capitolul 3

3 0 0
                                    

M-am trezit de dimineata si nu mai era David langa mine...l-am cautat prin toata casa si nu mai era.Probabil a plecat acasa la el sa se schimbe pentru scoala.M-am dat jos din pat si mi-am facut rutina apoi m-am imbracat si am pornit in drum spre scoala.Ajunsa la scoala in fata usii statea un baiat foarte fitos si cu nasul pe sus care nu m-a lasat sa intru.David a venit si ia dat un pumn fix in nas si i-a spus ca daca mai are treaba cu mine o sa aiba treaba cu el.Asa ca m-a lasat sa intru in scoala....David ma luat de mana si am mers amandoi spre clasa noastra.Cursurile au inceput si eu cu David nu prea eram atenti la ce spunea doamna profesoara,iar aceasta a observat si ne-a pus pe amandoi absenti.Noi am iesit afara din clasa odata ce ne-a pus absenti si ne-am dus la o cafenea din apropiere unde am stat de vorba.I-am spus despre mine tot ce voia sa stie si el la fel.Ziua de astazi a fost super...si apropo...cat de frumos saruta....are niste buze moi si voluminoase...In fine...
Orele s-au terminat iar David m-a adus acasa....in fata usii mi-a dat un sarut si ce credeti tata era in geam se uita la noi...l-am vazut si ne-am oprit,mi-am luat la revedere si am intrat in casa....
Eram pregătită pentru seria de intrebari pe care o sa mi-o puna tata asa ca m-am dus direct la el...si cum am intrat in camera mi-a spus ca nu il place pe baiat,iar eu l-am intrebat de ce si el mi-a zis ca nu e de mine...M-am enervat foarte tare si m-am certat rau cu el....nu o sa mai vorbesc cu tata mult si bine de acum in colo....ce se leaga el de iubitii mei....mie trebuie sa imi placa nu lui....ca doar nu se pupa sau face alt ceva cu ei...
Am urcat in camera mea,m-am schimbat si m-am pus in pat.Am adormit....e ora 7 deja...iau telefonul si intru pe messenger sa vad de la cine am mesaje ca tot timpul in care am dormit mi-a bazait telefonul...

Dragoste imposibilaWhere stories live. Discover now