Ona zawsze była ode mnie lepsza. Ładniejsza , grzeczniejsza ( z czym się nie zgodze ) i wiecznie faworyzowana.
Czy to w szkole , czy w domu..
Mnie niby też lubili , czasem wychwalali za rewelacyjne wyniki w nauce , ale i tak zawsze schodziłam na drugi plan. Nie miałam nigdy do nikogo pretensji , ale czasami mnie to bolało.
Teraz , gdy jesteśmy prawie dorosłe, mamy obie po 17 lat , można powiedzieć że żyjemy w 2 różnych od siebie światach. Avii kilka dni temu oznajmiła , że wyprowadza się do swojego chłopaka Mike. Rodzice nie prostestowali , i już 2 dni po tym zdarzeniu zamieszkała kilka ulic dalej. Mimo tego nie pozwolili mi się przenieść do jej pokoju i nadal muszę dać radę w 10 m.kw.
Mimo różnic mam wrażenie, że nie chciałabym tak żyć jak moja siostra.
Ciągłe imprezy i ani chwili poświęconej na naukę. Ja zdecydowanie wolę życie w domowym zaciszu , ale jednocześnie spotykam się ze znajomymi i najlepszym przyjacielem Lukiem.
Jestem tylko ciekawa , jak Avii się usamodzielni , skoro rodzice zapewniają jej wszystko , co niezbędne. Ja za to potrafię przeżyć z kieszonkowych , mam swoje oszczędności na dorosłe życie.Pozatym nie podoba mi się ten cały Mike. On jest taki tajemniczy, a wygląda na totalnego bandyte i oszusta. Powiedzcie mi - czy koleś z wytatułowaną ręką , kilkoma kolczykami , napakowany bardziej niż najlepszy na świecie bokser pasuje do drobnej , ładnej dziewczyny. Nie skomentuję już tego , że jest 9 lat starszy .
Jeśli chodzi o szkołę , tam również większość osób woli ją. W klasie jest 30 osób, z czego zaledwie 10 się do mnie wogóle oddzywa . Nie że zazdroszczę, i tak nie lubię dziewczyn z którymi ona przebywa.
Byłybyśmy prawie identyczne , gdyby nie to , że ona ma mnóstwo tapety na twarzy , kiedy ja maluję się delikatnie. Z ubiorem jest podobnie . Niektórzy twierdzą, że ja jestem tą cichszą i rozsądniejszą stroną , a ona tą ładniejszą i pewną siebie.
Podsumowując - Tak w skrócie wygląda moje życie . Mimo tego, co opisałam nie uważam się za gorszą od Avii. Swój honor mam .A tak wogóle,
To jestem Alie.
CZYTASZ
Taki los..
AdventureSzczupła, piękna , pewna siebie , bogata , chłopcy rywalizują o jej względy . Oto Avii . Ale to nie ja , tylko moja siostra.. ona ma wszystko , ja nie mam prawie nic.. ale pewnego dnia..