Alissa POV
We zitten nu al 2 uur truth or dare te doen en het begint een beetje te vervelen. "Jongens? Zullen we ff wat anders doen in plaats van dit?" Vraag ik in het algemeen. Iedereen stemt toe en we besluiten om een film te gaan kijken. Echt iedereen is er. Ook Jonah..
ik ga expres helemaal aan de andere kant zitten als waar hij zit."Annabel?" Vragen Jack en Zach met een big smile. Iris, Lisanna, Myrthe en ik schreeuwen het alle 4 uit, maar de jongens hebben de film al aan gezet.
Dit word nog eens wat...
Ik zit naast Corbyn en bij elke jumpscare spring ik half op hem.
Als de film is afgelopen sleurt Iris me mee naar de gang.
"Oke Alissa nu is het genoeg. Wat is er tussen jou en Jonah precies gebeurd? Ik weet alleen dat Jonah dronken thuis kwam, omdat er iets was gebeurd." Zegt IrisIris POV
nadat ik dat gezegd heb, zie haar ogen twinkelen dus ik bedenk me geen seconde. Ik open mijn armen en ze valt er gelijk in en ze begint hard te huilen.
Als ze na een tijdje iets rustiger is, gaan we op de grond zitten en begint ze haar verhaal.
"... en toen ging hij naar huis zonder nog iets te zeggen" vertelt ze zonder dat ik haar 1 keer onderbroken heb. "Wow.. oke dat is heftig! Zou ik het hier met m over hebben?" Ze schud snel haar hoofd.
"Ik praat wel even met Corbyn anders" zeg ik na een tijdje. "Isgoed.." zegt ze zacht. Ik open mijn armen en ze duikt er gelijk weer in. Na een paar tellen voel ik al weer een natte plek op mijn schouder. "He Alis, stop nou met huilen.. t komt echt goed" fluister ik in haar oor. Net op dat moment komt Jonah naar buiten gelopen
God, kon hij niet 5 minuten wachten...
"Uhm ja.. kun je even terug gaan? We hebben je hier niet nodig" zeg ik snel. Ik hou zo goed mogelijk Alissa dr gezicht in mn shirt, zodat ze Jonah niet hoeft te zien. "Zullen we anders even met de andere een fotoshoot houden? Als afleiding?" Vraagt Alissa voorzichtig. "Isgoed lieverd!"
We lopen terug naar de kamer en vragen of Myrthe en Lisanna mee komen.Na 10 minuten staan we ergens buiten en is alleen Lisanna mee gekomen. "Waar is Myrthe eigenlijk?" Vraagt Lisanna. "Die wou nog wat doen met Daniel ofzo" zeg ik en we schieten alle 3 in de lach.
"OMG LATEN WE HIER FOTOS MAKEN!! HIER IS HET ZOOO MOOI!" Roept Alissa. We lopen naar Alissa toe en het is inderdaad erg mooi!
Als we na een tijdje heeeeeel veel foto's hebben gemaakt, lopen we nog langs een Starbucks en daarna weer terug naar het hotel
Insta Lisanna
JE LEEST
Meet the family Besson
FanfictionIris en Lisanna zijn beste vriendinnen en zijn allebei groot fan van de band Why Don't We. Is Corbyn hun broer? Komt dit ooit nog goed? Wat gebeurt er nu? Hoe gaat het nu verder? Meet the family Besson 🧸💛 \\||// Best ranking: 1 #marais {17-03-1...