Κεφαλαιο 25

17K 1.1K 21
                                    

Το κινητό μου έπεσε απο τα χέρια . Γιατι δε με αφήνουν ήσυχη ; Τι θέλουν ; Έπεσα στα γόνατα και άρχισα να κλαίω . Ο Μαξ κάθησε διπλα μου και με πηρε αγκαλιά .

" ηρεμήσε , θα τελειώσουν ολα σύντομα "

" πως το ξέρεις ; Και αν κανει κατι παραπανω ; Καποιος μπήκε μεσα στο σπίτι μου και το μονο που θυμάμαι ηταν οτι ξυπνησα στο κρεβάτι μου . Ηταν στον ίδιο χώρο με μενα , με έβγαλε φωτογραφία . "

" το ξέρω μωρο μου , το ξέρω "

" τι θα κανω ;"

" αρχικά θα έρθεις να μείνεις σε μενα ;"

" τι ;"

" αυτο που ακουσες "

" δε .."

" δεν υπάρχει δε , θα έρθεις και δε σηκώνω κουβέντα "

" Μαξ .."

" Σαντρα θα γίνει αυτο που σου λέω και δε σηκώνω κουβέντα "

" καλα θα το σκεφτώ "

" δεν έχεις να σκεφτείς τιποτα , θα παμε απο το σπίτι σου να πάρεις κάποια πράγματα και θα έρθεις εδω "

Δεν έφερε αλλο αντίρρηση . Η αλήθεια ειναι οτι φοβόμουν να μείνω και μονη. Θα μιλούσα πρώτα με τη Μαριαλλενα και μετα θα έβλεπα τι θα έκανα .

Μια ωρα μετα φτάσαμε στο σπίτι . Οταν μπήκα μεσα ενα ρίγος με δια πέρασε . Ανέβηκα στο δωμάτιο να ετοιμάσω τα πράγματα μου . Στεκόμουν στη πόρτα και κοιτουσα το κρεβάτι . Μονο στη σκέψη οτι με παρατηρούσε καποιος ενώ κοιμόμουν με τρόμαξε .

" εισαι καλα ; Θέλεις να σε βοηθήσω ;"

" όχι , δώσε μου λιγο χρονο "

" εντάξει θα ειμαι κάτω και θα σε περιμένω "

Άρχισα να γεμίζω τη τσάντα με τα απαραίτητα . Λιγο πριν τελειώσω χτύπησε το κινητό μου .

" τι κανείς Σαντρα ; Ειδα οτι με πήρες εχθές αλλα ημουν έξω με το Νίκο . Ολα καλα ; "

Χωρίς να το καταλάβω άρχισα να κλαίω . Της είπα τι έγινε .

" που εισαι τωρα ;"

" σπίτι μαζεύω κάποια πράγματα "

" περιμενε ερχομαι απο εκει . Θα σε πάρω και θα έρθεις σε μενα "

" μου ειπε ο Μαξ να μείνω σπίτι του "

" προχωρήσατε ;"

" ναι , απο ολα αυτα που εγιναν βγήκε και κατι καλο "

" άρα θα μείνεις στο Μαξ ;"

" δε ξέρω , νιώθω λιγο περίεργα . Απο τη μια θέλω αλλα απο την άλλη ..."

Παραφορος ΈρωταςNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ