Gözlerimden dökülen her bir yaş için intikam almak istiyorum. Beni üzen her bir sözünde onu öldürmek istiyorum. Ama yapamıyorum. İçimde biriken bu sevgi ona bağırmamı bile engelliyor.
Bir süre daha bağırdıktan sonra yüzümü avuçları arasına aldı ve " Bak Mislina seni anlamak istiyorum ama olmuyor. Kardeşimsin bağırmak da istemiyorum ama bu hayat beni bu konuma getirdi üzgünüm. Böyle bir abi olmak istemezdim ama ..." "Neden sustun?" Ellerini yüzümden çekti ve" Üzgünüm ama seni okuldan almak zorundayım." "Hayır! Dayanamıyorum senin bu hallerine! Arkadaşlarımla okuldan kaçtım diye beni alamazsın okuldan! İnanmıyorum , sen benim abim değilsin!" Bağırıp ortalığı daha fazla karıştırdıktan sonra telefonumu da alıp evden çıktım.
Apartmandan çıkınca yanımda getirdiğim çantamdan cüzdanımı çıkardım ve bir taksiye atlayıp tek başına yaşayan ve benim en yakın arkadaşım olan Duru'nun yanı gittim. Eve vardığımızda taksicinin parasını ödeyip kapıyı çaldım. Açıldığında direk içeri daldım ve abimle hep tartıştığımda buraya gelip yatıya kaldığımdan Duru'nun bana özel ek yaptırdığı odama gittim. Duru "Misli neden yedek anahtarını kullanmadın? Uyuyordum." dedi. Ağlayarak Duru'ya sarıldım. "Dökül bakalım yine ne oldu? Yolsa şu abin olacak insan mı ağlattı seni?" "Ondan nefret ediyorum sanıyorum. Ona bağırıp çağırmak istiyorum ama Duru ben onu çok seviyorum." dedim ve her şeyi bir bir, noktasına kadar anlattım.
Kapı birden sanki kırılacakmış gibi çalındı. Kesin o geldi...
Duru kapıya doğru gitti ve "Saklan." diye fısıldadı. Gidip yatağımın altına saklandım. Duru kapıyı açtı ve "Mislina burada olduğunu biliyorum! Çık dışarıya senin evin burası değil!" dedi birisi. Kesin abim bağırıyordu. Yatağın altından çıktım ve gözyaşlarımı sildim. Odanın kapısını açtım ''Siz kimsiniz acaba? İsmimle seslendiğinizi duydum." dedim. Ağladı. İçim gitti ama bunu yapmak zorundayım."Bana cevap vermeyecek misiniz?" dedim ve yüzümü avuçları arasına aldı. Ellerini çektim " Tanımadığım insanların bana dokunmasından hoşlanmıyorum." dedim. Bu sefer bana sarıldı." Özür dilerim. Seni okuldan almayacağım. O anki sinirle ağızımdan kaçtı üzgünüm. Evine dön n'olur." lanet olsun benim yüzümden ağlıyordu. Ben de ona ağlayarak sarıldım. O gün Duru'nun evinde kaldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akan Gözyaşları
De Todo"Üzgünüm Mislina. Böyle bir abi olmak istemezdim. Ne yapalım böyle olması gerekiyormuş. Seni okuldan alıyorum..."