Yarın yurda yerleşecektim ben kıyafetlerimi valize yerleştirirken annemde birşey unutup unutmadığımı konturol ediyordu. Babam içerden"kızım kazaklarını almayı unutma" deyince annem "aa doğru diyor sude taytlarını kazaklarını unutma sakın soğuk olur oralar" ben her söylediklerine sesis kalırken kardeşim melek içeri girdi"ohbe gidiyomusun sonunda kurtuluyorum senden" deyince ayağımdaki terliği ona fırlattım. Nekadar iyi anlaşıyoruz deyilmi.
Hazırladığım valizimi portmanto'nun köşesine bırakarak yarım kalan ödevimi yapmaya gittim. Son kalan ödevlerimide yaptıktan sonra uyumaya karar verdim ama önce mustafamı rahatsız edeyim:-)
Sude: merhaba koala ben kaçam sen koala:-D
Görüldü
Yazıyor
Mustafa: hiiiç kusura bakma koala ben anca ceylanımı koalarım:-D
Görüldü
Sude: kanka ben yarın yurda yerleşiyorum:-(
Görüldü
Yazıyor:
Mustafa: olsun be kanka hem arkadaş ortamı felan güzel olur sıkma canını♥
Görüldü
Sude: haklısın aslında:-)
Görüldü
Yazıyor
Mustafa: hem onu boşver de yarın kübranın doğumgünü sabah hep beraber buluşuyoruz mekanı ayarladım ben.
Görüldü
Mustafa: hani seninle gecen sene konferans salonunda bir şarkı söylemiştik "kimseyi tanımadım ben senden daha güzel" şarkısını söylemiştik ya seninle onu söyliyeceğiz.
Görüldü
Sude: ay kanka ben onu tamamen unutmuşum ya:-(
Görüldü
Yazıyor
Mustafa: takma sen ben hallettim herşeyi sen sadece sabah erken gel mekanı süsliyeceğiz. Ha bide şarkıyı biliyosun zaten:-)
Görüldü
Sude: tamam ozaman gelirim erkenden. Peki kim davetli?
Görüldü
Yazıyor
Mustafa: ferdi, sedat, kenan, sevda,dilara,müjde,umut,olcay ben,sen bukadar.
Görüldü
Sude: ha tamam hepside gecensene tanıdıklarımız.
Görüldü
Yazıyor
Mustafa : aynen. Tamam hadi uyu sen yarın cok yorulacaksın fiyona♥
Görüldü
Sude:tamam uyuyorum shırek:-)
Sude:♥Alarmımı 05:00 kurdum acaba cokmu erken oldu? Yok ya anca hazırlanırım deyip uyudum.
Alarm acı acı calarken aklıma kübranın doğumgünü gelince zıpladım yataktan.
Üstümü hızlı hızlı giyinip indim aşagıya, babam banyoda tıraş oluyodu.
Baba benim şimdi okula gitmem gerekiyor valizim ağır sen son derslere doğru getirip pansiyona bırakırmısın?
Tamam kızım ben getiririm.Yakabılarımı hızlı hızlı hiyip cıktım evden mustafanın konum attığı kafeye doğru yürümeye başladım.
Caffeden iceri girdiğimde, ferdi sedat balonları şişiriyolardı benim geldiğimi görünce ferdi elindeki balonu saladı sedatda palonla ferdinin kafasına vuruyordu. Kenan ve mustafada masayı hazırlıyolardı.
Bengeldim deyince mustafa,
Ah kankam hoşgeldin hadi hemen yardım ette bitirelim.
Kolarımı sıvayıp yardım etmeye başladım.Yarım saate bitirmiştik işimizi hepimiz geri cekilip önce birbirimize sonrada hazırladığımız masaya baktık güzel iş cıkarmıştık. E mustafa kübra nezaman gelecek? O kızlarla beraber gelecek ben müjdeye haber verdim o bişekilde kübrayı getiricek buraya. Ha tamam deyip hep beraber oturup beklemeye başladık.
Ensonunda sinirlenip. E hadi mustafa nerde kaldı bunlar dedim oda tedirgin olmuşa benziyor olmalı saatine bakıp duruyodu. Bilmiyorum sude müjde haber vericem dedi. Ben arıyorum müjdeyi deyip aldım telefonumu elime ve müjdeyi aradım.
Müjde nerdesiniz kızım okadar hazırlık yaptı cocuk.
Sorma kanka umut geldi.
Ne... neden geldi kötü bişey yok deyilmi?
Hayır bişey yok kübrayı eve götürdü.
Neden ki?
Kübranın annesi memleketinemi ne gitmiş oda kardeşine bakmaya gitti.
Yapma be e siz geliyosunuz deyilmi?
Yok be kanka dilara sevda kübra yoksa biz gelmiyoruz dedi.
E tamam ozaman görüşürüz.
Görüşürüz canım.