Islak

3K 27 18
                                    

Arkamı döndüm ve yürümeye başladım. Bu sefer 'dur' dese duracaktım. Kulaklarim onun sesini ariyordu. Bir an durakladım. Şimdi, dedim sessizce.. ya şimdi ya da hiç.

Bekledim oylece. Etraftaki tek ses açık olan pencereden içeri giren rüzgarın uğultusuydu. Ayaklarım ileri gitmek istemiyordu. Ondan uzaklasamiyordum. En sonunda goğüslerimi diklestirdim ,ayak topuklarım biraz havalandı yada havalanmadı. Bir nefes.. Elleriyle omzuma düşen saclarımı geriye attı. Soluduğu havayı ta icimde hissediyordum. Nefes aralıklarım yavaşladı. Boşluğa düşen ellerim uyuşmuştu adeta. Bedenim bi tepki vermek için deliriyordu. Omzumdan yukarı doğru bi ıslaklık hissettim. Dudağının dokunduğu heryer kaşıniyordu sanki. Daha fazla dayanamadım. Belimi saran eline sarıldım sıkı sıkı .Başımı başına çevirdim. Gözleri gözlerimi yakaladı o an. Gitme, diyordu. Gitme.. Gidemiyorum, dedim bende. Gidemiyorum. Beni saran kollarının arasında kıvrıldım adeta. şimdi yüzünü daha net görüyordum. Dışarıyı aydınlatan sokak lambasının yüzündeki parıltısıydı onu gormemi sağlayan. Elleri belimden yukarı çıkıyordu yavaş yavaş. Tüylerim diken diken oldu. Heyacandan deli gibi atiyordu kalbim. Göğüslerim. Yavaşladı elleri . Okşuyordu adeta bütün vücudumu. Ellerimi dudaklarına taşıdım bende. Hala ıslaktılar. Göğüslerimdeki parmaklarını dudaklarıma getirdi bu kezde. Dayanamiyordum artık. Nefesini yutuyordum sanki. Dudakları dudaklarıma dokundu usulca. öpüyordu beni. Karşılık vermeye çalıştım. Dudağı dudağımdayken parmaklarımı saçlarında gezdiriyordum. Ilk başlarda yavaş olan ritmi şiddetini artırıyordu adeta. Dudağını ısırdım yanlışlıkla. Sanırım o an yerin dibine girmem gerekirdi. Ama girmedim. Durdu birden. Yüzünü geriye çekti ve bi eliyle dudağına dokundu. Ardından o muhteşem gülümsemesi. "Yapma böyle " dedim. Tekrar yaklaştı. o yaklaştıkça ben eriyordum. "ne yapıyorum? " diye fısıldadı kulağıma .Bu kez ben eğildim ensesine. Nefesim ensesine değerken içini okşayan o şehvetin onu etkileyişini izledim..

"Bunu işte. Her hareketin biraz daha hızlı carpmasına sebep kalbimin"

Sözlerim onu gülümsetmişti yine. Tekrar yüzünü Bana çevirdi. .

"Ben zaten bunun için nefes alıyorum be güzelim. O kalbin varya o kalbin. O biraz daha carpsın diye yapıyorum bunları. "

Bi kere daha öptüm. Sonra bi kere daha. ve bir kere daha..

Üzerindeki ceketi çıkartmak için yeltendim. Ellerim gömleğinin duğmelerini aralarken 'dur' dedi.

Neyi yanlış yapmıştım ki, ?? Bi adım geri attı birden.

'Sorun ne' bakışımı attım. Gözlerini gözlerimden ayırmayan gözlerine biraz utanç, biraz hayal kırıklığıyla bakıyordum şimdi de. "Böyle değil Arya" dedi. "Bu şekilde değil. "

Nefesim kesildi. Beni reddettiğini haykıran suratına bakmamalıydım artık. Başımı öne eğdim yavaşça. Ben anlayamadan ceketini eline aldı ve fırtına gibi çıktı dışarı.

"Seni istemediğimden değil , sadece yapamam be güzelim , ben sana bunu yapamam , "...

Son sözleri..

Başimi çevirdim hemen ,, ama artık burada değildi. . Akan gözyaşlarımı sildim. Şimdi nasıl bakardım suratına. Bu kadar 'onun'hissettikten sonra kendimi, ,nasıl bakardım ?

AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin