1.

68 6 2
                                    

Okulun ilk günü. Keşke okulumu deyiştire bilsem, ama nerde babamı ikna etmek şöyle dursun "deyiştirmek" kelimesine kıl adam.neyse şimdi derslerime odaklanmalıyım nede olsa 10. Sınıfa cift dikiş atıyorum, hayır yani salaklık bende abi sen o diyar'a takılacağına dersini niye çalışmıyorsun, bunada bir neyse çekip okula dönelim.servisteyiz şimdi o"yiz"eki kulandığmada gećen sene hep beraber sınıfta kalma kararı aldığımız kırolar.

Panodan sınıfımı örenip en üst kat 10/B sınıfına geçtim allahtan mustafa vardı da yanlız kalmamıştım. Ben sınıfın kapısını açtığımda mustafa en arka sırada kapşonunu geçirmiş tuhaf tuhaf etrafa bakıyodu, beni görünçe otuz iki dişiyle sırıtı, kankam gel buraya.
Mustafam dedim aynı ses tonuyla biz kahkaha larla gülüp birbirimize sarılınca sınıfın sesi kesilmiş bize bakıyolardı, biz sırıtıp yerimize otururken mustafa koluyla koluma vurarak, sude diye cırlarcasına konuşunca, ay efendim musti? Kübra'ile konuştunuzmu hiç? Kanka ya ayağımı daha yeni bastım okula nasıl görmüş ola bilirim acaba.
Öf tamam be dön önüne.
Hem hayırdır? Sakın bana yine küstük ayrıldık deme.
Hayır ya hemen nasıl uyduruyosun, ben bırakırmıyım kübramı.
Mustafa yine pis pis sırıtarak koluma vurdu.
Hayır yani mustafa sen ikide bir kızı kızdırıyosun da ondan dedim. Busefer bende onun koluna vurdum ama cok sert vurmuş olmalıyım ki azdaha düşüyodu. Oha kızım ne vuruyosun.
Mustafa bana öldürücü bakışlarını atarken içeri hoca girdi.

Oturun arkadaşlar. Ben demet hepiniz beni tanıyosunuz dur zaten bu yıl matematik derslerinizi beraber işliyeceğiz.

Mustafaya tekrar dünerek kanka bu hoca matematikci miymiş?deyince,
Mustafa tek kolu masada yine bilmiş bilmis konuşmaya başladı.
Tabi oğlum ne sandın kadının gözlüklerine bak bikere birde çiddi kadın yanlız.
Mustafa hatırlatırım gecen seneki fizikci de gözlüklüydü.

E kızım aynı şey ha fizikçi ha matematikci.

Hadi be... ben tam ağzımı acacak ken demet hoca ikimizi işaret ederek, siz ikiniz ayrılın bakalım ordan.

Ama hocam dedim ama pek fayda etmedi allahtan önümüzdeki sıra boştu hemen oraya oturdum.

Hoca arkasına dönüp soru yazmaya başlayınca mustafa omzumu delecek şekilde vurdu.

Korkma kanka arkandayım deyip sırıttı.
Allah rağzı olsun be mustafa sende olmasan.

Yanımda bir kız oturuyodu ama saçları önüne düşmüş göremiyodum görmek için biraz daha sıraya eyildiğimde, kızla göz göze geldik, sırıtarak merhaba dedim, cok tatlı birisine benziyodu. Oda bana sırıtarak merhaba dedi, bu sefer elimi sıranın altından uzatarak ben sude dedim.
Bende berfin dedi aynı tatlılıkla.

Biz berfinle ufak ufak konuşurken mustafa ayağını tam bizim oturduğumuz sıranın altına kadar uzatmış ayaģıma vuruyodu arkamı döndüğümde koca ağzıyla sırıttı.
Neyapıyosun dedim fısıltıyla, iyiyim kardo ya sen deyip tekrar sırıttı biz birbirimize sırıtırken berfin bize bakıp oda sırıtı.

İşkence gibi gelen iki saat matematik dersinide kazasız belasız gecirdik. Henüz ders pırogramını almadığımız için bisonraki ders kimin bilmiyoduk.
Ben öyle kös kös sıramda oturmuş zilin çalmasını beklerken içeri kübra ve müjde girdi yaz tatilinde hiç görüşememiştik. İkisiylede uzun uzun sarıldık.

Müjde gözlerini kısıp. Baktık ki kardeşimizin bizi özlediği yok bari biz gelelim dedik.

Kübrada aynen ya kanka özlemedinmi sen bizi deyince kendimi iyice kapana kısılmış hisediyodum.

Olurmu öyle şey deyip ikisinin de kafasından tutup bağrıma bastım.

Kübra Kanka ya mustafa nerde oturuyo deyince.
Arkamı gösterdim, burda oturuyo kuşum demeye kalmadan zil çaldı istemeye istemeye onları uğrladığımda istemeden de olsa içim bir tuhaf oldu eskiden olsa ben mustafa kübra müjde hep beraber giderdik sınıfa şimdi iki biyerde iki biyerde.

lise aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin