7

733 34 3
                                    

Jungkook un anlatımından

Yn ile konuşurken kapı çaldı, kapıya doğru giderken sehbaya çarpıp bir bardağın yere düşüp kırılmasına neden oldum, kapıyı açtığımda karşımda yn vardı, onu görünce ufak çaplı bir şok geçirdim... Kapıda biraz konuştuktan sonra onu içeriye aldım.

Onu gördüğümde kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu, yıllardır olduğu gibi. Onu seviyordum, hemde çok

Ayağa kalkıp gitmeye çalışırken, onu kendime doğru çekip, üzerime düşmesine neden oldum. Aslında aklımda bu yoktu ama birden üzerime düştü. Birlikte koltuğa düştük, yn üzerimde yatıyordu. Bir süre öylece durup konuştuktan sonra yn uyuya kaldı, bende onu alıp yatak odasına götürüp, yatağa yatırdım ve üzerini iyice örttüm.

Kaç saattir yn yi izliyordum, bilmiyordum. Saate baktığımda 01:01 olduğunu gördüm, ve gülerek yn ye yaklaşıp alnını öptüm, sonra bende yatağa, yanına yattım. Bu gece dünyanın en mutlu erkeğiydim.

Ertesi sabah

Yn nin anlatımından

Sabah gözümü açtığımda, Jungkook un yatağında yatıyordum. Ama etrafta Jungkook yoktu. Saate baktım, saat 09:15 ti, yataktan kalkıp etrafa bakınmaya başladım. Evin bütün odalarına baktım, son olarak mutfağa girdiğimde Jungkook u gördüm. Kahvaltı hazırlıyordu, hiç sesimi çıkarmadım, kapıya yaslanıp onu izledim.

Jungkook: (gülerek) daha ne kadar izlemeye devam edeceksin?

Yn: (somurtarak) sana da günaydın Jungkook!

Jungkook: günaydın

Mutfak mermerine oturup, kollarımı göğsümde bağladım.

Jungkook: dayanamıyorum

Yn: neye?

Jungkook: öyle yapma

Yn: nasıl?

Jungkook: öyle yapma işte

Yn: nasıl yapmim Jungkook

Dedikten sonra onu bileğinden tutup kendime doğru çektim.

Yn: nasıl yapmim? Sorum havada kaldı

Kollarımı boynuna götürüp, kulağına doğru eğilerek, nasıl diye fısıldadım.

Bir anda beni kucağına alıp, öpmeye başladı. Bende karşılık veriyordum... Vicudum yanıyordu, dokunduğu her yer yanıyordu...

1 saat sonra

Yatakta Jungkook un yüzünü inceliyordum.

Yn: bu kalp için çok fazlasın

Jungkook: heeey, o kalpte çocuklarımıza da yer ayır

Yn: çocuk mu? hmm peki

Jungkook: peki mi?

Yn: bizim kahvaltıya ne oldu.

Jungkook: unuttum ben onu ya, aklımı başımdan aldın

Ona bakıp güldüm ve yataktan çıkıp duşa yöneldim.

Yn: ben hemen geliyorum sen kahvaltıyı hazırlarsın

Diyip koşarak banyoya gittim.

Jungkook: (bağırarak) işin bitince seslen

Ona cevap vermeyip sıcacık suyun altında duş almaya başladım.

10 dk sonra

Jungkook un bornozunu giyip, banyonun kapısına yöneldim. Kapıyı açıp Jungkook a seslendim, ve oda hemen geldip banyoya girdi. O içeride duş alırken bende, iç çamaşırlarımı ve onun uzun beyaz t-shirt ünü giyiyordum, bana bol geldiği  için üzerime başka birşey giymeyip odadan çıktım.

Gizemli?¿ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin