Second part

211 11 0
                                    


Camila POV

Po obědě jsme šli všechny k Lauren. Ta byla ve škole autem, takže jsme nemuseli jít pěšky. Šli jsme k Lo do pokoje a začali se dívat na Harryho Pottera.

,,Lidi, půjdu nám pro pizzu, chovejte se jako doma" oznámila a zvedla se. Též jsem se zvedla a usmála se na ni. ,,To si jako myslíš že tě nechám jít samotnou?" zeptala jsem se a ona se zasmála. Chytila jsem ji za ruku a táhla po schodech dolů. Obuli jsme se a ruku v ruce vyrazili do blízkého stánku s pizzou.

,,Dobrý den dámy, co si budete přát?" usmál se na nás muž ve středním věku. ,,Poprosím vás o tři pizzy, jednu šunkovou, druhou hawai a třetí salámovou" objednala Lauren a já ji zezadu objala kolem pasu. Muž se vytratil někam dozadu a já se podívala na Lo. ,,Chyběla jsi mi Camz!" řekla a vtiskla mi pusu na nos. Zasmáli jsme se a všimli se že se vrátil muž s naší objednávkou. ,,Tady to je, dáte si ještě něco?" zeptal se a Lauren se na mě podívala zda něco chci. Pouze jsem zavrtěla hlavou a ona si vytáhla peněženku. ,,Všechno, děkujeme!" odpověděla mu a zaplatila. Vzala pizzy a jednu z nich mi podala. Usmála jsem se na ni a vydali jsme se zpět k Lauren.

,,Jsme zpátky!" zakřičela jsem do domu a dolů se přihnali holky. ,,No konečně, už jsme se vás chystali jít hledat" odvětila Mani a já protočila očima. ,,Za to může Camz, já jí říkala že si musíme pohnout ale ona mi furt něco ukazovala a skákala mi na záda" řekla Lo a já začala hrát uraženou. ,,Ale no tak, Camzi přeci se nebudeš urážet" začala se ke mě nebezpečně přibližovat. Než jsem stihla nějak zareagovat tak si mě přehodila přes rameno a začala mě lechtat. ,,Lauren, nech... nech to- toho!" zakřičela jsem a ona mě hodila na sedačku. Obkročmo si na mě sedla a znovu začala lechtat. ,,Přiznej že je to pravda a já tě nechám být" řekla a já se nadechla že něco řeknu, ale ona mě pořád lechtala a tak ze mě nevyšlo vůbec nic. ,,Je- je t-to pra- pravd- a!" vydechla jsem vše co šlo a Lo přestala. Pokusila se ze mě slézt ale já ji chytila a stáhla vedle sebe. Naše obličeje od sebe byli maximálně patnáct centimetrů. Můj pohled na chvíli zabloudil k jejím rtům ale následně se vrátil k očím. Z transu nás probralo až odkašlání. Podívali jsme se tím směrem a tam stáli všechny tři holky. ,,Nerady vás rušíme ale máme hlad!" řekla Dinah a já zčervenala. Lauren ze mě slezla a podala mi ruku aby mi pomohla vstát. Ruku jsem přijala a jakmile jsem stála na nohách tak jsem sklopila svůj pohled abych zakryla červenání. Přešla jsem ke stolu a se stále sklopenou hlavou si sedla. Přistál přede mnou talíř a já svůj pohled přesměrovala na člověka co ho tam dal. Byla to Normani, která se mi smála. Všimla jsem si Lauren, která měla pohled upřený na talíři s pizzou. Popřáli jsme si dobrou chuť a vrhli se do jídla.

Po jídle už jsme se zase všechny bavili jako by se nic nestalo. Přesto jsem nemohla zahnat myšlenky na to co se stalo. Bylo to zvláštní. Víc jsem se přitulila k Lo, protože jsme se dívaly na poslední díl Harryho Pottera v její posteli a já jí ležela na hrudi. Lolo mě pohladila po vlasech, do kterých mi následně věnovala malý polibek. Usmála jsem se a své ruce obmotala kolem jejího pasu. ,,Mám tě ráda Lo" zašeptala jsem. ,,Já tebe taky Camz" zašeptala nazpět a přitáhla si mě blíž k sobě. Ještě jsem spokojeně zamručela a znovu se začala věnovat filmu.

,,Tak zítra, vyzvedneš mě že?" zeptala jsem se jí. ,,Jo jasně o půl dvanácté u tebe budu a stavíme se všechny na oběd" odpověděla a já ji dnes naposledy objala. ,,Ahoj Lauren" usmála jsem se na ni. ,,Ahoj Camz, hezky se vyspi" vrátila mi úsměv a já opustila její dům.

Když jsem dorazila domů tak bylo pár minut po šesté hodině. ,,Jsem doma" zakřičela jsem do domu. ,,Milo" přiběhla ke mně malá Sofi. ,,Ahoj prcku" usmála jsem se na ni a objala ji. ,,Ahoj zlatíčko" pozdravila mě máma a objala mě. ,,Mami já vím že je to trochu trhlé ale s holkama jsme byli pozvané na dovolenou v Thajsku a letí se zítra, moc ráda bych tam jela" udělala jsem na ni psí oči a ona si sedla. ,,Na jak je to dlouho a s kým?" zeptala se. ,,Je to na měsíc a pozval nás Alejandro s jeho bráchama" usmála jsem se nevině. ,,No já nevím, pak mi zase odjedeš na turné a nechci aby se ti něco stalo" řekla. ,,Mami, vždyť moc dobře víš že když tam bude Lauren, tak se mi nic nestane" odvětila jsem pravdivě. ,,Budeš mi dávat o sobě vědět a posílat fotky, platí?" určila pravidla a můj úsměv se rozšířil. ,,Děkuji, děkuji, musím si jít zbalit, mám tě ráda" řekla jsem, dala jí pusu na tvář a po schodech nahoru vyběhla do mého pokoje. Vytáhla jsem dva kufry a začala do něj dávát všechny věci, které si beru s sebou.

I love you LaurenKde žijí příběhy. Začni objevovat