Hoofdstuk 38❤️

95 8 2
                                    

Jack POV

Ik open mijn ogen en zie de eerste zonnestralen in de kamer. Ik kijk iets naar beneden en zie Iris op mijn borst liggen. Ik hou zoveel van haar! Ze is het aller liefste en knapste meisje op deze hele wereld.

"Goodmorning." Mompelt Iris als ze haar ogen open doet.

"Goodmorning, love" zeg ik terug. "Hoelang lig je al naar me te kijken?" Vraagt Iris. "Uhm.. een half uur denk ik." Iris begint te blozen.

"Laten we aankleden, babe." Zeg ik als we nog even geknuffeld hebben. Ze knikt en pakt mijn hoodie die op het voeteneinde ligt. Ze trekt hem over haar hoofd en ik lach als ik zie dat mijn hoodie over haar knieën komt.

Ook pakt ze één van mijn voetbal broekjes en doet die aan. Ik pak ook een hoodie en voetbal broekje en zo lopen we naar beneden.

"Veilig gedaan hoop k voor je?" Is het eerste wat Corbyn vraagt als we beneden komen. Ik schrik en geef geen antwoord. "Uuuhhh.... Jack?.." vraagt Iris. Ik schud mijn hoofd en ren naar boven.

"FUCK FUCK FUCK!" Schreeuw ik als in mijn kamer in ren. Wat nou als ze zwanger is? Dan hebben we 4 kinderen in huis! Nee dit kan echt niet.. Myrthe is ook nog eens ouder dan Iris. Ohh fuck! Waarom ben ik nou zo dom?

"Jack? Blame in on the night. Don't blame it on you, don't blame it on you." Zingt Iris zachtjes. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht als ze voor me zingt. Maar wacht.. ik hoor haar op te vrolijken en niet zij mij!

Ik ga rechtop zitten en geef haar een kus op haar hoofd. "Ga je hem of haar houden als je zwanger bent?" Vraag ik zachtjes. Ze knikt maar lijkt dan toch te twijfelen. "Als jij het goed vind, wil ik het wel. Alleen als jij geen kind wil, doe ik het weg." Fluistert ze. Eerlijk gezegd schrik ik een beetje van wat ze zegt.

"Babe, natuurlijk wil ik dat we het kind houden! Het word gewoon ons wondertje! We zullen samen het kindje opvoeden en een gelukkig gezinnetje worden." Zeg ik tegen haar. Ze krijgt een glimlach op haar gezicht waardoor ik ook begin te glimlachen. "I love you" fluistert ze. "I love you to" fluister ik terug.

* timeskip 3 maanden *

Iets minder dan 3 maanden geleden was mijn verjaardag. Iedereen hier had een grote surprise party geregeld met mijn familie. Echt super lief!
"Schat? Het is tijd om te gaan!" Roep ik naar Iris. Vandaag hebben we de eerste echo van ons kindje. Ik ben super nerveus en blij tegelijk. Iris komt de trap af gelopen en kijkt ook wat nerveus. "Komt goed, schat." Fluister ik als ik haar hand vast pak en naar buiten loop.

We stappen samen in de auto en zo rijden we naar het ziekenhuis.

Eenmaal in het ziekenhuis lopen we naar de balie om ons aan te melden. "Wat is uw achternaam?" Vraagt ze. "A-.. Williams." Woooow daar versprak ik me bijna! De vrouw kijkt me ongelovig aan maar knikt dan toch naar de wachtkamer.

Snel lopen we er heen en gaan we zitten. "Jack? Let wat beter op alsjeblieft." Fluistert Iris. "Ja, sorry! Het is gewoon zo vreemd." Fluister ik terug. Ze glimlacht alleen en legt haar hoofd op mijn schouder.

"Meneer en mevrouw Williams?" Zegt een jonge vriendelijke vrouw. We staan op en lopen met haar mee. Ik heb de heletijd mijn beanie en zonnebril opgehouden wat een vreemde blij van de verloskundige oplevert.

Eenmaal in de kamer doe ik mijn beanie en zonnebril af. "O M G! Jack Avery?! En dan ben jij Iris Besson? Ohmygowd!" Zegt ze blij, maar gelukkig wel zacht. "Oh sorry. Ahum ik moet m'n werk blijven doen." Verontschuldigd ze zichzelf na haar fangirlbui. "Maakt niet uit hoor! Wil je een foto?" Vraag ik vriendelijk. Ze knikt blij en maakt dan maken we samen een paar foto's.

"Zou je misschien wel geheim willen houden dat we hier zijn? En graag de foto's pas over een half jaar aan andere laten zien? We willen het liever nog geheim houden dat ik zwanger ben." Vraagt Iris. "Ja, ja natuurlijk!" Antwoord de verloskundige waarvan ik nog steeds de naam niet weet.

"Oke ik ga me nu eerst voorstellen." Begint 'ze'. Wow Jack, je bent helderziend! "Ik ben.." ik vind Anne wel een naam voor haar denk ik. "Kim.." Anne en Kim zijn een soort van dezelfde namen. Ze horen in de zelfde categorie. "Ik ben 20 jaar en ja.. dit is mijn werk! Oh en ik ben heeeel groot fan van jullie en de andere!" Zegt ze blij.

"Haha mooi! Nou ja, ons kent je al dus." Zeg ik na haar. Ze knikt blij en zegt tegen Iris dat ze op zo'n bank/bed moet gaan liggen.

Iris POV

Ik ga op de bed/bank liggen en Kim begint uit te leggen wat ze precies gaat doen. "Ik ga zo een soort crème op je buik doen, wat ervoor zorgt dat ik in je buik kan kijken. Is dit de eerste echo?" Legt ze uit en vraagt ze. "Ja." Antwoord ik "dit is de eerste echo van ons wondertje."

Kim doet, zoals gezegd, wat van dat crème op mijn buik, en gaat dan met een klein dingetje er overheen. Ze kijkt een beetje onderzoekend naar het scherm. "Willen jullie de info weten die ik hier kan zien?" Vraagt ze als ze niet meer vreemd kijkt.

Ik kijk even naar Jack die knikt. "Ja, graag! Heel graag zelfs." Antwoord ik opgewonden. Kim knikt en kijkt nog één keer naar het scherm. "Oke. Alles wat ik nu kan zien is; het zijn twee kindjes!" Zegt ze blij.

Ik schrik eerst een beetje, maar kijk al snel super blij naar Jack. Hij zit letterlijk met een open mond naar me te kijken. "Ik ben toch echt maar 1 keer gekomen." Zegt 'ie schaamteloos met een knipoog. Kim en ik schieten in de lach waardoor Jack ook begint te lachen.

"Ik bedoelde het wel serieus hoor!" Zegt Jack quasi-serieus. "Ja Jack! Maar 1 keer." Bevestig ik lachend.

We praten nog even om elkaar iets beter te leren kennen en dan gaan Jack en ik weer terug naar huis.









LAVENDER MAY AVERY IS DE SCHATTIGSTE BABY DIE IK OOOOOOOIT HEB GEZIEN!😫😭😍😍

All the love. X I

Meet the family BessonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu