Bab 20

100 14 0
                                    

Eunji kini ditahan di wad. Leo masih berada disisi Eunji. Sebelum keluar tadi,Leo terpandang gambar Jungkook jadi dia rasa ini semua gara-gara Jungkook.

Leo menggengam penumbuk.

*Jungkook situation.

Jeon Jungkook: Bwo?!! Eunji masuk hospital?!!

Park Jimin: nae.

Jeon Jungkook: macam mana dia boleh masuk hospital?!

Park Jimin: itu aku tak tahu. Kajja.

Di Hospital Incheon..

Baru Jungkook ingin masuk,Leo tolak Jungkook dgn kasar sehingga membuat Jungkook jatuh.

Jeon Jungkook: sunbae..

Leo: kau tak layak jumpa saeng aku. Jangan jumpa dia lagi mulai sekarang. Aku takkan izinkan!

Jeon Jungkook: tapi--

Leo: berambus!!!

>>Skip

Jungkook tak sangka yg dia betul² dah hilang Eunji. Jungkook meraup kasar muka nya.

Dia bangun dari katil dan melihat gambar² yg tergantung kemas didinding biliknya.

Jeon Jungkook: bogoshipda,Eunji..

2 tahun kemudian..

Kehidupan Jungkook masih sunyi tanpa Eunji. Dalam kehidupannya,dia hanya menanti gadis yg bernama 'Jung Eunji'.

Jungkook bangun dari kerusi kerjanya. Dia kearah tingkap pejabatnya. Dia berharap sangat bahawa dia dan Eunji akan bertemu jodoh tak kira apa pun yg akan terjadi.

Jungkook tergelak apabila dia nampak seorang gadis dibawah terlanggar tiang elektrik kerana leka bermain phone.

Jungkook masih memandang gadis itu.

Jeon Jungkook: Eunji..

*Jung Eunji Situation

Jung Eunji: (Lahanat punya tiang!! Sini juga kau berdiri tegak!! Sakit kepala aku,oi!!)

Eunji terus berdiri lalu membersihkan bajunya.

Jung Eunji: dah lah mahal!

Tiba-tiba,Jimin memanggil Eunji. Eunji berlari anak kearah Jimin.

Meanwhile..

Jungkook berlari turun ke bawah,dia kearah dimana dia nampak gadis itu jatuh tapi tiada org pun.

Jeon Jungkook: aku gila bayang ke?

Jungkook meraup mukanya.

Kecewa..

Menyesal..

TBC

[C] Just You S1Where stories live. Discover now