TaTaeV
2.567 beğenme
TaTaeV Yorucu bir gündü '-'MochiJiminie: Uyuyakalmışsınız çok sevimli.
bangBAMBAM: Eniştemiz mi kanka ?
TaTaeV: @bangBAMBAM'a yanıt: Şşşşş çok ayıp.
bangBAMBAM: @TaTaeV'ye yanıt: Bir cevap alamadım ama neyse :DRosie_xx: Ah çok tatlısın..~
TaTaeV: @Rosie_xx'e yanıt> Çok teşekkür ederim >.< 💕💕
Rosie_xx: @TaTaeV'ye yanıt> AĞAĞAĞAĞAĞĞĞ KALP ATTI BANA AĞAĞAĞAĞĞTAEHYUN-noG: Hyung ! Çok yakışıklısın hyung !
TaTaeV: @TAEHYUN-noG'ye yanıt: Teşekkürler velet sen de öyle.
TAEHYUN-noG: AĞĞĞĞ !!! Bans yakışıklı dedi !!!strayBOYZ: Yakıştırmadım değil ;D Yanındaki parça kim ?
TaTaeV: @strayBOYZ'a yanıt: Ya kankam o benim. Aklından bile geçirme.Kaiyungsoo: Bro uyurken de çok şekşisin bro nazar değmesin bro.
TaTaeV: @Kaiyungsoo'ya yanıt> Kanka o nick ne ㅋㅋ
Kaiyungsoo: @TaTaeV'ye yanıt> Hiiççç.Jennyie: Az makyaj yapın bu tip nedir ya.
TaTaeV: @Jennyie'e yanıt: Sen artık sakın konuşma benimle aşüfte karı.
Jennyie: @TaTaeV'ye yanıt> Gene noldu ya ?
TaTaeV: @Jennyie'ye yanıt: Siktir git amk bugün beni herkese rezil ettin. Sattın iki dakikada aq kankası seni.
Jennyie: @TaTae'ye yanıt> Kana yemin ederim amacım öyle değildi.
TaTaeV: @Jennyie' ye yanıt> Hestir lan ordan.
*TaTae @Jennyie kişisinin yorumunu sildi*Jaeswag: :> Gayyyy
TaTae: @Jaeswag'e yanıt> FESATLAR SİZİ KANKAM O KANKAMJaeswag: Gel kıçıma anlat amk omuzunda adam uyutuyormuşsun da haberimiz yokmuş helal olsun.
TaTaeV: @Jaeswag'e yanıt> Öldüreceksiniz bir gün beni.biradetfujoshi: Oha düştüm.
TaTaeV: @biradetfujoshi'ye yanıt> Amanın düşmeyiniz.
biradetfujoshi: @TaTaeV'ye yanıt> Zihnim sizi çok hayırlı hallerde hayal ederken biraz imkansız ;>
TaTaeV: @biradetfujoshi'ye yanıt> HÖST LAN HÖST.MinSuga: Yanındaki kim etiketlemeyi unutmuşsun ?
TaTaeV: @MinSuga'ya yanıt> Ah bilerek etiketlemedim.
MinSuga: @TaTaeV'ye yanıt> Etiketle bence.
TaTaeV: @MinSuga'ya yanıt> Hesabının gizli kalmasını istiyor üzgünüm.*MinSuga bu gönderiyi beğendi*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐼'𝑀 𝐻𝐸𝑅𝐸 - Jjk+ Myg ✔
FanfictionLilKookie: Seni süzen gözleri görebiliyorum hyung. Bana aklımı kaybettiriyorlar. -Bu ficteki olaylar asla direkt olarak idollere zarar verme, tecavüz, hakaret etme vs. amaçlı değildir kişiler sadece fic senaryosuna göre karakterleştirilmişlerdir.- S...