Hoofdstuk 31❤️

135 6 9
                                    

Lisanna POV

Corbyn en Mirthe zijn net terug van Mirthe haar ouders. "Jongens!! We hebben nog 10 minuten en dan moeten we gaan!" Roept Jonah. Jonah is wel echt de vader van de groep hoor!

"Babeygirl?" Hoor ik iemand in mijn oor fluisteren. Ik draai me om en kijk recht in de prachtige ogen van Zach. "Ja bubbyboy?" Fluister ik terug. Hij legt zijn handen op mijn heupen en komt steeds dichterbij "I'm in love with you. And all your little things." Fluistert hij vlak voor hij mij optilt en heeeel stevig knuffelt. Ik grinnik om zijn One Direction woordkeuze.

"2 uur!!" Roept Jonah. "Damn Jonah, we kunnen zelf ook wel klokkijken." Zucht Zach geïrriteerd. Ik trap met mijn voet tegen zijn bovenbeen en zeg dat hij iets rustiger moet doen. "Sorry sunshine." Zegt hij als hij een kusje op mijn wang drukt. Hij tilt me de bus in en we gaan samen op de bank zitten.

Myrthe POV

Oeff k haat zwanger zijn! Ik ben de heletijd misselijk enzo. "Baby? Wil je nog iets hebben?" Ohja en je hebt een vriendje die overbezorgd is.

"Nee hoor, babeh." Antwoord ik. En alsnog komt aangelopen met een kop warme chocomel en een koekje.  Oke oke warme chocomel mag altijd wel. "Thanks, schatje."

"Daniii? Wil je de tv aanzetten, op Netflix zetten en hier komen zitten?" Vraag ik als ik mijn warme chocomel half op heb. "Alles voor jou, lieverd." Zegt hij terwijl hij opstaat. En zoals ik vroeg, doet hij de tv aan, zet het op Netflix en komt naast me zitten. Oke nu voel ik me echt zo'n bitch die alles heeft wat ze wil en alles eisend is.. oopsie

Ik ga tegen Daniel aan liggen en we genieten samen van de film. Damn waarom beweegt deze bus zoveel? Ik heb echt trauma's aan bussen overgehouden door de vorige keer. Maarja, ik lig nu wel lekker half op Daniel dus ik vind het voor nu wel even goed zo.

"Deze film word echt saai." Zegt Daniel als we op de helft van de film zijn. Ik knik instemmend en hij zet de film uit. "Wat nu doen?" Vraag ik. "Jij gaat nu slapen en ik ga bij je liggen." Zegt hij vastbesloten. Ik zucht en knik maar, want ik weet toch dat ik niet tegen hem in kan gaan.

"Welterusten, babygirl." Fluisterd Daniel in mijn oor als we in dit busbeddinges liggen. Ik mompel een welterusten terug. Nou ja, daar moest het op lijken. En al snel val ik in een diepe, droomloze slaap.

Daniel POV

Myrthe is nu net in slaap gevallen en ik lig hier nu een boek te lezen. Ik hoor de andere jongens schreeuwen, dus ik pak mijn telefoon en app ze dat ze zachtjes moeten doen.

Why did we?

U: joo kiddo's, kunnen jullie effe jullie bekjes dicht houden? Dr proberen hier mensen te slapen

Noodle 🍜: oh sorry hoor. Slapen of iets anders?😏
Babyface👼🏻: oehh wat zijn jullie aan het doen??😏

U: JONGENS!! WTF! Ze is zwanger remember?🙄

DaddyWDW☕️: we zijn al stil, Daniel
Bean🌍⚡️: welke bedden zijn nog vrij? Dan ga ik ook slapen.

U: wij liggen op het aller achterste bed, dus de rest is nog vrij volgensmij. Of de girls moeten bedden hebben geclaimd?

DaddyWDW☕️: noop, die zijn hier
Bean🌍⚡️: oke dan ga ik ook slapen, truste kiddo's!
Noodle🍜: truste
Babyface👼🏻: truste

U: truste en doe stil hier.

Bean🌍⚡️: ja ja komt goed


Even later hoor ik inderdaad Corbyn naar zijn bed lopen. Ook zijn gelukkig de andere stil. Ik besluit om ook maar te gaan liggen en proberen te slapen. Ik leg mijn boek neer, ga onder de dekens liggen, doe mijn arm over Myrthe haar heupen en val in een droomloze slaap.









Sorry voor dit saaie korte hoofdstuk😂

I DONT BELONG IN THE CLUB😭😍🥰

Ik schrijf dit terwijl ik IDBITC aan t luisteren was dus ja😂 oke dit is echt een shit hoofdstuk sorry whahaha

All the love. X I

Meet the family BessonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu