Di Universiti Seoul,Jung Eunji: itu lawak! Hahahaha!!!
Park Jimin: kau tak habis² gelakan aku! Tak nak lh kawan ngan kau.*pout*
Jung Eunji: aloh²~ janganlah majok chingu-yah..
Park Jimin: mana ada aku merajuk! Aku frust je..
Jung Eunji: kau ni o--
Buk!
Jung Eunji: joeseonghamnida!*bow*
Namja itu turut bow lalu pergi dari situ.
*Jeon Jungkook situation.
Buk!
Xxx: joeseonghamnida!*bow*
Jungkook hanya bow sahaja lalu pergi dari situ. Kerana dia ada urusan di Universiti ini.
Back to Eunji situation
Park Jimin: tu lah! Cuai sangat!Jung Eunji: tapi dia tu ma--
Park Jimin: kajja! Nanti lambat pergi kelas!
Jimin terus menarik tangan Eunji.
[Senior tahap 2]
E
unji dan Jimin tidak habis² berborak tntg pekerjaan sampingan lah,kahwin lah,anak lah.
Park Jimin: kau ingat Jungkook lagi?
Jung Eunji: mestilah! First love aku kot~
Air muka Eunji sudah mula sedih. Sesungguhnya,dia sangat merindui lelaki yg mampu menawan hatinya itu.
Park Jimin: wae?
Jung Eunji: macam mana dgn Leo oppa?
Park Jimin: maksud kau?
Jung Eunji: Leo oppa kan tak suka dgn dia. Bukan setakat tak suka tapi 'BENCI'.
Park Jimin: molla. Oppa kau tu tak pikir dulu ke?
Jung Eunji: nan molla. Mesti Jungkook happy dgn yeochin baru dia,an..
Park Jimin: maybe.
*Jeon Jungkook situation
Jeon Jungkook: bwo?! Kelas Senior tahap 1 dah penuh?!
Pengurus: nae. Tapi saya rasa kelas senior tahap 2 masih ada satu kekosongan.
Jeon Jungkook: aishh..jinja?! Tak pe lah. Saya cari Universiti lain je.
Jungkook terus keluar dari pejabat dgn muka yg sedikit hampa. Semua pelajar yeoja memandang Jungkook sambil berbisik².
Maklumlah handsome kot~
"Ppali,Eunji!!!!!!"
Jeon Jungkook: Jimin?
Jimin berlari mengejar seorang gadis tetapi Jungkook tak dapat lihat siapa gadis itu.
Jungkook hanya mengekori Jimin secara senyap². Dia menyorok disebalik tembok. Dia mengukir senyumannya apabila nampak Eunji penuh dgn senyuman.
Jung Eunji: ahh~~!! Kimia aku benci Kimia!!
Jungkook pun pergi dari situ. Dia tahu yg Eunji bencikannya jadi buat apa lagi dia ada disitu.
Park Jimin: aku nak gi tandas jap. Okay?
Jung Eunji: okay.
♥♥♥
Park Jimin: Jungkook?
Jungkook menghentikan langkahnya tanpa memandang Jimin.Park Jimin: Jungkook? Kau ke tu?
Jungkook pusing ke belakang perlahan².
Jeon Jungkook: Ji..Jimin.
TBC
YOU ARE READING
[C] Just You S1
Teen FictionJung Eunji & Jeon Jungkook ff Kerana satu perselisihan faham,Eunji dan Jungkook putus. Namun tiap-tiap hari,bayangan kenangan mereka menganggu mereka. "Kenapa awk curang?!"-Eunji "Awk salah faham ni! Saya cuma.."-Jungkook "Cuma apa?!! Dasar Jan--"-E...