•8•FİNAL•

5.8K 262 181
                                    

Jungkook'dan :

Jm : Ihhmm..oppa

Jk : Ahh dur Jimin

Jm : Seni içimde istiyorum hadi becer beni oppa!

Jk : Jimin...

Jm : Beni sevmiyor musun?

Jk : Tabiki seviyorum!

Jm : O zaman hadi!

Jimin'e belli etmemeye çalışsam bile azmıştım. Sesi fazla tahrik ediyordu. Yavaşça ağırlığını vermeden yatakta yatan Jimin'in üzerine çıktım. Altımda kıvranan bedene baktığımda sırıtmadan edemedim.

Üzerinde durdum ve gömleğini çıkardım. Kendim de üzerimdeki gömleği çıkardığımda dudaklarına doğru yöneldim. Onu öperken aynı zamanda kendi pantalonumu çıkarıyordum. O da yaptıklarımın aynısını yapıyordu.

İkimizde boxerle kaldığımızda Jimin'in kızaran yanaklarını görmek için gözlerimi açtım. Gerçekten kızarmıştı. Gülüp yanaklarından öptüm ve işime devam ettim.

Jimin'in boxerini çıkardıktan sonra küçük pipisine baktım ( utandım amk ). Yavaşca kendi siyah boxerimi de çıkardım. Biraz kalktım ve Jimin'in küçük bacaklarını ayırdım.

Aletimi deliğine doğru yönlendirdim ve hızla içine girdim. Bunu yaptığım zaman evi inletecek derecede inlemişti.

Jk : Biraz böyle duracağım alışman için miniğim alıştığında bana söyle.

Beni anladığına dair kafasını salladı. Birkaç dakika öylece içinde durdum. Haraket etmem için kolumu sıktığında alıştığını anladım ve içinde git-gel yapmaya başladım.

Ne kadar onunla yatmak istemesem de o istiyordu gerçi bir nevi bende istiyordum. Jimin kollarımdan destek alarak kucağıma çıktığında yataktan kalktım ve çıplak bedenini duvara yasladım.

İçinde git-gel yaparken boynunda kendime ait izler bırakmayı unutmuyordum. Jimin hızlandığım zaman boynuma sarıldı ve tahrik edici sesiyle daha çok inlemeye başladı.

Banyoya doğru yürüdüm ve sıcak su dolu küvetin içene girdim. Jimin yavaştan kucağımda zıplamaya başladığında boşalacağımı hiss etdim.

Jk : Jimin kalk boşalacağım ahh~

Jimin hemen çıktı ve o da boşaldı. Biraz sonra bende boşaldığımda Jimin üzerime yaklaştı ve dudaklarıma uzun bir öpücük bıraktı.

-sabah-

Jk : Seni seviyorum bunu biliyorsundur umarım!

Jm : Kkk ama ben seni daha çok seviyorum biliyorsundur umarım!













HİKAYEMİ OKUDUĞUNUZ VE BAZILARINIZ OYLADIĞI İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM! LÜTFEN DİĞER  HİKAYELERİMİ OKUMAYI UNUTMAYIN!

CATBOY / JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin