MinSuga
1.876 beğenme
MinSuga Sıkıldım..LilKookie: AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ SANA AŞIĞIM !!!!!!
MinSuga: @LilKookie'ye yanıt> Buralarda pinekleyeceğine hesabına bir tane de olsa fotoğraf yükle ahmak nesin sen oppacı mı ?
LilKookie: @MinSuga'ya yanıt> Birileri beni merak ediyor galiba .dyoongi_benimhıh: OPPAAĞAAAĞ
T_oppacıofficial:@yoongi_benimhıh'a yanıt> Sus lan amk çançinçonu o benim oppam. OPPAĞAAAAĞĞĞ KAM TU TÖRKİİİİĞĞĞAĞAĞhonyjoonie: Lan sıpa gene taş gibisin.
MinSuga: @honyjoonie'ye yanıt> Sen de kanka sen de.sunshine_hopeshine: Kanka ahiret ne tarafta o tarafa düşeyim.
MinSuga: @sunshine_hopeshine'a yanıt>Şu tarafta kanka.biroppacıdaha: Oppa gece gündüz gözlerine şiirler yazıp saatlerce başında jiletlemek istiyorum kendimi..
5 beğeni
LilKookie:@biroppacıdaha'ya yanıt> Hestir lan ordan beğenen 5 kişi ve sen bi bitmediniz.manyahshipper31: Hmm az bekle ben seninle shipleyecek biri bulana dek bekle.. ;)
MinSuga: @manyahshipper31'e yanıt> Hoşt lan hoştLilKookie: Ben dürüm sen lavaş sar beni yavaş yavaş.
245 beğenme
MinSuga: @LilKookie'ye yanıt> Ne içtin lan sen ?
LilKookie: @MinSuga'ya yanıt> Aşk şarabı.
MinSuga: @LilKookie'ye yanıt> Siktir git lan deli.
LilKookie: @MinSuga'ya yanıt> Sikip gidiyim ?
MinSuga: @LilKookie'ye yanıt> HOŞTFUJDANOSH: Sende var ya böyle üfff efsane uke tipi var. Hem de nasıl böyle anlatamam efsane kedicik olur senden !
MinSuga: @FUJDANOSH'a yanıt> DELİ MİSİN LAN
LilKookie: @MinSuga'ya yanıt> Yoo bence çok doğru. Haklı yani. Hani seni öyle bi düşünmek var ya... ben bi lavaboya mı gitsem ne
FUJDANOSH: EHUEHE kanka gel materyal var @manyahshipper31 ㅋㅋㅋ
manyahshipper: @FUJDANOSH'a yanıt> Hahaha sizi shipliyoruz beyler :)
MinSuga: @FUJDANOSH'a yanıt> Geberirsiniz umarım amk.
LilKookie: @MinSuga'ya yanıt> Yok yok gebermesinler yazık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐼'𝑀 𝐻𝐸𝑅𝐸 - Jjk+ Myg ✔
FanfictionLilKookie: Seni süzen gözleri görebiliyorum hyung. Bana aklımı kaybettiriyorlar. -Bu ficteki olaylar asla direkt olarak idollere zarar verme, tecavüz, hakaret etme vs. amaçlı değildir kişiler sadece fic senaryosuna göre karakterleştirilmişlerdir.- S...