Κεφαλαιο 9

19K 1.2K 21
                                    

Πήγα σπίτι της Μαριαλλενας Και άρχισα να της λέω για το προηγούμενο βράδυ και για τη δουλεια ! Με κοιτούσε για άλλη μια φορα με ανοιχτό το στόμα .
" άλλη φορα θα ερχομαι μαζι σου . Δε γινεται , χάνω ολα τα καλα " άρχισε να γελάει .
" για το Μαξ δε ξέρω τι να πω . Ηταν τυχαίο που ήρθε στο εστιατόριο ; Η επειδη σε είδε να δουλεύεις για το Στρατο ήρθε εκει ; Όσο για το Στρατο δε ξέρω τι να σου πω . Θέλεις να τον ρωτήσω αν ξέρει κατι παραπανω ;"
" όχι δεν υπάρχει νόημα . Έτσι και αλλιώς θα του πω οτι δεν μπορω να δουλεύω πλέον σε αυτόν . Θα μείνω μεχρι να βρει μια άλλη κοπέλα και μετα θα φύγω . "
" όπως θέλεις . Τωρα πες μου για τη δουλεια "
" τι να σου πω , η αλήθεια ειναι οτι δε θυμάμαι να ειχα στείλει βιογραφικό σε αυτη την εταιρία , αλλα παλι ειχα στείλει τόσα πολλα που μπορει να μη το θυμάμαι ."
" ποτε αρχιζεις ;"
" αυριο , θα παω να μου δείξει τα κατατόπια και αρχίζω αμέσως "
" είδες που ολα εγιναν; Λοιπόν , αυριο το βράδυ μια που ειναι παρασκευη θα βγούμε να το γιορτάσουμε . Δε σου λέω για σήμερα γιατι αυριο πρεπει να ξυπνησεις νωρίς . "
" οκ , που θα πάμε ;"
" θα δούμε "
" λοιπόν , φεύγω τωρα . Θα παω σπίτι να συμμαζεψω , να μαγείρεψω κατι και θέλω να κοιμηθώ νωρίς . Θα μιλήσουμε αυριο "
" εντάξει τα λέμε αυριο "
Στο δρομο για το σπίτι πηρα τηλεφωνο και το θείο μου για να του πω τα καλα νεα . Χάρηκε που μπόρεσα να να βρω επιτέλους μια δουλεια πανω στο τομέα μου .
Αφού τελείωσα με όλες τις δουλειές , έβαλα μια ταινία και ξαπλωσα μεχρι να με πάρει ο ύπνος .
Την επόμενη μερα ημουν στην εταιρία ενα τέταρτο νωρίτερα . Περίμενα στη στο γραφείο του κυρίου Νίκου μεχρι να ερθει .
Μετα λεπτα μετα ήρθε και αυτός .
" καλημέρα Σαντρα . Βλεπω νωρίς νωρίς "
" καλημέρα σας , ναι ήρθα λιγο πιο νωρίς . "
" έτοιμη ;"
" ναι ,"
" για σήμερα θα σου πω κάποια βασικα και τα υπόλοιπα σιγα σιγα . Στα ραντεβου που θα εχω σε θέλω παντα μαζι μου . Θα ειναι ευκαιρία και για σένα για να μαθαίνεις . Οτι θα λέμε θα κρατάς σημειώσεις και μετα θα ετοιμαζεις ενα αρχείο που θα τα γράφεις ολα αναλυτικά . Ολα αυτα στο τέλος της ημέρας θα τα στέλνουμε στο μεγάλο αφεντικό . Έχεις καμια ερώτηση ;"
" πολλές αλλα θα μάθω "
" α να μη το ξεχάσω , εδω ειναι και το συμβόλαιο σου , πρεπει να το υπογραψεις πριν ξεκινήσουμε . Ειναι για ενα χρόνο . Αν ολα πανε καλα , θα το ανανεώσουμε . Αλλα να ξέρεις , αν για κάποιο λόγο δεν είμαστε ευχαριστημένοι απο τη δουλεια σου , μπορούμε να σε απολύσουμε . "
" μην ανησυχείτε , θα βαλω τα δυνατά μου "
Την υπόλοιπη μερα έτρεχα συνέχεια . Προσπαθουσα να μη κανω κάποιο λάθος . Ευτυχώς ολα πήγαν καλα .
" Σαντρα τα πηγές πολυ καλα για πρώτη μερα . Μπορεις να φύγεις τωρα , δε θα σε χρειάστω αλλο σήμερα . Τα λέμε τη Δευτέρα "
Πήγα σπίτι και έπεσα κατευθείαν για ύπνο . Ειχα κλείσει και το κινητό για να μη με ενοχλήσει κανεις . Οταν άνοιξα τα ματια μου ηταν οκτώ το βράδυ . Άνοιξα και το κινητό μου και βρήκα 2 κλήσεις απο τη Μαριαλλενα και 1 μήνυμα . ' πάρε με "
" ενα Μαριαλλενα "
" που εισαι όλη μερα ; "
" γύρισα και κοιμήθηκα . Ημουν πολυ κουρασμένη "
" οκ , να ξέρεις το βράδυ θα βγούμε . Να εισαι έτοιμη κατα της 11. Θα περάσω να σε πάρω "
" εντάξει , μπαίνω για μπάνιο "
Έκανα ενα τοστ να φάω και άρχισα να ετοιμαζομαι . Ειχα πολυ καλη διάθεση και αποφάσισα να αφιερωσω αρκετό χρόνο στον εαυτο μου . Έκανα τα μαλλια μου μπουκλες , έβαλα ενα φορεμα μακρύ με ανοικτό ντεκολτέ και βάφτηκα λιγο παραπανω απο οτι συνήθιζα .
11 ημουν έτοιμη . Χτύπησε κατι κινητό μου και ειδα οτι η Μαριαλλενα ηταν κάτω και με περιμενε .
" θεα!!! "
" και εσυ δεν πας πίσω . Που πάμε ; "
" σε ενα μπαράκι που μου είπαν οτι μαζεύει πολυ και καλο κόσμο "
Ενα τέταρτο μετα μπήκαμε στο μαγαζι . Ειχε αρκετό κόσμο και αρχίσαμε να ψάχνουμε κάπου να κάτσουμε . Βρήκαμε μια θέση στην άκρη του μπαρ και παραγγειλαμε τα ποτά μας .
" Σαντρα με το Στρατο μίλησες ;"
" όχι , αυριο που θα παω στη δουλεια θα τον ενημερώσω . "
Αρχίσαμε να πεινουμε τα ποτά μας ενώ κατα διαστήματα μας κερνουσαν και κατι σφηνακια . Το μαγαζι ειχε γεμίσει και ηταν ο ένας πανω στον άλλον . Κάποιος με σκούντηξε με αποτέλεσμα να ρίξω το ποτο πανω μου . Ειχα γίνει χαλια . Γύρισα θυμωμένη για να φωνάξω και ειδα το Μαξ να με κοιτάει .
" τι θα γίνει με σένα ; Όπου παω μπροστα μου θα σε βρίσκω ;"
Με κοιτούσε χωρίς να λέει κατι . Πηρα μια χαρτοπετσέτα να σκουπισω το ποτο που κυλούσε πανω στο λαιμό μου . Μου έπιασε το χέρι και έσκυψε για να μου μιλησει.
" αν θες μπορω να το κανω εγω αυτο , αλλα δε θα χρειάστω χαρτοπετσέτα . "
Με το που το ειπε οτι εγλειψε τα χείλη του . Τράβηξα απότομα το χέρι μου . Λιγο το ποτο , λιγο η επαφή μαζι του με έκανε να ζαλιστω .
" όχι ευχαριστω , και τωρα μπορεις να φύγεις γιατι μας ενοχλείς ;"
" δεν θα με σύστησεις ;"
Η Μαριαλλενα κοιτούσε μια εμενα μια το Μαξ .
" Μαριαλλενα απο δω ο Μαξ, Μαξ η φίλη μου η Μαριαλλενα . "
" χάρηκα πολυ "
" να σας γνωρίσω και εγω το φίλο μου "
Έκανε στο πλάι για να ερθει μπροστα ο φίλος του .
" Νίκο , απο δω η Μαριαλλενα και τη Σαντρα τη γνωρίζεις υποθέτω "
Τωρα θυμήθηκα που τον ήξερα . Ηταν ο φίλος του που ηταν μαζι του οταν του έριξα το κρασί . Η Μαριαλλενα ηταν η πρώτη που μίλησε .
" απο που γνωρίζεστε"
Ο Νίκος ειχε το ίδιο χαμόγελο με το Μαξ .
" η Σαντρα δουλεύει για μενα "
Που ειχα μπλέξει ;
" λοιπόν τι λέτε να σας κερασουμε ενα ποτο ;"
Πριν προλάβει να πει κατι η Μαριαλλενα κατι μίλησα εγω .
" όχι , φεύγαμε "
Πηρα την τσάντα μου για να φύγω αλλα ο Μαξ με έπιασε απο το χέρι .
" δεν ειναι σωστο να απορρίπτεις μια πρόταση απο το αφεντικό σου "
" δεν απορρίπτω το Νίκο , εσένα απορρίπτω "
Μου χαμογέλασε και ήρθε πιο κοντα μου .
" μα ο Νίκος δουλεύει για μενα , άρα και εσυ δουλεύεις για μενα "

@ πως σας φάνηκε ; @

Παραφορος ΈρωταςOù les histoires vivent. Découvrez maintenant