Dibilik Eunji,..
Eunji baring meniarap diatas katil nya sambil menangis.
Jung Eunji: jeballyo..hiks..hiks..
Bantalnya ditumbuk banyak kali.
Jung Eunji:*nangis* huarghh!!!! Jeon Jungkook!!
Leo berhenti didepan biliknya saeng nya. Kebetulan pintu tidak ditutup. Hati Leo menjadi sayu apabila nampak dongsaeng nya memeluk frame gambar Jungkook.
Jung Eunji: bogoshipoe.. Hiks..hiks..
♥♥♥
Jungkook berdiri diluar rumah Eunji. Dia memandang tingkap bilik Eunji yg berada diatas.
Jeon Jungkook: mianhae..
Jungkook memandang gelang yg Eunji baling kedalam tong sampah tadi. Jungkook telah kutip kembali gelang itu.
Leo pun keluar untuk membuang sampah dia ternampak Jungkook. Cepat² Leo menyorok disebalik kereta.
Jeon Jungkook: my love.. Just You..
Jungkook meletakkan gelang itu pada pasu bunga ros merah jambu. Jungkook menghidupkan enjin motor scrambler nya lalu meluncur laju pada jalan raya.
Leo mengambil gelang itu.
>>
K
E
S
O
K
K
A
N
N
Y
A
Dipondok bas..
Eunji menunggu bas seorang diri. Manakala Jungkook hanya memerhatikan Eunji dari seberang jalan.
Jungkook nampak Eunji memandang lama pada tempat yg selalu dia duduk. Dulu,dia yg selalu menemani Eunji. Tapi sekarang..semuanya berubah.
Eunji cuba sedaya upaya untuk move on,dia cuba melawan pedihnya rindu kepada Jungkook.
Flashback.
Eunji sedang duduk dipondok bas. Tiba-tiba matanya ditutup seseorang. Eunji memegang tangan org itu lalu dia tersenyum apabila dapat rasa gelang yg dipakai oleh org itu.
Jung Eunji: Jungkook oppa~
Jungkook terus melepaskan Eunji lalu duduk disebelah Eunji.
Jeon Jungkook: good morning~♥
Jung Eunji: morning oppa~
Awalnya oppa datang?Jeon Jungkook: oppa tak nak chagi rasa kesepian. Kalau boleh tiap² hari oppa nak ada dgn chagi.
Jung Eunji: tapi--
Jeon Jungkook: tak de tapi². Jung Eunji is mine. Just you~
Eunji tersenyum mendengar perkataan yg keluar dari mulut Jungkook.
End flashback
Bunyi bas membuatkan Eunji berada pada alam nyata nya.
TBC
YOU ARE READING
[C] Just You S1
Teen FictionJung Eunji & Jeon Jungkook ff Kerana satu perselisihan faham,Eunji dan Jungkook putus. Namun tiap-tiap hari,bayangan kenangan mereka menganggu mereka. "Kenapa awk curang?!"-Eunji "Awk salah faham ni! Saya cuma.."-Jungkook "Cuma apa?!! Dasar Jan--"-E...