Medya: Mi cha
Pis Jeon Ukala Jungkook senden nefret ediyorum...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡Ders bitti ve Eun mi ile okuldan çıkıyoruz.
Eun mi : Mi cha işe beraber gidelim mi? Bende senin orda çalışmak istiyorum.
Mi cha : Çok sevindim ama , babam eve erken gel dedi. O yüzden erken gidicem. Sen istersen git. Beni dert etme.
Eun mi : Sen gelmezsen bende gelmem.
Mi cha : Eun mi! Bak sen hemen gidiyorsun ve patronumla konuşuyorsun. Ve yarın işe beraber gidiyoruz
Eun mi : Bak sırf ısrar ettin diye. Tamam mı.
Mi cha : Tamam, tamam hadi git ve beni sonra ara.
Eun mi : Tamam canım kankam. Bayy
Evet kaldım tek başıma. Acaba babam ne dicek. Bu sefer cidden çok merak ettim. Yoksa o kadar meraklı değilim.
Ara sokaklarda geçiyorum. Burdan geçmek istemiyom ama hızlı gidebilmek için burdan geçiyorum. Hızlı hızlı gidiyordum çünkü gördüklerim korkmama neden oluyor. Sonunda ara yola çıktım. (Ara yol mu deniyordu? )
*******************************************************************************************************
Sonunda eve sağa salim varabildim. Anahtarımla kapıyı açıp içeri geçtim. Babam ve annem içerde beni bekliyordu.
Mi cha : Hadi söyler misiniz artık? Sınavım varda ona çalışıcam.
Hayır tabiki sınavım yok. Olsada çalışmam. Üşengeç biriyim. Sadece söylicekleri şeyi merak ettim.
Baba : Tamam, o zaman direk konuya giriyorum. Kızım bizim Jeon'lara borcumuz var.
Mi cha : Eeee- bir dakika Jeon'lara derken. Şu bizim okuldaki Jeon Jungkook ' un ailesi olan mı?
Baba : Evet , kızım onlar. Neyse sözümü kesme!
Mi cha : P-peki.
Baba: İşte, hemen borcumuzu ödememizi istiyorlar.
Oğlu gibi kendiside gıcık işte! Nolacak.
Mi cha : Tamam baba öderiz. Ben maaşımı gelir size veririm. Taksitli öderiz. Dert mi ediyon baba yaa.
Baba : Hayır. Farklı bi şekilde ödememizi istiyorlar.
Yüzümü buruşturdum. Nasıl bir şekilde ödememizi istiyorlar. Saçma!
Mi cha : Nasıl ödicek mişiz? Ağızında geveleme artık baba !
Baba: Yeter !söylüyorum. Senin oğluyla evlenmeni istiyorlar.
Mi cha : NE! ne demek oğluyla evlencem yaa. Siz iyi misiniz. Beni gerçekten onların oğluyla evlendircek misiniz?
Baba : ...
Mi cha : Size inanmıyorum ya! Baba hani ben senin biricik kızındım. Hani beni kimseyle evlendirmicektin. Sen böyle mi sözünü tutuyorsun!
Baba : Elimden gelen bişi yok mecburum. Hem Jungkook iyi biri hem sen onu, oda seni sever.
Mi cha : Sizden... Herkezden... Jeon Jungkook ' dan NEFRET EDİYORUM!
Dedim ve koşarak odama çıktım. Yatağa kendimi attım ve sesli bir şakilde ağlamaya başladım. Ben şimdi Jungkook ile evlenicek miyim. Hayır ya olmaz ölsemde o gıcık la evlenmem ASLA!
Kapım tıklandı ve içeri annem girdi.
Anne : Kızım Kalk bir duşunu al güzelce giyin. Akşam istemeye gelcekler.
Çüşşş bu kadar hızlı mı yaa.
Mi cha : Ben onla EV-LEN-MEM.
Anne: Mecburuz kızım. Dedi ve geldi yavaş yavaş saçlarımı okşayarak sözünü devam ettirdi.
Anne : Eğer onla evlenmez isen babanı öldüreceğini söylüyorlar. Babanın ölmesin istemiyorsan Jungkook ile evlenirsin.
Kaçıncı yüzyıldayız ya. Zorla evlendirme hala varmı yoksa benim haberim mi yok.Mi cha : Tamam anne evlencem. Ama sırf babam için yoksa evlenmem.
*******************************************************************************************************
Kapının çalmasıyla kapıya gittim. Tabiki Jeon ailesi. Başka kimi bekliyorduk ki!
Mi cha : Hoşgeldiniz efendim. Dedim ve selam verdim.
Bayan Jeon : Hoşbulduk Gelinim. (Korede gelin varmı ki)
GELİN?
Mi cha : Bana mı dediniz efendim?
Bayan Jeon : Yok arkandaki vazo dedim. Evet sana dedim kızım. Sen benim Gelinim olacaksın.
Arkadan Jungkook kıs kıs gülüyordu. Gıcık işte. GICIK GICIK.
Önden Bay Jeon ile Bayan Jeon geçti arkasından da Jungkook ama geçerken kulağıma birşey fısılda dı.
Jungkook : Benimle iyi geçinmen gerektiğini söylemiştim. KARICIM.
Evet yine bir bölüm sonu.
Akşam bir yb daha atıcam.
Bts ' li günler. (*><*)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik | JJK
Teen FictionMi cha babasının borçları yüzünden Jeon Jungkook ile evlenmek zorunda kalır. Birbirlerine nefret duyarlar. Ama bu nefret zaman geçtikçe büyük bir aşka dönüşür... Argo kelimeler vardır. Ona göre okuyunuz. 🌈⚡️⭐️