Yanıma ilk gelen Kerem oldu. Bana sarıldı. Ben artık ona bir şans vermeye karar vermiştim. Bugün ona son kez sinirlenmiştim. Kerem'e sıkıca sarıldım. Çok sıkıca. Sonra yüzüm avuçlarının içine aldı ve bana baktı. Ben hala ağlıyordum.
Sonra ağladığını fark edince Meltem yanıma geldi. Ona da sarıldım. Bana neden ağladıgımı sorunca Berk'i işaret ettim. Ve ona "Ben kararımı verdim. Kerem'i seviyorum." Dedim ve o da bana en sevdiğim aşk şarkılarından birini açtı. Ve kesin Kerem'e birşey söylemiş olacak ki Kerem bana dans teklif etti. Deliler gibi 4 şarkı boyunca dans ettik. En son şarkı ise hiç bilmediğim bir şarkıyı. Kerem'in benim için özel isteğiydi. En sonunda bana sarıldı ve kulğıma seni seviyorum! Dedi. Ona bir buse verdim. Bana yaklaştı. Tam beni öleceğini düşündüğüm anda Berk yaklaştı. Ve o da öpücügünün yönünü değiştirdi. Ve alnimi öpüverdi. Ben de Berk'in yaklaştığını bile bile. Veya belki de onu kıskandırmak için. "Seni seviyorum!" Deyiverdim. Berk bunu duyunca ona daha sıkı sarıldım. Ve Berk yanımıza geldi. "Aşk kumruları, ne tatlısınız öyle!?" Teşekkür ettik ve dansa devam ettik. Pek bişey hissetmemiştim. Ama biz birbirimizi seçmiştir o yeterdi. Saç renklerimiz uyuyordu. Boyu benden uzundu ama olsun. O gün sadece dans ettik. Berk'i de görmedim.
Sabah olduğunda evdeydim. Nasıl oraya gelmiştim? Tahminim şuydu. Ben çıkmıştım Meltem de beni eve bırakmıştı. Ama öyle değilmiş. Aşağı indim ve onu görünce şaşırdım. Öyleki düştüm. Beni kaldırdı. Ve gereken açıklamayı yaptı. Ben sarhoş olmuşum. Çantadan anahtarı bulmuş eve getirmiş ve yalnız bırakamamış. Sonra öylesine güldüm.
O anlatıyor ben güle güle onu dinliyordum. Hazırladığı masaya geçtik.
"Niye zahmet ettin?"
"Yorulma istedim. Korktuğum mu seni?"
"Yoo. Sadece erkek arkadaşımı evimde görünce şaşırdım."
"Erkek arkadaş?"
"Aaaa!" Tam salatadan bir lokma alacaktım ki ne giydiğimi fark ettim.
"Iyi mısın?""Ben neden bunu gitmiştim ki?"
"Haa. O mu? Bilmem. İstersen git üstünü değiştir. Ben beklerim."
"Teşekkürler harikasın."
"Neden?"
"Hem bana gözünü sürmüyorsun, hem bana katlanıyorsun, hem de beni sabırla her zaman beni bekliyorsun."
Gözlerime baktı ve,
"Seni seviyorum çünkü. Seni kendimden bile kıskaniyorum çünkü, senin tatlılığına dayanamıyorum aslında, ve son olarak mükemmel şeyler ucuz degildir sabır gerektirir. Seni seviyorum çünkü. Bu açıklayıcı oldu mu?""Beni bekle romantik çocuk." Üstümü değiştirmem için merdivenden 3 adım çıktım ve zil çaldı. Aşağı indim kapıyı Kerem açtı. Sonra ben gittim. Ona merakla baktım. Sonra da kapıya. Ve bana açıklama beklercesine yumruklarını sıkarak bakan ona...
Merhaba arkadaşlar ama kimse oylamıyor. Ben zor şartlar altında yazıyorum. Ya da az kişi okuyor. Lütfen biraz yardım edin. Bu hikayeyi paylaşan herkese...Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Miyim Bu?
ChickLitGençlikten bahseden ,benim seve seve yazdığım bir hikaye. Bir genç kızın sıradan olmayan ama sıradan olarak yaşadığı hayatı. En kısa sürede yazmaya çalışıyorum. Umarım beğenirsiniz.