Jungkook'dan :
Sabah Suga hyung'un beni yataktan aşağı atmasıyla uyanmıştım.
Sg : Kalkta artık hep "tamam" dediğin şeyi yap!
Jk : Cidden! İnsan böyle uyandırılır mı!
Sg : Git bir catboy al! Biz yarın kendi evlerimize gidicez ve sen yalnız kalıcaksın! Sonra da bizi rahatsız ediyorsun Kook!
Jk : Tamam! Ama biraz daha uyuyayım!
Sg : Ben seni dövmeden hemen kalksan iyi olur!
Jk : Ama hyung!
Suga hyung seni döverim bakışlarını bana gönderdiği sırada hemen kalktım.
Jk : Ayıp ayıp! Beni mi izliyceksin giyinirken hyung!
Bana salak mısın der gibi baktığında gülmüştüm. O odadan çıktığında üzerime siyah pantalon ve beyaz boş tişört'ü geçirdim.
Aşağı indiğimde hepsi kendi catboyları ile ilgileniyordu. Grubumuzda gay olmayan Sadece Hoseok hyung'du. Onun catgirl'ü vardı.
Jk : Hyunglarım ben sizin isteğiniz üzerine bir catboy almaya gidiyorum lütfen bücürlerinize sahip çıkın!
Sg : Seni velet! Taehyung'a nasıl Bücür dersin!
Rm : Jin bebeğim gel buraya bücür sana demedi ağlama birtanem!
Onlar catboylarını yatıştırırken Jiuna'nın olanlar umrunda bile değildi. Çünkü Jiuna beni çok sever ve dediklerime asla alınmaz. ( Hoseok'un catgirl'ü )
-20 dk sonra-
Kız : Bay Jeon lütfen bu taraftan gelin. Oradaki catboylar fazla sessizdir.
Kız konuşurken ben sadece melek gibi uyuyan pembe saçlı küçük kediciğe bakmıştım. Yanına yaklaştığımda kız da benim yanıma gelmişti.
Jk : Şunun ismi nedir?
Kız : Ah o Jimin. Fazla sessizdir. Hatta biz onun hasta olduğunu düşünüyoruz.
Jk : Onu istiyorum. Kapıda bekliyorum hemen getirin.
Kızın cevabını beklemeden çıkışa doğru yürüdüm. Sanırım yalnız değilim artık minik bir kedicikle yaşıycam..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CATBOY / JİKOOK
Fanfiction*YETİŞKİN İÇERİK* Jm : Sayna oppa veya şahip mi demeyiyim? Jk : Hayır. Bana sevgilim diyeceksin miniğim. Not : Kapak Tasarımı Bana Aittir Lütfen İzinsiz (Ç) Almayın.