Arkadaşlar medyadaki fotoğraf yurta cektiğimiz bir fotohraf tı. Baştaki demet, ortadaki ben, sondaki meryem:-) cuma akşamıydı yemekten geldik sacma sapan haraketler yapıyoruz biliyorum. Bizde ogün gelişi güzel cekmiştik.Oy ve yorumlarda bulunursanınız devamıda gelecek. Bunlar tamamen gercek fotoğraflar ve hikayeler dir. Ve bende sizden sadece oy ve yorum istiyorum:-)
Saat 09;05 geciyordu kahvaltıya bu hafta sonuda geç kalmıştım. Yan tarafıma baktım meryem yoktu kahavaltıya indi herhalde deyip kalkıp yatağımı düzeltip camı actım, elimi yüzümü yıkamaya gittim.
Döndüğümde muhteşem bir kahvaltı sofrasıyla karşılaştım. Meryem elinde termuzla girdi içeri.
Ay kanka ya bende kahvaltıya geçkaldım diye üzülmüştüm saol.
Nedemek kanka hadi otur hemen edelim kahvaltımızı çarşıya cıkıcaz daha.
Biz kahvaltımızı edip etrafı toparladıktan sonra, üstümüzü giyinip aşağaıya indik. Çarşı izni defterinide doldurduktan sonra artık özgürdük iki saatliğinede olsa.
( çarşı izni defteri; çarşıya cıkmak isteyen öğrencilerin, ad soyad ve cıkış saatini tarihiyle beraber yazması ve döndükten sonra geliş saatini yazdığı defter.)
Biz meryemle kol kola çarşıya doğru yürürken, hem tek kulaklıktan müzik dinliyor hemde şarkıya ayak uydurarak bağıra cağıra şarkı söyüyorduk.
Önce kırtasiyeye uğrayıp ödev için birkaç birşey aldım sonra mağza mağza dolaştık ensonda aynanda karar kıldığımız bir caffede kahfe içmeye kara verdik.
Biz çarşı izni saatimizi son dk sına kadar kulanıp yurda dönmek için yola cıktık biz hem konuşup hem yürürken çarşıdan biraz uzak bir asker bölüğü vardı orda nöbet tutan bir adam vardı meryem oraya bakıp el saladığında şok oldum.
Kanka ne yapıyosun ya dedim cok sert bir şekilde.
Ya kanka sakin o benim sevgilim.
Aha yeni bir şok.
Hadi be senin asker sevgilin mi var?
Sakin ol sude o asker olmadan önce insandı. Ayrıca nevar ki bunda?
Bişe yok be kızım cok sevindim. İnşallah mutlu olursunuz.Biz yurda doğru yürümeye başlarken aklıma acaba eren askerlik yapmışmıydı, askerlik yapmadıysa keşke asker formasıyla görsem onu keşke askerlik yaparken benim onu beklediğimi bilse, bende asker yari olsaydım, o askerken onu görmeye gitseydim. Keşke hep onun hayatında olsaydım.
Ben bu düşüncelere kapılmışken yurt kapısına gelmiştik.
Defteri doldurduktan sonra yukarı cıktık, ben hemen üzerimi deyiştirip rahat bir şeyler giyindim ve dünden kalan ödevlerimi yapmaya başladım.
Cok gecmeden meryem içeri girip telefonumu istedi. Bende verdim sevgilisiyle konuşacaktı, cok uzun sürmesin deyip verdim.Zate uzun sürmedi getirdi telefonumu.
Cok yorulmuştum ya ama sonunda bitmişti ödevler. Birkaç dk sonra telefonum çaldı ve kayıtlı olmayan bir numaraydı allahalla kim ki bu şimdi acıp acmamak arasında gidip gelsem de sonunda actım.
Alo... ses yok.
Alo kimsiniz.
Cok gecmeden kalın bir ses duydum.
Merhaba sude.
Oha lan bu kim beni nerden tanıyor ayrıca sesi cok kalın ve korkutucu geliyor.
Kalbim küt küt atarken.
Siz beni nerden tanıyosunuz.
Boşver şimdi nerden tanıdığımı, ben seninle konuşmak istiyorum.
Beyefendi ben sizi tanımıyorum ayrıca sizinle konuşmak da istemiyorum lütfen numaramı silin bidahada aramayın. Deyip kapattım telefonu, of buda kim ya beni nerden tanıyor, sinirim bozuldu ya.Kim bu ya, neyse ben en iyisi yemekhaneden sıcak su alıp kahfe yapayım kendime. Dur ya ben önce meryeme uğruyayim zaten kapılarımız yan yanaydı 14/15 tik. Kapıyı açmamla meryemin ağlamaktan kızarmış gözleriyle karşılaşmam bir oldu.
Kuzum kıyamam sana ne oldu deyip yanına oturdum hemen.
Emre... sude eyer onu görmeye gitmesem benden ayrılacakmış.
Yuh sırf onu görmeye gitmiyosun diye ayrılacakmı senden.
Evet sude ee yarın pazar cıkamasın ki.
Biliyorum hayatta cıkamam öbür hafta sonu anca. Üstüne üstlük birde kontürüm bitti arayamıyorum.
Kıyamam kızım ya binim telefonumla konuşursunuz olmazmı sıkma canını.
Gercektenmi?
Tabiki ne olacak kızım konuş.
Sude cok saol.
Deyip boynuma atladı deli:-)
Hadi kalk alini yüzünü yıka bende aşağıdan sıcak su getiricem kahfe içelim.Tamam kankam.
Aşağıdan sıcak su alıp yukarı cıktım, demet de sıcak su almaya gidiyordu.
( demet geçen seneden aynı sınıfta olduğumuz kız yine cok samimi deyildik ama yurda yerleştiğimden beri cok samimi olmuştuk)
Demoşum deyip durdurdum.
Sudişimm dedi oda aynı tatlılıkla.
Demoş sıcak su almayamı?
Evet kanka ya bizim kızlarda evlerine gittiler.
Hadi ya niye gelmedin yanıma bende tekim.
Hadi be bilmiyodum bilsem gelirdim.
Hadi ozaman gel madem hiç sıcak suyla falan uğraşma ben aldım yeter bu bize. Deyip demetin koluna girip bizim odaya götürdüm.Üçtane kahfe yapıp oturduk hepimiz.
Ee kızlar anlatın deyip sesizliği bozdum.Demet aklına bişey gelmiş gibi atıldı.
Kızlaar doğruluk cesaretlik oynayalımı?Aa olur tabiki hadi oynayalım deyip hemen kalemliğimden bir kalem cıkardım.
Hepimiz masa başında toplanıp oynamaya başladık.
Ve meryem kalemi döndürdü. Kalemin cevap kısmı bana soru kısmı meryeme geldi.
Sudecim hadi cevap ver bana senin kör kütük aşık olduğun biri varmı?Var deyip ikisine baktım, ikiside bana bakıyodu aynanda peki kim deyince bu halerine gülmemek elde deyildi.
Sadece bir soru demiştik deyip kalemi döndürdüm.
Buseferde cevap kısmı meryeme soru kısmı demete gelmişti.Söyle bakalım meroşum sen emreyi görmeye gittiğinde öpüştünüzmü?
Resmen ağzım acık kalmıştı acaba ne cevap verecek diye meryeme baktım.
Sanki cok iyi birşey yapmış gibi arkasına yaslanıp. Tabiki oğlum hemde kaçkere hunharca dediğinde, midem resmen ağzıma geldi.
Neyse deyip kendime gelmeye çalıştım.
Bir kaçkere aynı şeyi deneyip sonrada sıkılınca bıraktık.
Saat 15:00 a gelince tekrar bir numara daha aradi bu neydi şimdi.
Telefonu acıp kulağıma götürdüm.
Alo.
Sude'ylamı görüşüyorum acaba?
Yok beyefendi azraille görüşüyorsunuz
Cok komiksin.
Kardeşim bi git ya.
Deyip telefonu yüzüne kapattım, cok sinirlenmiştim bu ne ya.Sonra aklıma meryem geldi tabi ya ben telefonumu ona verdiğimden beri beni başka başka numaralar arıyordu.
Kan beynime sıcramıştı resmen ayağıma terliklerimi gecirip meryemin odasına koştum.
Meryem.
A kanka hoşgeldin.
Sen benim telefonumla kaç kişiyi aradın?
Emreyi aradım sadece neden ki?
Peki aradığında kimin telefonuyla aradığını felan söyledinmi?
Ay kanka emre bu kimin numarası dedi bende sude'nin dedim neler oluyor kanka.
Cok güzel.inanmıyorum sana sabahtan beri beni farklı farklı numaralar arayıp duruyor meryem. Lütfen kimin telefonuyla konuşuyosan konuş beni birdaha arayıp durmasın o sevgilin.
Deyip kapıyı çarpıp cıktım.Bune ya, iğlik yap başına neler gelsin.
Odama geçip mustafanın numarasını cevirdim.
Kankam.
Hah bende nerde diyodum fikrimin ince gülü.
Özledim kankam yah.
Bende kızım. Ne yapıyosun?
Hiç pansiyondayım bildiğin gibi.sen nerdesin?
Dışardayım da senin sesin niye böyle geliyor?
Canım sıkın bitanem anlatırım sonra.
Tamam kankam ama her neyse canını sıkan halederiz biliyosun.
Biliyorum canım. Neyse hadi kapatayım ben pazartesi görüşürüz.
Görüşürüz canım.Telefonu kapatıp biraz uyumak istedim fazla canım sıkılmıştı çünkü.