En sevdiğiniz şarkı ne? (Bts'in şarkıları dışında ) ------>>>
Medya : Tatlı bir Jungkook 🐰
Mi cha : J - Jungkook ne yapıyorsun. . .
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Jungkook anlatımından;
Mi cha tam gidecekken kolundan tutup kendime çektim ve sarıldım. Diceksiniz ki sen Mi cha yı seviyorsun. Hayır sevmiyorum. Hatta nefret ediyorum. Sadece ona yakınlaşınca kokusunu farkettim ve kokusu Mi nah'a benziyor. Onunla konuşma sebebim bu. Eğer kokusu böyle olmasaydı yüzüne bile bakmadım. Ama bu evlilik olayı çıktı işte ... Mi cha her haliyle Mi nah'a benziyor. Ona bakınca aklıma Mi nah geliyor.Onu görünce kalbim sıkışma başlıyor. Elim ayağım titriyor. O yüzden onu görmek istemiyorum.
Flashback
Bugün hayatımın en güzel anı. Neden mi Mi nah ile nişanlanıcam.
Odaya girdiğim sırada yerde Mi nah ' ın cesedi duruyordu. Resmen kitlenmiştim. Hareket edemiyorum. Gözlerim doldu , yüzümdeki küçük tebessüm birden soluverdi.
Hani demiştim ya hayatımın en güzel anı diye. Bugün hayatımın en lanet günü sanırım. (O nasıl bir cümle. Umarım anlamışsınızdir.). Kendime geldiğimde gözümden bir damla yaş aktı. Hemen koşup Mi nah ' ın küçük vicudunu kucağıma aldım. Aşağıya doğru gittim. Annesi ve babası konuşuyordu. Bizi görünce ayaklandılar. Onları arkamda bırakıp , kapıdan dışarı çıktım.
******************************************************************************************************
Şu anda Mi nah ameliyatta. Ameliyathane kapışının önünde gidip geliyorum. Omzumda bir el hissettim.
Tea:Jungkook biraz sakin olur musun?
Hemen Teahyung ' un elini omzumda ittim. Bağıra bağıra konuşmaya başladım.
Jungkook : Ben mi? Nasıl sakin oluyum ya. Mi nah orada, içerde can çekiyor. Bende burda öylece duruyorum. Hiç bir şey yapmadan. Napıcam ya.
Sonunda sesim yavaş yavaş kısılmışti . Birden ameliyathanenin kapısı açıldı ve hemşireler çıkıp girmeye başladı. Bir hemşireyi durdurup.
Jungkook : Ne oluyor içerde !
Hemşire: Bilgi veremem doktor çıkınca söyler.
Jungkook : Ne demek bilemem sen girmiyor musun ameliyathaneye?
Hemşire: Üzgünüm efendim. Bilgi vermem yasak.
Ameliyathaneden doktor çıktı. Hemen oraya koştuk.
Jungkook : Mi nah nasıl.
Doktor başını eğdi ve...
Flashback end
Mi cha anlatımından;
Jungkook birden sarılınca korktum. Ama bir yandan vanilya kokusuyla mayışıyordum. Ahhh,
bu kadar güzel kokmak zorunda mısın...Jungkook : Mi cha... Lütfen biraz böyle kalalım.
Mi cha : Pe- lafı mı bölen Bayan Jeon ' du
Bayan Jeon : Jungkook, haftalık mı yapıyon oğlum?
Bayan Jeon ' un dediğine karşı kıkırdadım. Jungkook ' un ayrilması gerikirken beni daha çok kendine bastırdı.
Mi cha : Jungkook bırakmassan boğulabilirim.
Birden ayrıldı.
Jungkook : Telefonunu ver.
Mi cha : Efendim?
Jungkook : Diyorum ki telefon numarani ver.
Mi cha : Tamam söylüyorum kaydet. 053*********. Nasıl kaydettin.
Jungkook : Sanane.
Mi cha : üfff tamam be
Jungkook : Yarın saat tam 11 de seni gelip burdan alıcam. Kahvaltıyı birlikte yapıcaz. Gelmessen senii bırakır giderim. Haberin Olsun.
Mi cha : Tamam anladık. Hadi git.
Jungkook: Beni kovuyor musun?
Mi cha : Evet hadi git. Dedim ve tam gidecekken arkasına döndü ve
Jungkook : Yarın görüşürüz KARICIM...
Evett. Bir bölüm daha bitti.
Bu aralar yazamıyorum ama cumartesi ve pazar günleri yazıcam.
Bts ' li günler. ( *♧*)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik | JJK
Teen FictionMi cha babasının borçları yüzünden Jeon Jungkook ile evlenmek zorunda kalır. Birbirlerine nefret duyarlar. Ama bu nefret zaman geçtikçe büyük bir aşka dönüşür... Argo kelimeler vardır. Ona göre okuyunuz. 🌈⚡️⭐️