Camila's POVDoletěli jsme na místo a Lauren pořád spala. ,,Já ji vzbudím" řekla jsem Ally a ta společně s ostatními opustila letadlo. Sundala jsem jí sluchátka a hudbu vypnula. Pohladila jsem ji po tváři. ,,Lolo, vstávej" zašeptala jsem a znovu ji pohladila. ,,Camz? To už jsme tady?" zeptala se a pomalu otevřela oči. ,,Ano, prospala jsi celý let, ostatní na nás čekají venku" vysvětlila jsem jí situaci a ona přikývla. Sbalila si všechny své věci a zvedla se. ,,Můžeme?" zeptala jsem se a usmála se na ni. ,,S tebou vždycky" odpověděla, usmála se a chytila mě za ruku. Její ruku jsem stiskla ještě víc a společně s ní se vydala za ostatními.
Vešli jsme do naší vily, ve které budeme celý měsíc všichni ubytování. ,,Takže lidi jsou tu přesně čtyři pokoje, rozdělte se jak chcete ale já jsem na pokoji s Ally" řekl a mrkl na ni. ,,Já spím s Danielem" ozval se Fabian. ,,Jestli vám nevadí být spolu, tak spím s Dinah" odvětila Normani. ,,Já jsem s tím v pohodě" řekla Lauren a já se usmála. Objala jsem ji a vzhledem k tomu že ona měla podpatky a já ne tak byla skoro o hlavu větší jak já. Všichni se vydali po schodech nahoru aby si zabrali pokoje. Následovali jsme je a vešli hned do prvních dveří, které jsme uviděli. Byl to nádherný pokoj s francouzským oknem, které vede k bazénu, za kterým je pláž. Měli jsme tu sice jen jednu manželskou postel ale i tak jsme usoudili že je tenhle pokoj perfektní. Navíc tu byla vlastní koupelna. Položila jsem své kufry k jedné straně postele a unaveně se na ni svalila. ,,Jdeme na pláž" zvolal Daniel do chodby. Otevřela jsem svůj kufr a vytáhla z něj bílé plavky. Lauren už se zavírala v koupelně a tak jsem se svlékla, namazala a oblékla si plavky. Rozpustila jsem si vlasy a obula bílé žabky. Zaklepala jsem na dveře koupelny a po zaznění 'dále' jsem vešla. ,,Promiň že otravuji ale potřebuji se upravit" omluvila jsem se a vodou si z obličeji smyla makeup. Oči jsem si namalovala vodotěsnou řasenkou a za doprovodu Lauren se vrátila do ložnice. Vzali jsme si ručníky a sešli dolů. Mimochodem Lo vypadala fakt skvěle, měla černé plavky, které jí dokonale zvýraznily její křivky. ,,Camz neslintej" zasmála se DJ a já zčervenala. ,,Tak jdeme!" zakřičel Fabian a ostatní se k němu přidali.
Lehli jsme si na lehátka a chvíli se opalovali. Já jsem se pak zvedla a šla se vykoupat. Voda byla vcelku teplá a tak jsem do ní v pohodě skočila. Zaplavala jsem si a následně se vrátila na břeh. Lehla jsem si do písku a uschla. ,,Lidi mám nápad" zvedla se z lehátka Normani. Zvedla jsem se do sedu a začala jí věnovat pozornost. ,,Budeme tu měsíc, takže vyhlašuji turnaj v plážovém volejbale, budeme hrát po dvou a cenu ještě vymyslíme" usmála jsem se a zvedla se ze země. Došla jsem k nim a posadila se na své lehátko. ,,Mohli by jsme se zeptat i tam těch lidí, vypadají že jsou stejně staří jak my a čím víc nás bude tím bude větší zábava" zatleskala jsem radostně a znovu se podívala směrem čtyř mladých lidí. ,,Souhlas, tak se jich jdi Milo zeptat" odsouhlasila Mani a já se zvedla. ,,Počkej, jdu s tebou" zvedla se i Lauren a já se usmála. ,,Mluvíte anglicky?" zeptala jsem se když jsem k nim přišla. ,,Jasně, proč?" řekla blondýnka. ,,Rozhodli jsme se s našimi kamarády uspořádat menší turnaj v plážovém volejbale a napadlo nás, tedy ji" usmála se na mě Lauren a já jí to vrátila. ,,Jestli se nechcete přidat?" dořekla to a oni se usmáli. ,,Jasně proč ne, mimochodem jsem Victoria, tohle je Chris, Emily a Dylan" všechny včetně sebe nám představila. ,,Já jsem Camila ale všichni mi říkají Milo" představila jsem se. ,,Všichni ne, já jí říkám Camz ale ta přezdívka je moje takže na tu mi nesahejte, každopádně jsem Lauren" řekla a já se zasmála nad tím jak si tu přezdívku nárokuje. ,,Zrovna jsme se chystali jít do plážového baru, jdete s námi?" zeptal se Dylan. ,,Jasně, jen skočíme pro ostatní" usmála jsem se na ně a běžela k našim lehátkům. ,,Jdete do baru?" zeptala jsem se. ,,Jasně, takže to klaplo?" zeptala se pro změnu Dinah. ,,Co si myslíš? Jsem to já" zasmáli jsme se. Oni se sbalily a společně se mnou se vydali za našimi novými přáteli.
Victoria's POV
Bylo vtipné sledovat Camilu a Lauren. Jak jsem si již stihla zjistit, tak vím že spolu nechodí ale mají k tomu hodně blízko. Camila celou dobu seděla Lauren na klíně, protože už nebylo místo na sednutí. Skvělý pohled byl když se Mila zavrtěla, tak se Lo tvářila fakt k popukání. Zjistila jsem i to že spolu Alejandro a Ally chodí. Vlastně by si každý mohl myslet že já chodím s Chrisem a Emily s Dylanem, ale ve skutečnosti je to tak že Chris, Dylan a Emily jsou sourozenci. S Emily chodím, to je důvod proč jsem na téhle dovolené taky. Ta právě přišla s pitím a sedla si mi do klína. Věnovala jsem jí láskyplný polibek, do kterého jsem se usmála. ,,Díky zlato" poděkovala jsem jí za pití a ona se usmála. ,,Zahrajeme si flašku" řekl Daniel a já se zasmála. ,,Tady je flaška a hrajeme" přidal se Fabian a já pobaveně protočila očima. Sedli jsme se na zem do kolečka. Daniel vzal flašku a roztočil ji.
Camila's POV
Flaška zastavila na Lauren. ,,Hmm, věnuj polibek Chrisovy" usmál se škodolibě. Já se zděsila. Lauren se na mě se smutkem v očích otočila a přitiskla se na Chrisovy rty. Nechápala jsem co to do mě vjelo ale vřel ve mě vztek. Zaťala jsem pěsti a bouchla do podlahy. Udělalo to ránu a proto se na mě všichni podívali. Zvedla jsem se a odešla na záchod. Opřela jsem se o umyvadlo a koukla se na sebe do zrcadla. Studenou vodu jsem si chrstla do obličeje a tak to zopakovala ještě dvakrát. Podívala jsem se na sebe a trochu se zděsila. Trochu jsem se pokusila upravit. Nasadila jsem falešný úsměv a vydala se zpět. Jen jsem si sedla, vzala flašku a zatočila. Padla na Emily. ,,Dej Vicky pořádného francouzáka" usmála jsem se a sledovala jak si sedla Emily na její klín. Přilepila své rty na ty její a vášnivě ji začala líbat. Usmála jsem se nad jejich rozskošností. Odtáhly se od sebe a věnovaly si hřejivý úsměv. Emily vzala flašku a roztočila ji.
ČTEŠ
I love you Lauren
RomanceV roce 2012 byla v americké populární soutěži X-factor, zrozena skupina Fifth Harmony. Umístili se na třetím místě a po soutěži složili několik svých písniček. Jakmile však skončí rok 2014, tak se začnou dít nečekané věci. Nahromadí se zde vztek s l...