ZE | BÖLÜM 1

938 51 65
                                    


Kitaba başlama tarihini buraya yazın...-------->>>

Yine her zamanki gibi alarm sesiyle gözlerimi yavaşça açtım .  Yatağımdan  doğrulup pofidik panduflarımı giydim. Perdemi açıp ışığın odama girmesine izin verdim. Seri hareketlerle  yatağımı topladım ve hemen duşa girdim.

Aşağı indiğimde annem ile babam fısır fısır birşeyler konuşuyorlardı.Ben gelince birden sustular. Hızlıca babamın  yanına gidip yanağına öpücük koydum. Sonrada annemin yanağına. Hiçbir zaman ,  kahvaltıya inişimde annemgili  öpmeden kahvaltıya başlamadım.Her öpüşumde onlara gülümserdim, tabi onlarda bana. Ama bu sefer bana gülümsememişlerdi. Şaşırdım ve yüzüm asıldı.  

Mi cha: Hey, bugün sizin neyiniz var?

Annem ile babam bakışıp, gözlerini bana çevirdiler.

Baba: Mi cha, eve erken gelebilirsin?

Mi cha : Ne için baba?

Baba: Senin ile konuşacaklarım yani konuşacaklarımız var.

Mi cha : Peki...

Babam ayağa kalktı ve yanımdan geçerken öptü ve sırtımı sıvazlayıp kapıdan çıktı .Arkasından şaşkın şaşkın bakıyordum. Bakışlarımı anneme çevirdim tabaktaki zeytini bir o yana , bir bu yana
çeviyordu.

Mi cha: Anne iyi misin?

Anne: İyiyim kızım. Patronundan izin alabilecek misin?

Patron  diyordu çünkü, okul çıkışlarinda part time bir işte çalışıyordum. Keyif için çalışıyordum aslında. Kafamı dağıtmak için.

Mi cha : Evet. Ama bunu telafi etmek için cumartesi günü çalışmamı isticekler.

Anne: Olsun çalışırsın. Dedi ve gelip bana sarıldı.

Mi cha : Anne iyi olduğuna emin misin?

Anne: Evet. Hadi okula geç kalcaksin... Seni tembel şey , formanıda  giymemişsin.  Hadi oda git ve giyin.

Mi cha : Peki dedim ve odama koştum.

Son olarak parfümümü sıktım.Ve çantamı da alıp aşağıya gittim. Annem yoktu. İşe gitmiş sanırım. Kulaklığimi takıp evden çıktım.

Yolda yürürken birden omzumda el hissettim ve arkamı döndüm.  Offf yine mi sen. Bu peşimi bırakmayan  Jeon Ukala Jungkook.

Mi cha: Ne var !

Jungkook : Benimle iyi geçinsen iyi edersin. 

Mi cha : Niyeymiş o!

Jungkook : Zamanı gelince öğrenirsin... Neyse Napıyorsun.

Mi cha :  Ordan bakınca  ne yapıyor gibi görünüyorum.

Jungkook: Yürüyor gibi görünüyorsun. 

Mi cha : Aferin! Dedim ve gözlerimi devirdim. Önüme döndüğümde okula geldiğimizi farkettim.

Sınıfa girer girmez erkekler bana yiyecekmiş gibi bakmaya başladı. Her zaman bu görüntuyle karşılaşıyordum. Gözlerimi  devirdim ve sırama geçtim. Eun mi uyuyordu.

Eun mi 'yi sarstım ve uyandırmaya çalıştım.

Mi cha : Eun mi.

Eun mi : ...

Mi cha: Hey uyansana.

Eun mi : Anne kahvaltı yapmıcam.

Kıkırdadim.  Hep böyleydi. Onu uyandırken hep sayıklıyordu -saçma saçma şeyler yani -

Mi cha : Eun mi.

Eun mi : Hıı...

Aklıma gelen fikirle sinsice sırıttım.Hemen Eun mi' yi hızlı hızlı sarstım.

Mi cha : Eun mi! Kalk . Teahyung geliyor. Saçına başına çeki düzen ver.

Teahyung dememle zaten kafasını kaldırması bir olmuştu. Ben gülmeye başladım.

Mi cha :  Hahaha nasılda hahaha kandı

Eun mi: Ya ne gülüyon kızım!!

Böyle tepki vermesi normal. Anladınız değil mi? Evet doğru. Eun mi Teahyung'dan hoşlanıyor . Teahyung kim diye sorarsanız Jungkook 'un grubundan. Teahyung, Jungkook kadar gıcık ve Ukala değil. Zaten kimse onun kadar gıcık ve Ukala olamaz. (Umarim çarpılmadan şu bölümü bitiririm sjsjs) .

Bence Teahyung'da ondan hoşlanıyor. Çünkü yanımızdan geçerken kalp atış seslerini ben bile duyuyom. Vaybe kimse beni bu  şekilde sevmedi.

Jungkook:  O kadar emin olma!

Mi cha : Efendim?

Jungkook: Diyorsun ya " Vaybe kimse beni bu şekilde sevmedi."  O yüzden diyorum. O kadar emin olma.

Niye bu kadar sinirlendi. Benden hoşlanıyor olabilirmi. Yok ya . Yani Hayır . Umarım Hayır . Iyyy!  Ben ondan gıcık kapıyom.O sevmesinde sınıfın ineği bile sevsin.  Katlanırım. Ciddiyim.

Mi cha : Yaa! Ben onu içimden demiştim.

Jungkook: Ama ben duydum. *piç smile*  ve yanağımdan makas aldı , sırasına geçti.

Derste

Hoca: Mi cha!  Ne yapıyorsun sen.

Kafamı kaldırdım ve hocaya baktım.  " sen çağırana kadar rüyamda halay çekiyordum " demek vardı ama  öyle bişi demedim.

Mi cha : Uyuyordum.

Hoca : Neden dersi dinlemiyorsun.

Mi cha : Ho-     Yine lafı mı bölen Ukala Jungkook ' du

Jungkook :Hocam sabaha kadar kardeşiyle oyun oynuyordur.

Buna gülünecek bişimi var. Evet yok ama benim beyinsiz sınıfım bu lafa anırıyordu.  Kardeşim olmadığını bütün sınıf biliyordu. Saolsun her gün Jungkook hatırlatıyordu. Buda benim sinirlerimi bozuyordu. Gıcık işte.

Pis Jeon Ukala Jungkook senden nefret ediyorum...

Bu seriyi çok sevdiğim için böyle bir kitap yazmak istedim. Lütfen hem oy hemde yorum atın.

Bir dahaki bölümde görüşmek üzere.

Bts' li günler... (*.*)
 





Zoraki Evlilik   |   JJK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin