování příště" zašeptala a vstala z postele. Oblékla si černé rifle, černý crop top a světlou riflovou bundu. Já se mezitím přesunula do koupelny kde jsem udělal svůj každodenní make up, který jsem doplnila červenou rtěnkou Lauren. Vlasy jsem si stáhla do vysokého culíku. Vyšla jsem do pokoje a podívala se na mou přítelkyni. ,,Kradeš mi věci?" zeptala se překvapeně. ,,Jistě že ne zlato, to bych si nedovolila, jen jsem si tu rtěnku půjčila" odpověděla jsem a otočila se ke skříni. Vytáhla jsem z ní černou kabelku. Dala do ní vše potřebné a sedla si na postel abych mohla počkat na Lauren, která se zrovna česala a nanášela její make up.
Po dvou minutách Lauren přišla a v nose měla svůj kroužkový piercing. Někdy nosí pouze šroubek a někdy právě kroužek, který mi přijde nehorázně sexy. Kousla jsem se do rtu a vstala. ,,Sluší ti to" usmála jsem se na ni. ,,Sice ne tak jako tobě ale díky" úsměv mi vrátila a přitáhla si mě do krátkého polibku. ,,Měly bychom jít" řekla jsem. ,,Já vím, tak pojďme" usmála se má mě, propletla naše prsty a otevřela mi dveře. Já jsem jimi prošla a následně Lo.
ČTEŠ
I love you Lauren
RomanceV roce 2012 byla v americké populární soutěži X-factor, zrozena skupina Fifth Harmony. Umístili se na třetím místě a po soutěži složili několik svých písniček. Jakmile však skončí rok 2014, tak se začnou dít nečekané věci. Nahromadí se zde vztek s l...