Im The Trouble

61 11 4
                                    

Gözlerimi açtığımda hastane kanadındaydım. Madam Pomfrey; Harry, Hermonie, Ron ve Dia'yı dışarı çıkarmaya ikna etmeye çalışıyordu. Uyandığımı anlayan Harry zavallı pomfrey'in kolunun altından koşarak yanıma geldi.
" Sen, sen iyi misin? "
" Benden kurtulması için siyah bir toz bulutundan daha iyisini yapması gerekecek "
Güldü. Ama ben gülmedim çünkü hala sinirliydim. Neden mi? Bilmiyorum.

" Neden ordaydın ki? Ayrıca nasıl öğrendin. "
" Çok soru soruyorsun Hermione ve mümkünse orası bana kalsın "

Diamond hemen yetişti.

" Onu sıkıcı sorularınızla bunaltmayı kesin, dinlenmesi lazım "
Gülerek bana bir demet muz uzattı üzerindede kırmızı bir fiyonk vardı.
" Oğğh teşekkür ederim. Hiç gerek yoktu değil cidden ihtiyacım vardı. Ama dur bir dakika "
Komidinden asamı aldım ve Ron'a sert bir bakış atarak fiyonkun rengini yeşile dönüştürdüm.
" Daha iyi "
Hermonie Harry'e baktı
" Bence ikisini yalnız bırakalım "
Diamond itiraz etse de kaş göz işaretleri ile anlaşarak onun çıkmasını sağladım.

İkimiz kalınca Harry konuya daldı.
" Kütüphanede dediklerini hatırlıyor musun?"
" Evet, tabiki"
" Bunu konuşmamız lazım biliyorsun değil mi?"
" Ah! Tamam, konuşalım. Merhaba Ben seninle ikiz olduğunu bir kaç gün önce öğrenen Sadie Lilly POTTER" dedim pottera baskı yaparak ve elimi uzattıktan sonra devam ettim.
" Öncellikle bunu senle konuşacağım ama şuan cidden dinlenmeye ihtiyacım var. Yani üzgünüm- MADAM POMFREY, MADAM POMFREY "

" Evet, Sadie bir şey mi oldu?"
" Önemli bir şey değil ama bence biraz uykuya ve dinlenmeye ihtiyacım var"
" Evet, elbette. Sen hala burda ne yapıyorsun Harry? Seninde uykuya ihtiyacın var şimdi doğru yatağına git "
"Madam saat daha erken "
" O zaman dersine hadi"
Pomfrey onu dışarıya çıkarırken arkasından gülerek elimi yukarıya kaldırdım ve parmaklarımı aşağı yukarı hareket ettirerek el salladım.
"Bay bayy"

Cidden uykuya ihtiyacım olduğunu düşünerek uyumaya karar verdim.

Uyandığımda akşam olmuştu. Neden bilmiyorum ama Draco ile konuşasım gelmişti ve konuşacaktım. Dediğim gibi neden bilmiyorum.

Madam Pofudu- pardon Pomfrey buralarda görünmüyordu. Draco'nun yanına gitmeden önce Tony'e ,yani mutfakta çalışan ev cinine, uğrayacaktım. Büyük ihtimalle yemeği kaçırmış olmalıydım ve açtım.

Yatağımdan çıkmamam gerektiğini bildiğim halde çıktım. Çünkü Sadie olmak bunu gerektirir. Mutfağa doğru yönelirken oldukça sessiz olmaya çalışıyordum çünkü Harry'nin aksine benim bir pelerinim yoktu. Ah harry, son off a bitc- neyse sinirlenme sadie.

Kapıyı açtım ve gözümle Tony'i aradım zorlanmadım çünkü diğer cinlerin aksine daha ufak tefek bişiydi. Hemen yanıma geldi.
" Bayan Hale burda ne işin-"
"Potter"
"Efendim?"
" İsmim Sadie Potter ama neyse senin bana 'Bayan' demene gerek yok sadece Sadie de"
" Tabi efendim. Tony sadece neden burada olduğunuzu merak ediyor."
" Sadie akşam yemeğini kaçırdı ve karnı aç ona bir şeyler hazırlar mısın diye merak ediyor."
"Evet, elbette "
Parmaklarını şıklattı. Yoktan bir akşam yemeği tabağı var etti. Teşekkür ederek arkamı döndüm ama beni durdu.
" Tony haddini aşıyor ama Bayan P- özür dilerim Sadie, buraya sık sık gelirse başı belaya girebilir. "
Güldüm ve elimi diz kapaklarıma koyarak eğildim.
" Oh çok tatlısın ama Tonyciğim Sadie'nin başı beladan kurtulmuyor." Dedim ve başını okşayıp mutfaktan ayrıldım.

Ortak salona girdiğimde yeşil deri koltukta Draco'yu göremedim onun yerine Goyle vardı. Uyumak istemediğim için göz devirerek koltuktan uzak olan masaya geçtim. Ne yapacağımı bilmiyordum eğer aptal Goyle olmasaydı sıcak ateşin karşısına geçer koltukta kitap falan okurdum. Ama onun yerine yağmurlu havayı izlerken yemeğimi yemeye başladım. Daha tabağım bitmeden karşımdaki sandalyenin çekilme sesiyle irkildim.

" Git başımdan Goyle"
" Demek adımı biliyorsun "
Onun duymayacağı bir şekilde ' Bir çok şey biliyorum ' diye fısıldadım.
" Ne?"
" Yok bir şey. Ayrıca beni rahat bırakır mısın? "
" Sadie bilmeni istiyorum sadece senden hoşlanıyorum "
" Ben yemekten başka bir şey sevmiyorsun sanıyordum " dedim ve yine göz devirerek koltuğa geçtim.

Yanıma oturmaya kalkınca ayağımı oturacağı yere uzattım.
" Orası dolu"
Diğer yanıma oturmaya çalıştı ve muhteşem elastikliğimi konuşturarak oraya da diğer ayağımı uzattım.
" Yer verir misin?"
" Hayır "
Bacağıma dokunacakken bir ses duydu.
" Kızı rahat bırak, Goyle "
Merdivenlerde saçını inek yalamış gibi duran Draco duruyordu.
Goyle hafif sinirle merdivenlerden yukarı hızla çıktı.
Draco koltuğa yaklaşınca duruşumdan taviz vermedim.
" Oturabilir miyim ?"
" Dediğim gibi, Hayır"
" Neden "
" Ona izin vermedim sana niye vericekmişim "
" Hadi ama beni Goyle ile aynı mı tutuyorsun"
Biraz düşündüm ve ona boş ama düşünceli bakışlar yolladım.
" Haklısın, gel "
Yanıma oturdu. Tuhaftı. Malfoy; Malfoy gibi davranmıyordu. Sadece yanımda oturdu ve ateşi izledi. Ben ise saçına bakıyordum.
Gözlerini ateşten ayırmadan konuştu
" Beni izlemeye devam edicek misin?"
" Saçın.."
" Çok mu mükemmel "
" Hayır. Berbat "
Dayanamayarak yaklaşık 6 yıldır yapmak istediğim şeyi yaptım ve jöleli saçlarına elimi daldırarak saçını bozdum. Kesinlikle daha iyi görünüyordu.
" Daha iyi. Her neyse, iyi geceler"
Şaşırıp kalmıştı. Yazık alışık değil tabi. Ben kalkıp giderken hala gözleriyle beni takip ediyordu.

Draco ile yaşanan tuhaf andan sonra yatağıma girmeden bir kaç muz yedim ve Dia'yı uyandırmamaya dikkat ederek yarın yeni aksiyonlu olaylara uyanmak üzere yatağa girdim.

Bölümü hiç sevmedim çünkü cidden çok aceleye geldi. Neyse sizi seviyorum 💘

Lütfen yorum yapıp oy verin, tşk. 🥰

Not; Artık bu hesapta daha aktif olucağım ve daha az aralıklarla yb atacağım elimden geldiğince (dedi ve....)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

New Wizard✨~ Harry Potter~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin