Note

119 32 27
                                    

Time is over...

Κι είναι κάποιοι άνθρωποι που ξεχωρίζουν. Άνθρωποι σαν τ' αστέρια στον σκοτεινό ουρανό. Άνθρωποι που το μόνο μέλημά τους είναι να σε φωτίζουν, να σε ζεσταίνουν. Για όσο μπορούν, για όσο έχουν χρόνο.

Είναι όλα αυτά τ' αστέρια, λοιπόν, εκείνα στα οποία αφιέρωσα αυτό εδώ το βιβλίο. Τ' αστέρια μου, που μου χάρισαν και μου χαρίζουν χρόνο φωτίζοντάς με. Τ' αστέρια μου που κάνουν την νύχτα μαγική και ξορκίζουν τους δαίμονες.

Σ'αυτά τ' αστέρια, στους ανθρώπους μου, στους αγαπημένους μου, αξίζει μέσα σ'όλα και το μεγαλύτερο ευχαριστώ που έχω την δύναμη να πω. Μια ιστορία είναι λίγη, οι λέξεις είναι πολύ μικρές για να το περιγράψουν. Ευχαριστώ που υπήρξατε, που υπάρχετε και που θα υπάρχετε δίπλα μου. Ευχαριστώ για τον χρόνο που μου χαρίσατε, που μου χαρίζετε, που θα μου χαρίσετε. Για όσα μου προσφέρατε, μου προσφέρετε και θα μου προσφέρετε στο μέλλον. Ευχαριστώ για το φως σας. Ευχαριστώ για όσα ήμουν, για όσα είμαι και για όσα πρόκειται να γίνω.

Θέλω να αναφερθώ και σ'ένα ακόμη αστέρι όμως. Ένα αστέρι που εμφανίστηκε απρόσμενα στον ουρανό μου και ίσως να μην ξέρει πόσο ισχυρό είναι το φως του. Κι είναι τα λόγια του που με ώθησαν σ'αυτήν εδώ την ιστορία. Λόγια που μου θύμισαν την αλήθεια και δεν μπορώ παρά να το ευχαριστήσω γι'αυτό.

Και τώρα, ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλω και σε σας, αγαπητοί αναγνώστες. Εσάς που είτε είστε φανεροί είτε αφανείς αναγνώστες, που είτε διαβάσατε μια λέξη, είτε ολόκληρο το διήγημα. Σας ευχαριστώ όλους που χαρίσατε χρόνο σ'αυτό εδώ το δημιούργημά μου, που το στηρίξατε. Ελπίζω αυτός ο χρόνος να μην πήγε χαμένος.

Και θα σας αφήσω με μια φράση και με το τραγούδι πάνω, που ακόμη κι αν δεν σας αρέσει θα ήθελα να διαβάσετε τους στίχους του.

Όπως λέει λοιπόν κι εκείνο το απρόσμενο, λαμπερό αστέρι, "Don't forget to give time to people you love".

Και εγώ θα προσθέσω, "Είσαι κι εσύ ένα αστέρι σε κάποιον ουρανό, ακόμη κι αν δεν το ξέρεις. Κι ο ουρανός έχει ανάγκη κάθε αστέρι του. Γι'αυτό φρόντισε να είσαι πάντα εκεί φωτίζοντάς τον".


💕~Bye~💕

TimeWhere stories live. Discover now