Tanıtım

192 54 136
                                    

Sözler bana aittir.
Kitabımızın sözleri

" Kelebekler gibi üç günlük ömrün varken nasıl ölümü unutmuş hayata tutkun bir kelebek olarak kalmayı başardın"

"Seni geri istiyorum Mai "

"Sessizliğimin sonu sen senin sonunun sessizligim olduğunu nereden bilebilirdim ki?"

"Sevdanın sıcaklığı gözlerimi buğlandırıyor sevgili. Yapma. Körleştirme beni hayata"

"İçimde körelen duygulara kızgın demirler batırarak tekrar yakıyordu o alev mavisi gözleri

"Hangimiz parçalansa daha çok batar kalbine kırıkları?
Hangimizi toplarsin, alırsın avuclarinin içine?
Paylaşılır mı sevda? Silinir mi derya dalgalarının bize bıraktığı eskimiş kader izleri?"

"Görmezden gelebili miyim deniz fenerleri gibi şavk saçan gözlerini ?
Sen söyle unuttura bilir misin seni bana beni sana?"

"Derin. Beni sevme. Ben senin peşinden gelsemde sen dönüp bakma bana kulak verme. Beni bir seyyah gibi düşün. Gelip geçici sevip gidici. "

"Kim kalıcı ki? Bırakta sevdanın acısını çekip kalkmasını öğreneyim. Çünkü biliyorum ki denemeler yaparken gerçekten düştüğümde dönüp arkasına bakacak tek sen varsın hayatımda."

"Hayat ne garip asla dediklerimi asla dediğim için sonsuzlaştiriyor bana. Acaba yukarıdan hareket de çekiyor müdür?"



Mai  / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin