Süprayz Madıfakırs

96 13 16
                                    

Alışveriş'i hızlandırmamız gerekiyordu. Şu ana kadar sadece Asa'larımızı almıştık.

" Sadie, Kitaplar için Liste aldın mı ?"
" Hayır onu senin alman gerekirdi. Ah neyse aklımda bir şeyler var. Ama önce Gringotts Banka sına gitmemiz gerek."
" Sad bizim paramız yok ki ne yapacaksın orda?"
" Diamond senin ailen büyücüydü değil mi? Kim bilir belki sana bir şeyler bırakmıştır. Hatırlamassın ama yine de sorayım küçükken ailen in maddi durumu nasıl dı?"
" Hatırlamıyorum. Ama haklısın bir baksak fena olmaz. Bu arada yanına hiç muz aldın mı?"
" Evet, tabii ki. Hadi al birini."
Dışı küçük ama içi bizim odadan büyük çantamdan 2 muz çıkarıp birini ona fırlattım. Sonra ikimizde Banka ya doğru yola koyulduk.

Gringotts'un önüne geldiğimizde ciddeleşmeye çalıştık ve içeri girdik. Koridor boyunca yürüdük. Ama hiç bir cincüce takmıyordu. İşlerine cidden çok odaklanmıştı. Sonuna geldiğimizde kimse bize bakmayınca ben "öhöm öhöm" diye bağırdım. Cincüce göz ucuyla bize baktı.

"Merhaba nasıl yardımcı olabilirim."
" Şey biz Diamond Lee'nin kasasına girmek istiyoruz."
" Üzgünüm ama yanınızda yetişkin birisi olmadan kasalarınıza giremessiniz."
Hızlı düşünmem gerekiyordu. Aklıma bir fikir geldi ama risk almaya değer miydi? Eğer büyü yaparsam Hogwarts'dan atılabilirdim. Daha buraya geleli 3 gün bile olmadı. Ama eğer içeride galleon lar varsa işimiz bundan sonra çok daha kolay olurdu.

Kararımı vermiştim. Cincüce bize hala tıptıp bakarken Dia' nın kulağına eğildim.
" Onu oyalamaya çalış."
Eğilerek uzun sütünün önünden cincücenin yanına geldim. Cincücelerin hepsi işine odaklandığından kimse fark etmedi. Kulağına eğilip fısıldadım.
" Imperio"
Cincüce'nin yüzüne bir sırıtış yayıldı.
" Buyrun Bayan Lee ama önce elinizi uzatın lütfen."

İçimden Ölüm Yadigarları nda ki o sahneyi izlediğim için kendime teşekkür ederken bir andan neden böyle bir şey istedi.

Dia elini uzattı ve cincüce kendi elini onun elinin üzerinde gezdirirken bir büyü fısıldadı. Sonra Diamond un gözlerine odaklandı. Sonra konuştu.

"Diamond Anna Lee, 274 Numaralı Kasa"

Hem Dia'nın ikinci isminin Anna olmasına hem de böyle bir büyünün ne kitapta ne de filmde olmamasına şaşırdım.

İçeri girerken Diamond'ın kulağına fısıldadım.
"Demek ikinci ismin Anna bana neden söylemediğini daha sonra tartışıcağız."

Cincüce'yi takip ettiğimizde bizi dediği gibi 274 numaralı kasaya getirdi ve kasayı açtı. Kasanın içinde bir sürü değerli ev eşyası vardı. Biraz eskimişlerdi. Ve bir çok kutu vardı. Ama hepsi kutu şeklinde değildi. Cincüce hala aptal aptal sırıtıyordu.

Sesli düşündüm.
Bir kere büyü yaptım mektubumun da akşam geleceğini düşünüyorum. O yüzden bu küçük büyüden zarar gelmez dedim ve yine asamı doğrultum ve
" Accio Galleon" dedim. Hemen silindir şeklinde olan puf -koltuk- un kapağı açıldı ve içinden bir kese elime geldi.

Keseyi Dianond a verdim kesenin apzını açtı ve içinden yaklaşık 2 avuç galleon çıktı.
"Eh bu da idare eder."
" Evet. Ayrıca Sadie bir şey söyleyeceğim; hatırlıyor musun bana bir şey demiştin. Seçmen şapka sana Ailesi Gryffindor olmasına rağmen demişti. Yani ya senin ailen de büyücü ise. Sende cincüce ye elini uzat eğer böyle bir ihtimal varsa bir şansımızı deneyelim huh?"

Afallamıştım. Aslında denemekten zarar gelmezdi. Ama denemeyi bilmediğim bir sebepten dolayı istemiyordum. Korkuyordum...

New Wizard✨~ Harry Potter~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin