Buna ma numesc Anais si am 17 ani,am parul blond lung ochii verzi si sunt inalta...dupa mine sincer arat binisor...sunt o fire rebela si imi place sa fiu independenta.Inca sunt la liceu,dar la 18 ani vreau sa ma mut singura.Deocamdata stau cu parintii si vorbisem odata cu ei despre chestia asta,dar nu au prea fost de acord asa ca nu am mai deschis subiectul.
O noua zii de scoala incepe pentru mine.Asta nu ma deranjeaza pentru ca sunt destul de populara deci nu are de ce sa nu imi placa la liceu.Ajung la scoala si prietena mea vine repede la mine si imi spune "Stii...astazi am aflat ca o sa vina un nou baiat in scoala si o sa fie in clasa cu noi!".Ma mira faptul ca o sa vina o persoana noua in scoala pentru ca de cand am intrat eu in liceu nu s-a mai mutat nimeni aici,dar sunt curioasa de acest baiat...cam cat o sa reziste aici....pentru ca in scoala noastra daca nu te faci cunoscut de prima data esti un ratat sau in cazul fetelor o ratata.
Ajungem in clasa si ora de mate incepe...Speram sa il aduca in ora asta ca sa nu scriem atat de mult si asa a si fost.Imi place cand imi doresc ceva si se intampla! Baiatul nou intra in clasa si se prezinta...Il cheama David e mai inalt ca mine are parul saten si dat pe spate si ochii parca-i are albastrii.Nu m-am prea uitat la el cand a intrat.Doamna de matematica i-a spus sa se aseze langa mine...pentru ca numai locul din banca mea era liber,iar eu nu am avut ce sa-i spun...ca si-asa din cauza ei am 3 puncte scazute la purtare.
S-a sunat de pauza iar eu am dat sa ma ridic din banca,dar am simtit ca cineva m-a tras inapoi.Era David...m-a intrebat unde ma duc,iar eu i-am spus ca in pauza.El mi-a zis ca nu plec nicaieri pentru ca vrea sa ma cunoasca...si a bagat vrajeli dalea ca de cand a intrat in clasa ma vazut numai pe mine si destinul a fost sa stam amandoi in aceeasi banca si chestii obisnuite spuse de baieti,iar eu iam spus sa termine cu astea si sa ma lase in pace ca nu am chef de glume si mistouri acum,dar nu m-a lasat...a trebuit sa stau sa-i fac pe plac si sa vorbesc cu el.Ne-am cunoscut mai bine,dar tot nu am vrut sa devenim prieteni...inca.Am ceva in minte....
YOU ARE READING
Dragoste imposibila
FantasíaUn cuplu care in ciuda tuturor piedicilor lupta pentru a fii impreuna!