°11•

7.3K 646 299
                                    

Kamer'in konum attığı yere gelmemin ardından etrafa göz gezdirdim. Bir masada karşısında arkadaşı ile birlikte oturuyordu. Adımlarımı o tarafa yönlendirip yanlarına gittim.

"Merhaba." dedim ne diyeceğimi bilemeyerek.

"Hoş geldiniz Doğa bey. Ben Gece." dedi karşısındaki çocuk ilgiyle. Ardından elini uzattı. Siyah saçları düzgünce taranmıştı, rengi siyaha çalan gözleri manasızca bakıyordu. Göremiyordu ama gözlerini gizlemeye gerek duymuyordu. Cesaretine hayran kalmıştım. Uzattığı eli sıkarken görmeyeceğini bilsem de gülümsedim.

"Bana Doğa desen olur mu? Böyle şeylere alışık değilim."

"Gece demek ismin dedim. Güzel bir isim."

"Ben seçtim." diye mırıldandı. "Değiştirdim ismimi."

"Neden?" diye sormaktan kendimi alamadım.

"Dedemin ismiydi." diyerek omuz silkti. "Her neyse otursana Doğa."

O sırada Kamer'a baktım. Sadece önündeki bilgisayarla ilgileniyordu.

"Sana da selam." dedim gülümseyerek.

"Selam." dedi ilgisizce.

"Röportajımıza başlayalım mı?" dedi Gece neşeli bir sesle.

"Tabi." dedim ben de.

"Kamer." diye seslendi bu sefer.

"Efendim." dedi Kamer bakışlarını bilgisayardan ayırmadan.

"Yazıyorsun değil mi?"

"Evet. Evet."

"Bilgisayarım bozuk da mecburen buna ihtiyacım oldu." dedi Gece Kamer'in koluna dokunarak.

"Boş yapma Gece." diye homurdandı Kamer.

"Pekala o zaman tekrar hoş geldin Doğa."

"Hoş buldum."

"Benimle röportaj yapmayı kabul ettiğin için teşekkür ederim öncelikle."

"Önemli değil asıl ben teşekkür ederim."

"Pekala ilk sorumuzla başlıyoruz. Bu sana çok soruluyor ama ciddi cevaplar vermiyorsun genelde. Aleyna Tilki ile karşılaştırılman konusunda ne düşünüyorsun?"

"Ben radikal bir insan değilim. O yüzden kendisini sevmediğimi rahatça söyleyebilirim. Ben ün ve para peşinde değilim sadece eğleniyorum ailem de beni medyanın maskarası yapmıyor. Farkımız bu bence. Ayrıca kabul edin benim şarkılarım daha iyi."

"Tabi." diye fısıldadı Kamer. "Patates."

"Müzik ile ilgili bir gelecek mi hayal ediyorsun?"

"Hayır." dedim umursamazca.

"Nasıl hayır?"

"Baya. Kendimi bilen biriyim. Müzik benim için bir tutku ama hayatım boyunca tek bir şeye saplanıp kalabileceğimi sanmıyorum. Hep ünlu olmak da istemiyorum."

"Çok ilginçsin Doğa harbiden." dedi Gece şaşkınlıkla. "Kimse böyle düşünmez."

"Erken yaşta ünlü olup sonra sendroma girenler belgeseli izledim geçen Allahım sen koru korktum valla ondan."

Kamer dayanamayarak kıkırdadı. "Korkma sen sendroma girecek sen insansın."

"Kamer sus ama yav. Steril ortamı bozuyon." diye çemkirdi Gece.

"Tamam be sustum." dedi Kamer,  yüzündeki gülümseme hala silinmemişti.

"Sevgilin var mı?" dedi Gece birden.

"Ne o?" dedim. "Bana mı yürüyecen?"

Gece'nin yanakları anında kızarırken bir kahkaha attım. "Sakin ol, dalga geçiyorum."

"Ve sevgilim yok. Olsa paylaşmaya çekinmem galiba."

"Ben de oraya gelecektim rahatça yönelimini gösterebiliyorsun. Lgbti destekleyici paylaşımlar yapıyorsun. Çekinmiyor musun hiç?"

"Neden çekineceğim? Onlar nefretlerini saçmaktan çekinmiyor."

"Gitarlarının isimlerini neye göre veriyorsun?"

"Evlatlarım onlar benim. Bir anne sevgisi ile isim düşünüyorum. Öyle."

Kamer'in bakışlarından tekrar araya gireceğini anlamıştım. "Şizofreni olup olmadığını ne zaman soracaksın?"

"Sormayacağım."

"Tüh. Neyse tahmin edilebilir zaten."

"Bana aşık olduğunu bu kadar belli etme." dedim elimi Kamer'in omzuna koyup hafifçe sıkarak.

"Gece, röportajın steril ortamını bozuyor bu." dedi Kamer omuz silkip elimin omzuna düşmesini sağlayarak.

"Önce o başlattı öğretmenim." dedim ben de.

"Senin yerine taş getirseydim keşke Kamer." dedi Gece bıkkın bir tonda.

"Nankör." dedi Kamer o görmeyecek olsa da dudaklarını büzerek. Ama ben görüyordum.

.....

Canım bu kadar yazmak istedi bence buna da şükür 💘💘

Gece'yi yazmaya başlar başlamaz aşık oldum neden

Hee bir de kapak nasıll

APTAL (BOYXBOY // TEXTING)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin