Malam~~
Hangang Park..
Eunji sengaja amik angin disini tiba-tiba ada seorang budak namja yg comel datang menghampiri Eunji lalu menghulurkan bunga ros merah berserta note.
Budak namja: noona..yeppuda~
Budak namja itu terus pergi dri situ. Eunji memandang bunga berserta note itu. Eunji membuka note itu.
"Cantik bidadari saya malam ni~ jalan ke depan 20 langkah ;-) "
Jung Eunji: hehehehe.. Sweet.
Eunji jalan ke depan 20 langkah tiba-tiba ada cahaya menyilau kan Eunji. Tiba-tiba seseorang yg berdiri didepan Eunji. Eunji memandang namja itu.
Jung Eunji: oh my...
Eunji terus menutup mulutnya.
Tidak percaya bahawa depannya adalah....Jung Eunji: Ji..Ji..Jimin?
Jimin senyum memandang Eunji.
Park Jimin: macam nilah cahaya yg awk beri pada saya.
Jung Eunji: saya? Awk? Apa ni,Jimin?
Jimin terus melutut dpn Eunji.
Membuatkan Eunji berundur ke belakang sikit. Manakala Eunji terdengar suara budak² kecil ketawa.B.Namja 1: noona takut ngan hyung lah~~
B.Yeoja 1: woah! Noona ngan hyung mmng kne lah!
Eunji memandang budak² itu terdapat seorang budak namja tidak senyum langsung mukanya seakan² marah. manakala Jimin mengenyit mata pada budak² itu.
Jung Eunji: Jimin?
Jimin mengeluarkan tiga kuntum bunga ros merah.
Park Jimin: 1. I,2. Love,3. You.
Jung Eunji: bwo?
Park Jimin: guys!
Budak²: PARK JIMIN LOVE YOU,JUNG EUNJI!!!!!!
Jung Eunji: jinja,Jimin?
Park Jimin: saya tak pernah memainkan perasaan awk,Eunji? Cuma awk saja lewat nak sedar..
Jung Eunji: bagi saya masa untuk berfikir.
Jimin terus berdiri lalu menghulurkan sesuatu pada Eunji.
Jung Eunji: apa ni?
Park Jimin: buka lah..*senyum*
Eunji terus membuka kotak itu.
Jung Eunji: omo!! Awk yg buat buku ni?! Just you?
Park Jimin: kebetulan minggu depan ada pertandingan buku cerita terbaik jadi..
Jimin menghampiri Eunji.
Park Jimin: jadi saya nak awk org pertama yg baca buku ni.
Jung Eunji: gomawo.
Tanpa segan silu,Jimin terus mencium dahi Eunji. Eunji agak terpanar dgn kejadian itu terus saja senyumannya mati.
Budak²: woah!!!!
Eunji tertunduk malu.
Tiba-tiba..
Jeon Jungkook: Jinyoung! Jinyoung!
Budak namja: hyung!
Eunji dan Jimin memandang Jungkook. Budak namja itu terus memeluk Jungkook. Jungkook mencium kedua² pipi Jinyoung.
Jeon Jungkook: mana Jinyoung pergi? Penat tau omma ngan appa cari Jinyoung..
Jeon Jinyoung: mian,hyung..
Jung Eunji: omma? Appa?
Jinyoung menghampiri Eunji lalu menarik Eunji kearah Jungkook. Jinyoung terus mencantumkan tangan Jungkook dan Eunji.
Jeon Jinyoung: Jungkook hyung lagi perlukan unnie..*sayu*
Eunji memandang Jungkook begitu juga Jungkook.
Jung Eunji: tapi unnie--
Jeon Jungkook: mari balik,Jinyoung. Nanti omma cari.
Jungkook terua menarik tangan Jinyoung pergi dari situ. Jungkook seakan² tidak mahu Eunji bagitahu apa yg sepatutnya Jinyoung tak boleh tahu.
TBC
YOU ARE READING
[C] Just You S1
Teen FictionJung Eunji & Jeon Jungkook ff Kerana satu perselisihan faham,Eunji dan Jungkook putus. Namun tiap-tiap hari,bayangan kenangan mereka menganggu mereka. "Kenapa awk curang?!"-Eunji "Awk salah faham ni! Saya cuma.."-Jungkook "Cuma apa?!! Dasar Jan--"-E...