•3•

6.1K 298 112
                                    

Jungkook'dan :

Jiuna aniden Jimin'i ittiğinde Jimin'in kafası ayağıma çarpmıştı. Neden böyle yaptı şimdi bu kız! Jimin'i kucağıma aldığımda beni buradan götür der gibi bakıyordu.

Jiuna'nın yüzüne bile bakmadan evden dışarı çıktım ve arabaya bindim. Jimin'i yan koltuğa oturtacağım sırada hızla minik kollarını bedenime doladı.

Jk : Tamam..sakinleş geçti miniğim. Kucağımda mı oturmak istiyorsun?

Jm : Hıhıı

Jk : Tamam o zaman birazcık sarıl ve sıkı tutun kafanı direksiyona çarpabilirsin.

Ben böyle dediğimde hızla yeniden sarılmıştı. Acaba şimdi onu nereye götürsem...buldum!

-27 dk sonra-

Jm : Sevgiyim bayna ne ayıcaksıynn!

Jk : Hm..sana kocaman oyuncaklar ve yeni kıyafetler alacağım miniğim.

Jm : Yey yaşaysın!

Onu kucağıma aldığımda minik kollarını boynuma doladı ve kafasını da omzuma koydu. Biz insanların yanından geçerken Jimin'in kuyruğu yüzünden herkes bize bakıyordu. Çokta sikimde.

Çocuklar için olan mağazanın önüne geldiğimizde benden küçük gibi duran kız yanımıza geldi.

Kız : Bay Jeon kardeşiniz mi yoksa?

Jk : Hayır ve bu seni ilgilendirmez. İşini yap ve bana en iyi giysileri getir.

Kız göz devirdikten sonra içeri geçti. Bir kaç dakika sonra elinde bir sürü kıyafet ile döndüğünde Jimin'e giymesini söyledim.

Jm : Ayma beyn keyndim giyemem kiy.

Kıza yanımaza gelmesi için el hareketinde bulundum saniyeler sonra kız yanımızda durduğunda Jimin'i giydirmesini söyledim..

-2 saat sonra-

Jk : Minik Jimin alışverişimiz'i sevdimi bakalım?

Jm : Eveyt!

Söylediği şey karşısında gülümsedim ve yanaklarından öptüm. Jimin ani bir hareketle*********************

















( Azıcık merak edin )

CATBOY / JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin