Άνοιξα τα ματια μου και ημουν στο κρεβάτι μου ; Ημουν σαν χαμένη . Ποτε ξαπλωσα ; Ανακαθησα στο κρεβάτι και κοίταξα γύρω μου . Ξαφνικά μου ηρθαν ολα στο μυαλο . Η πόρτα που ηταν ανοιχτή , κάποιον να με αρπάζει απο πίσω , και μετα κενό . Σηκωθηκα αμέσως πανικόβλητη . Έκανα ενα βήμα οταν έπεσε κατι απο την αγκαλιά μου . Έσκυψα να το πάρω και βρήκα μια φωτογραφία . Ημουν εγω , ενώ κοιμόμουν , ξαπλωμένη στο κρεβάτι . Γύρισα τη φωτογραφία και ειδα οτι ειχε κατι γραμμένο πανω .
' είδες πόσο εύκολο ειναι ;'
Τι ηταν αυτο ; Ποιος μπήκε στο σπίτι ; Έτρεξα στο τηλεφωνο και πηρα τη Μαριαλλενα . Το άφησα να χτυπήσει αρκετές φορές αλλα δε το σήκωσε . Ποιον να επερνα τωρα ; Πληκτρολογησα τον αριθμό του θείου μου . Κλειστό . Καλα σήμερα βρήκαν ολοι να εξαφανιστούν ; Ειχα αρχίσει να αγχώνομαι . Η σκέψη και μονο οτι καποιος ηταν μαζι μου ενώ ημουν αναίσθητη με τρομάζε. Πηρα το επόμενο άτομο που μπορούσα να σκεφτώ .
" Μαξ ;"
" Σαντρα ;"
" μπορεις να έρθεις απο το σπίτι ;"
" τι έγινε ;"
" μπήκε καποιος "
" μην κουνηθεις , κλείδωσε το δωμάτιο , ερχομαι όσο πιο γρήγορα μπορω "
Εκλεισα το τηλεφωνο και κλείδωσα τη πόρτα . Στο ενδιάμεσο κάλεσα και την αστυνομία . Δέκα λεπτα μετα άρχισε να χτυπαει δυνατά η πόρτα .
" Σαντρα άνοιξε ο Μαξ ειμαι "
Έτρεξα και άνοιξα τη πόρτα . Έπεσα στην αγκαλιά του χωρίς να το σκεφτώ .
" τι έγινε ; Εισαι καλα ;"
" κάποιος μπήκε στο σπίτι , οταν ήρθα ηταν ανοιχτή η πόρτα "
" και μπήκες μεσα ; Τι σκεφτοσουν ; Γιατι δε με πήρες πιο νωρίς ;"
" δε σκεφτόμουν Μαξ "
" τι έγινε μετα ;"
" δε ξέρω , βρέθηκα στο κρεβάτι μου και οταν συνήλθα βρήκα αυτο "
Του έδειξα τη φωτογραφία . Όσο την κοιτούσε έβλεπα την ανησυχία στο βλεμμα του . Εκείνη τη στιγμη χτύπησε η πόρτα .
" αστυνομία , ανοίξτε "
Άνοιξα στους αστυνομικούς και τους εξήγησα τι έγινε . Άρχισαν να ελέγχουν το σπίτι . Λιγο μετα ήρθε ένας αστυνομικός διπλα μου .
" η πόρτα ηταν παραβιασμένη . Ψάχνουμε για δακτυλικά αποτυπώματα . Σας λείπει κατι ; "